تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج

نمایندگی رسمی

بهترین راه برای دریافت خدمات و تعمیر PS4 ، نمایندگی رسمی آن می باشد. فروشگاه دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی کنسول های PS4 در تمامی نسخه ها مخصوصا PS4 PRO در استان البرز می باشد.

تمامی خدمات مربوط به این کنسول ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین خدمات همراه با گارانتی معتبر در نمایندگی معتبر PS4 PRO در مهرشهر کرج انجام می شود.

در این مجموعه تمامی خدمات از جمله تعمیرات سخت افزاری کنسول ، آپدیت های نرم افزاری کنسول ، تعمیرات دسته های بازی ، نصب انواع بازی بر روزی کنسول  ، خرید و فروش کنسول و لوازم جانبی آن و… انجام می شود.

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرجمعرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 (PS4) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت سونی ساخته شده است. در فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 معرفی شد. این کنسول نسل هشتمی است که با Xbox One مایکروسافت و Wii U و Switch نینتندو رقابت می کند.

AMD اعلام کرد که این “قدرتمندترین” APU است که تا به امروز توسعه داده است. پلی استیشن 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات دارد، از جمله توانایی بازی کردن بازی های خارج از کنسول در پلی استیشن ویتا و سایر دستگاه های پشتیبانی شده (“بازی از راه دور”)، امکان پخش جریانی بازی به صورت آنلاین یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور (“Share Play”).

پلی استیشن 4 به دلیل تامین نیاز های گیمر ها و حمایت از بازی های مستقل و عدم اعمال طرح های محدود کننده همچون مدیریت حقوق دیجیتال مانند ماکروسافت مورد استقبال بسیاری از طرف گیمرها و منتقدین کنسول های بازی قرار گرفت.

استدیو بازی های ویدیویی قبل از عرضع منسول پیش بینی کرده بودند که انقلابی در کنسول های بازی با عرضه این کنسول رخ خواهد و از تمامی رقیبان خود پیشی خواهد گرفت و درست هم میگفتند زیرا این کنسول دومین کنسول پر فروش تمام تاریخ نام گرفت.

جانشین آن، پلی‌استیشن 5، در نوامبر 2020 منتشر شد و سونی تمام مدل‌های پلی‌استیشن 4 به جز نسخه اسلیم را در ژانویه 2021 در ژاپن متوقف کرد و پس از بیانیه پشتیبانی 3 ساله آنها از PS4 همچنان در بازارهای غربی تولید می‌شود.

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج

عملکرد سخت افزار PS4 فراتر از سیستم PS3 چطور است؟
PS4 توان 10 برابر قدرت پردازش سیستم PS3 را دارد. نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج این سیستم دارای یک طراحی بهینه شده با یک 8 گیگابایت رم با سرعت بالا GDDR5، یک پردازنده هشت هسته ای X86 و یک پردازنده گرافیکی قدرتمند است. به طور کلی، PS4 توسعه دهندگان بازی را برای ساختن دنیای بزرگتر و دقیق تر از آنچه که در سیستم PS3 می تواند ایجاد کند. مدل های نورپردازی واقعی تر، فیزیک پیچیده تر و اثرات ذرات، انیمیشن های متنوع تر و واقع گرایانه، محیط های واضحتر و بافت های شی، وضوح صفحه های بالاتر (تا 1080 پیکسل)، نرخ فریم بالاتر (تا 60 فریم در ثانیه)، مسابقات چند نفره بزرگتر و بیشتر به لطف سخت افزار نسل بعد PS4 امکان پذیر خواهد بود.

چه می توانید در مورد واحد پردازش گرافیکی PS4 (GPU) بگویید؟
واحد پردازش گرافیکی PS4 (GPU) شامل یک مجموعه متحد از 18 واحد محاسبه شده است که مجموعا 1.84 teraflops از پردازش قدرت تولید می کنند که می توانند به طور آزادانه به گرافیک، وظایف شبیه سازی و یا ترکیبی از دو مورد استفاده شوند. PS4 همچنین با 8 گیگابایت حافظه سیستم یکپارچه مجهز شده است، ایجاد بازی را تسهیل می کند و محتوای غنی را افزایش می دهد.نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج سرعت بالا GDDR5 برای این حافظه مورد استفاده قرار می گیرد، به مجموع 176 گیگابایت در ثانیه از پهنای باند و افزایش عملکرد گرافیکی را ارائه می دهد.

آیا می توانم از تلویزیون استاندارد با PS4 استفاده کنم؟
وضوح خروجی HDMI PS4 به طور خودکار بسته به تلویزیون یا مانیتور متصل می شود. البته، PS4 طراحی شده است تا بازی هایی با گرافیک بالا و با کیفیت عالی که در تلویزیون های HD از آن لذت می برند، ارائه شود.

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج

لوازم جانبی

شما به خوبی از اهمیت لوازم جانبی با کیفیت با خبر هستید. اگر کنسول یا دسته PS4 شما لوازم جانبی مناسبی نداشته باشد احتمال آسیب به دستگاه بالا میرود. پس بهتر است در خرید لوازم جانبی بسیار دقت فرمایید.

شما می توانید بهترین لوازم جانبی تمامی کنسول های ایکس باکس را از فروشگاه یا سایت دیجی پد با بهترین قیمت خریداری کنید.
تمانمی لوازم جانبی موجود در نمایندگی رسمی PS4  ( دیجی پد) دارای گارانتی می باشد و شما میتوانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار داشته باشید.

 

نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن

Playstation Slim | PlayStation Pro | Playstatin 4 | Playstatin 3 | Playstatin 2 |
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن شدن انواع کنسول بازی نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
سرویس تمام کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات کنسول ها به صورت کاملا اتوماتیک با دستگاه BGA نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
رفع مشکلات روشن روشن شدن پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze)نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH)
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر انواع پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB نمایندگی ps4 pro در مهرشهر کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن
کپی خور کردن پلی استیشن

عمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *