ps5 تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات انواع پلی استیشن تعویض لنز PS4 تعویض لنز PS4

نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز

نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز

نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز در این مرکز در دو پارت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه‌شان، می‌توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنسول بازی در نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز را دریافت نمایند.

نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 در سال 2020 با سر و صدای زیادی عرضه شد. با این حال، تلاش برای یافتن PS5 کار آسانی نبوده است، زیرا آنها اغلب در عرض چند دقیقه پس از در دسترس بودن آنلاین به فروش می رسند. کنسول پلی استیشن PS5 گرافیک برتر را ارائه می دهد و در عین حال به دارندگان فرصتی برای تجربه طیف گسترده ای از بازی ها می دهد.

گرافیک PS5 و سایر مشخصات

PS5 گیم‌ پلی پیشرفته‌ای را بدون نیاز به چند دقیقه منتظر ماندن روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد، که مشکلی رایج برای بسیاری از بازی‌های PS4 بود. مشخصات PS5 شامل یک پردازنده هشت هسته ای AMD Zen 2 سفارشی شده است و همچنین شامل یک پردازنده گرافیکی سفارشی مبتنی بر AMD Radeon RDNA 2 است که 10.28 ترافلاپس را برای گرافیک نهایی ارائه می دهد. این گرافیک های PS5 در تلویزیون های 4k عالی به نظر می رسند و در عین حال پتانسیل پشتیبانی از خروجی 8K را برای تجربه بازی خیره کننده دارند.

PS5 شامل یک هارد SSD 825 گیگابایت در هنگام راه اندازی است که به میزان قابل توجهی زمان بارگذاری را برای همه بازی ها کاهش می دهد. علاوه بر این، سیستم PS5 می تواند به 5.5 گیگابایت داده خام در هر ثانیه دسترسی داشته باشد. این تقریبا 100 برابر سریعتر از PS4 است. PS5 همچنین برای مدیریت به‌روزرسانی‌های مکرر بازی بدون اشغال فضای ذخیره‌سازی بسیار مجهزتر است. در نهایت، این منجر به تجربه ای روان تر و سریع تر برای بازی های PS5 می شود. سونی همچنین قصد دارد قابلیت‌های ارتقای فضای ذخیره‌سازی را برای هر کسی که بازی‌های مختلف زیادی بازی می‌کند و به فضای اضافی نیاز دارد، ارائه دهد.

سازگاری با PS5 به عقب

سونی اعلام کرده است که اکثریت قریب به اتفاق بازی های PS4 برای اجرای PS5 در دسترس خواهند بود. سازگاری Backward به گیمرها این انعطاف را می دهد تا بسیاری از بازی های قدیمی را بدون نیاز به نگه داشتن PS4 خود انجام دهند. همچنین می توانید حالت “boost” را برای افزایش عملکرد برخی از بازی های PS4 روشن کنید. طراحی PS5 برای نسخه معمولی به شما امکان می دهد کپی های فیزیکی یا دیجیتالی بازی ها را بازی کنید. با این حال، نسخه دیجیتال PS5 با درایو دیسکی برای پخش نسخه های فیزیکی ارائه نمی شود.

نمایندگی ps4 – ps5 در تبریز

کنترلرهای PS5 و سایر لوازم جانبی

کنترلر PS5 با ارائه بازخورد پاسخگو به اقدامات شما در یک بازی، خود را از نسخه های گذشته جدا می کند. این ارتعاشات پویا می توانند به راحتی محیط هر بازی را شبیه سازی کنند، چه در حال رهایی از تکل یا احساس پس زدن منحصر به فرد سلاح های مختلف باشید. تریگرهای تطبیقی ​​همچنین شما را به اکشن نزدیک‌تر می‌کنند و به شما کمک می‌کنند در گیم‌پلی غوطه‌ور شوید و تجربه‌ای واقعاً منحصربه‌فرد داشته باشید. لوازم جانبی اضافی PS5 موجود برای خرید شامل دوربین HD، کنترل رسانه ای، هدست بی سیم و ایستگاه شارژ است.

PS5 در مقابل PS5 نسخه دیجیتال

تفاوت اصلی بین PS5 و PS5 Digital Edition درایو دیسک است. نسخه دیجیتال دیسک درایو ندارد، به این معنی که کاربران به جای خرید نسخه های فیزیکی، نیاز به دانلود بازی ها دارند. انتخاب بین این دو مدل PS5 واقعاً یک ترجیح شخصی است.

پلی استیشن 4

تعمیرات PS4 مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی ps4ps5 در تبریز انجام می گردد . سونی از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت PS4 کرد. این مرکز با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، خلاقیت ، تجربه ، دانش و کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته است در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد . تمامی خدمات ریکاوری در مرکز تعمیرات PS4 با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات ترمیم و بازیابی انجام می شود.

تعمیر HDMI

پورت HDMI آسیب دیده و کابل های HDMI معیوب ممکن است این مورد خاص PS4 یا گسترده نباشد، اما برخی از بازیکنان پلی استیشن مشکلاتی را گزارش کرده اند که ناشی از آسیب دیده بودن پورت HDMI در واحدهای PS4 آنها است. این مشکل که منجر به عدم خروجی صدا یا تصویر در تلویزیون می شود، اغلب به دلیل اختلال در اتصال ناشی از خم شدن قطعه فلزی در درگاه HDMI داخلی کنسول ایجاد می شود. اگرچه دلیل خم شدن قطعه ناشناخته است، اما به طور موثر پورت را ناسازگار می کند زیرا قطعه خم شده دیگر نمی تواند به درستی به سیم HDMI متصل شود. علاوه بر این، گزارش هایی از کابل های HDMI معیوب وجود دارد که به دلایلی کار نمی کنند.

اشکال: مشکلات اتصال شبکه پلی استیشن

مشکلات اتصال به شبکه دائمی ترین شکایت در مورد PS4 است و اغلب خود را به عنوان خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 نشان می دهد. PSN بیشتر از آنچه که ما می‌خواهیم پایین می‌آید، اما خوشبختانه، معمولاً برای مدت طولانی از کار نمی‌افتد. به طور معمول، خطاهای شبکه را می توان به PSN نسبت داد که در حال تعمیر و نگهداری است (کد خطا CE-33991-5)، و شما فقط باید منتظر بمانید. با این حال، خارج از دوره های تعمیر و نگهداری، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی انجام دهید تا دوباره آنلاین شوید.

اشکال: خطاهای خواندن دیسک و برنامه

مشکلات خواندن دیسک، که اغلب خود را به عنوان کد خطا CE-35486-6 نشان می دهد، می تواند به این معنی باشد که دیسک شما آسیب دیده است. در حالی که خطاها برای دیسک های سالم و نادر هستند، اما ممکن است. مشکل مشابهی در مورد بازی های دانلود شده نیز ممکن است رخ دهد (خطای CE-34878-0)، در این صورت می توان اقدامات مشابهی را برای حل احتمالی مشکل انجام داد.

دسته پلی استیشن ps4 – ps5

دسته پلی استیشن سونی از بخش های سخت افزاری پلی استیشن است که ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد یا هر دلیل دیگری، دچار مشکلات سخت افزاری شود. مدارات، باتری، قاب، لاستیک دور قاب و سایر قسمت های این دستگاه در معرض آسیب های گوناگونی قرار دارند.

از آنجایی که دسته پلی استیشن در مدل های گوناگونی ساختار منحصری دارد، نیاز است برای تعمیر این قسمت از پلی استیشن به مدل و ورژن دستگاه توجه کنیم. تعمیرکاران ما در واحد اختصاصی تعمیرات به دلیل آنالیز مدل های مختلفی از این دستگاه به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند و می توانند بهترین مسیر را برای تعمیر دسته پلی استیشن انتخاب و اجرا کنند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *