ps5 نمایندگی ps4

نمایندگی ps4 – ps5 در رشت

نمایندگی ps4 – ps5 در رشت

واحد فروش نمایندگی پلی استیشن سونی
اگر هم اکنون پس از بررسی های دقیق و با کمک مشاوران ما در نمایندگی پلی استیشن سونی به این نتیجه رسیده اید که یکی از مدل های پلی استیشن سونی با شرایط اختصاصی شما کاملا سازگاری دارد و قصد تهیه آن را دارید، می توانید از طریق درگاه فروش نمایندگی ps4ps5 در رشت  وارد عمل شوید.

نمایندگی ps5 | سایت دیجی پد

در این واحد می توانید همه مدل های پلی استیشن سونی را مشاهده کنید، کارایی و خصوصیات آنها را با هم مقایسه کنید و پس از تصمیم گیری نهایی برای خرید آنها وارد عمل شوید.

واحد فروش نمایندگی پلی استیشن سونی مفتخر است که بالاترین درجه مراجعه دوستداران این دستگاه را در برنامه روزانه خود ثبت کند. این آمار نشان از اعتماد شما به این نمایندگی و رضایت شما از عملکرد پرسنل این نمایندگی است.

واحد تعمیرات نمایندگی پلی استیشن سونی در رشت

اینکه پلی استیشن شما دچار درگیری هایی شده باشد و به دنبال آن اختلالاتی در دستگاه بروز کند، کاملا طبیعی است. این دستگاه برای بازی ساخته شده است و ناخود آگاه استهلاک زیاد و البته شدیدی را متحمل می شود. برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر پلی استیشن می توانید از واحد اختصاصی تعمیرات نمایندگی پلی استیشن سونی کمک بگیرید.

در این واحد تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پلی استیشن سونی بررسی و ریشه یابی می شود. شرایط تعمیر و هزینه اجرای تعمیرات به کاربر اعلام می شود و در صورت رضایت او پروسه تعمیر آغاز خواهد شد.

تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور، تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت، تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم انواع دستگاه های Ps1، Ps2 ، Ps3-xbox360 و Ps4 در مدل های معمولی، pro و slim در این واحد انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *