ps5 تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج نمایندگی پلی استیشن

نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

دیجی پد به عنوان نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان به طور رسمی، خدمات مربوطه را به شما عزیزان ارائه دهد. سرویس های ما مربوط به این برند قدرتمند است که از قدیم طرفداران بسیار زیادی بین گیمرها دارد. مهندسین مجرب دیجی پد، متخصص و با تجربه در تیم تعمیرات با استفاده از تجهیزات روز، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را با سایر قطعات و عملکرد مناسب به شما ارائه می دهند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی به طور کلی شامل سه بخش خدمات، تعمیرات و نصب بازی می باشد. شما عزیزان همچنین می توانید از مشاوران و کارشناسان ما که دانش و اطلاعات جامع را در هر یک از محصولات دارند، برای انتخاب و خرید بهترین محصول استفاده کنید. نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان با تضمین کیفیت خدمات و مشتری مداری، مانند این 10 سال گذشته در تلاش است اعتماد و رضایت شما عزیزان را جلب کند.

تعمیر ps5

نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

مشکلات پاور در پلی استیشن 5

اگر پلی استیشن 5 شما مدت کوتاهی بعد از روشن شدن شارژ خود را از دست می‌دهد، اصلاً روشن نمی‌شود، هنگام بازی فریز می‌شود، و یا حتی هنگام بازی خاموش می‌شود، ممکن است خراب شده و دچار مشکل داخلی در بخش تامین برق داشته باشد. در صورت وقوع این اتفاق، باید با کارشناسان ما در نمایندگی ps5 در اصفهان تماس بگیرید تا در مشکلات کنسول شما کمک کنیم.

خراب شدن کنسول در حالت استراحت

حالت استراحت برای سخت‌افزار سونی یک ویژگی جدید نیست. کاری که Rest mode می‌کند این است که بازی شما را به حالت تعلیق درمی‌آورد، ویژگی‌های بازی و کنترل از راه دور را فعال می‌کند و بازی و ذخیره بازی شما را به روز نگه می‌دارد. متأسفانه، گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهند استفاده از Rest mode در پلی استیشن 5، ممکن است خطای مهمی را ایجاد کند و باعث خرابی‌هایی شود که نیاز به بازسازی پایگاه داده دارد و ممکن است کنسول شما را از کار بیندازد. تا زمانی که سونی به‌روزرسانی جدیدی منتشر نکرده، بهترین کار این است که Rest mode را در پلی استیشن 5 خود خاموش کنید و با کارشناسان ما در نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان تماس بگیرید.

گیر کردن دیسک (سی دی) در پلی استیشن

اگر سی دی در پلی استیشن گیر کرد،یا بعد از وارد کردن دیسک،به طور خودکار از کنسول خارح شد،احتمالا لنز پلی استیشن شما دچار خرابی شده است.در بیشتر مواقع لنز دستگاه قابل تعمیر است اما ممکن است خرابی به گونه ای باشد که نیاز به تعویض لنز باشد.

برای جلوگیری از خرابی لنز پلی استیشن به شما توصیه میکنیم تا حتما قبل از قرار دادن دیسک در دستگاه آن را به خوبی تمیز کنید.
گرد و غبار یکی از اصلی ترین دلایل خرابی لنز دستگاه ها میباشد.

خرابی برد پلی استیشن

خرابی برد مادربرد پلی استیشن نیز مورد است که ممکن است با آن مواجه شوید،اگر هنگام بازی دستگاه شما خاموش شد،در بیشتر مواقع نشانه خرابی برد میباشد.
از جمله دلایل خرابی برد playstaion میتوان به نوسان برق،ضربه.ریختگی مایعات و یا عدم سرویس دهی به موقع میباشد.

خرابی های رایج در پلی استیشن

دستگاه های playstaion یا بهتر بگویم کلیه کنسول های بازی بواسطه استفاده طولانی مدت و مداوم معمولا دچار خرابی های مختلفی میشوند.بخشی از این خرابی ها ریشه نرم افزاری دارد که با انجام چند تکنیک ساده قابل برطرف شدن هستن و بخشی دیگر بواسطه بروز مشکلات سخت افزاری از طرفی دیگر کاربران کنسول های بازی معمولا هنگام بازی کردن دارای هیجان زیادی هستند و اغلب بخشی از هیجان خود را از طریق فشار دادن دکمه ها دسته های پلی استیشن و یا پرتاب کردن آن ها خالی میکنند.ما اینجا به رایج ترین مشکلات و خرابی های پلی استیشن اشاره خواهیم کرد.

تعمیرات دسته ps5

دسته ps5 سونی از قسمت های سخت افزاری است که امکان دارد به خاطر استفاده های زیاد و یا هر دلیل دیگری، دچار مشکلات سخت افزاری شود. از جمله: مدارات، باتری، قاب، لاستیک دور قاب و دیگر قسمت های این دستگاه در معرض صدمات مختلفی واقع شود.

بخاطر اینکه دستگاه در مدل های مختلف ساختار منحصری دارد، لازم است برای تعمیر ps5 این قسمت از ps5 به مدل و ورژن دستگاه توجه کنیم. تکنسین های ما در واحد اختصاصی تعمیرات ps5 به دلیل آنالیز مدل های مختلف این دستگاه به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند.

تعمیر ps4

نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

آیا تعمیر پلی استیشن شما مقرون به صرفه است؟

پاسخ شما بله است. در نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان ما سیستمی ایجاد کرده‌ایم که در آن تمام تعمیرات مقرون به صرفه هستند و قطعاً ارزش آن را دارند. بیشتر تعمیرات، داده های هارد دیسک را دست نخورده باقی می گذارند، بنابراین شما همه بازی ها و داده های ذخیره شده خود را دارید، اما به دلیل ماهیت تجارت که تضمین نشده است. ما برای کنسول‌هایی که نیاز به تعمیرات متعدد دارند، حداکثر قیمت تعمیر را ارائه می‌دهیم، بنابراین سرویس‌ دهی ما سیستم PS4 شما را مقرون به صرفه می‌کنیم. چه یک تمیز کردن ساده باشد یا یک مشکل مادربرد، ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا خط را جریان دهیم و قیمت تعمیرات خود را پایین بیاوریم.

انجماد PS4

همه پلی استیشن 4 هر از گاهی فریز می شوند، دلایل ممکن است در بسیاری از بخش های سیستم پلی استیشن متکی باشد. ممکن است هارد دیسک پر باشد، APU ممکن است قطع شود، ممکن است مشکل اینترنت داشته باشید.

نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

چراغ نشانگر قرمز چشمک زن

معمولاً این مشکل گرمای بیش از حد شماست و این نشان می‌دهد که گرد و غبار اضافی، سوسک‌ها یا هوای دیگری وجود دارد که اجسام خارجی را مسدود می‌کند. همچنین می تواند به این معنی باشد که فن و هیت سینک به درستی با APU هماهنگ نیستند. در هر صورت، این باید برای تشخیص وارد فروشگاه شود. مشکلات برق در PS4 به دلیل گرم شدن واحد منبع تغذیه رایج است.

نور آبی چشمک زن

هنگام راه‌اندازی PS4، چراغ LED کنار کنسول شما باید قبل از اینکه به رنگ سفید تغییر کند، به‌طور لحظه‌ای به آبی می‌تابد. اما اگر کنسول شما مشکل داشته باشد، نور آبی به طور مداوم بدون سفید شدن می‌تابد. معمولاً به دنبال آن PS4 شما به طور غیرقابل توضیحی خاموش می شود. این نشان دهنده یک خروجی ویدیو معیوب است، جایی که کنسول نمی تواند سیگنالی به تلویزیون شما ارسال کند.

مشکلات کابل پورت HDMI

ممکن است پورت HDMI پلی استیشن 4 شما خراب شود. نگران نباشید ما می توانیم آن را برای شما جایگزین کنیم. همیشه می توان پورت HDMI را با یک پورت جدید تعویض کرد تا زمانی که مادربرد آسیب جدی ندیده باشد.

مشکلات اتصال PSN

احتمالاً می توانیم از راه دور به شما کمک کنیم. لطفاً با پشتیبانی ما تماس حاصل کنید تا برای تشخیص و تعمیر به اینجا مراجعه کنید. تنظیمات شما را به درستی پیکربندی می‌کنیم تا در دسترسی به بازی‌های به‌روزرسانی‌شده PlayStation 4 مشکلی نداشته باشید.

هزینه تعمیرات ps4 – ps5

نمی توان به طور قطع گفت که تعمیر ps4 – ps5 چقدر هزینه دارد. باید دستگاه را عیب یابی  کرد و دید که کدام بخش ها آسیب دیده اند. شدت خرابی هم در تعیین هزینه نهایی تعمیرات تاثیرگذار است. در نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان معمولا چندان هزینه بر نیست. اما در شرایطی که یکی از اجزا، مثلا مین برد، به اندازه ای آسیب دیده باشد که امکان ترمیم آن وجود نداشته باشد، باید قطعه را تعویض کرد. بسته به قیمت قطعه جدید،  تعمیرات ps4 – ps5 ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. بهترین کار برای اطلاع از هزینه تعمیر ps4 – ps5، مراجعه به نمایندگی مجاز سونی و عیب یابی کنسول توسط تکنسین های تعمیر این نمایندگی است.

خدمات نمایندگی ps4 – ps5 در اصفهان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *