ps5 تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج

نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز

نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز

ps5

در نمایندگی ps5 در شیراز (دیجی پد) کارشناسان ما می‌توانند در حل مشکلات کنسول به شما کمک کنند تا کنسول شما در اسرع وقت و بدون مشکل به حالت اول برگردد. کارشناسان ما برای تعمیر کنسول پلی استیشن 5 و لوازم جانبی آن از قطعات و ابزار های با کیفیت استفاده میکنیم.

چرا پلی استیشن 5 (ps5) ؟

درایو بازی این محصول همچنان Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc است و خروجی تصویر آن، از فرمت 4K پشتیبانی می‌کند. پردازشگر اصلی و گرافیکی این مدل تغییر اساسی کرده و از سری ۴ قدرت بالاتری دارد. همچنین ps5 به‌ واسطه پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود. پورت‌ USB از نوع Type-C به آن اضافه شده است. دسته‌ها از طریق بلوتوث به کنسول متصل می‌شوند و برد مورد نیاز را پشتیبانی می‌کند. خروجی تصویر، پورت HDMI است و کیفیت 4K را پشتیبانی می‌کند. این مدل از حافظه‌ی داخلی 825GB بهره‌مند است.

وصل نشدن کنترلر dualsense به ps5

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران پلی استیشن 5 با آن مواجه شده اند، وصل نشدن کنترلر به دستگاه بوده است. یعنی کنسول نمی تواند دسته ها را شناسایی کند! اگر کنترلر را برای اولین بار روشن کرده اید، باید آن را به برق متصل کرده و بروزرسانی کنید. همچنین شرکت سونی بروز رسانی های جدیدی را برای این کنسول ارائه داد که پس از نصب آنها مشکل برطرف می شود.

وصل نشدن پی اس 5 به اینترنت

کارشناسان تعمیرات پلی استیشن 5، وصل نشدن این کنسول به اینترنت را یکی از مشکلات نسبتا رایج آن می دانند. پیش از هر کاری، کابل اینترنت و مودم خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که ایرادی ندارند. همچنین بهتر است درایور کنسول را بروزرسانی کنید، اگر update سخت افزاری جدیدی برای دستگاه منتشر شده است، بهتر است آن را روی کنسول خود نصب کنید.

روشن نشدن ps5

از دیگر مشکلات PlayStation 5 که برخی از کاربران از بروز آن شکایت کرده اند، روشن نشدن دستگاه است. بسیاری عنوان کرده اند که کنسول پس از reset شدن روشن نمی شود. در این شرایط باید هرچه زودتر به نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز مراجعه کنید تا دستگاه توسط یک تعمیرکار ماهر، عیب یابی شود. ممکن است تعمیرات پلی استیشن 5 در این شرایط نیاز به اقدامات سخت افزاری داشته باشد و یا با چند اقدام ساده نرم افزاری، بتوان مشکل را برطرف کرد.

تعمیر پاور ps5

یکی از مهم ترین بخش ها در تعمیر ps5 مربوط به رفع مشکلات پاور است. خرابی پاور، باعث بروز مشکلاتی همچون تمامی شده شارژ دستگاه، خاموش شدن ناگهانی، فریز شدن حین اجرای بازی ها و حتی خاموش شدن کنسول می شود.

به طور کلی اگر پاور درست کار نکند، تامین برق مختل شده و همین مسئله خطر خرابی کنسول را افزایش می دهد. این در حالی است که تنها با تعمیر پاور ps5 می توان این موارد را برطرف کرده و مانع از آسیب دیدگی بیشتر کنسول شد. البته پاور همیشه هم قابل تعمیر نیست و در برخی موارد، راهی جز تعویض آن با نمونه جدید وجود ندارد.

خرابی برد پلی استیشن

خرابی برد (مادربرد) پلی استیشن نیز مورد است که ممکن است با آن مواجه شوید،اگر هنگام بازی دستگاه شما خاموش شد،در بیشتر مواقع نشانه خرابی برد میباشد.
از جمله دلایل خرابی برد playstaion میتوان به نوسان برق،ضربه.ریختگی مایعات و یا عدم سرویس دهی به موقع میباشد.

پرش تصویر و قطع شدن صدا

در بیشتر مواقع قطع شدن تصویر،سیاه سفید شدن و یا پرش تصویر به واسطه خرابی کابل HDMI میباشد،توصیه ما به شما استفاده از کابل های اورجینال میباشد.اگر با تعویض کابل و نمایشگر(تلوزیون) همچچنان مشکل وجود داشت احتمال خرابی پورت HDMI دستگاه و یا برد دستگاه میباشد.

مشکل نخواندن سی دی در پلی استیشن

اگر لنز دستگاه شما سالم است،مشکل نخواندن و اجرا نشدن بازی با وجود قرار دادن دیسک در پلی استیشن بواسطه استفاده از سی دی های کپی میباشد.
دستگاه های پلی استیشن به طور پیشفرض از دیسک های غیر اورجینال ساپورت نمیکنند،برای رفع این مشکل شما دو راه دارید

استفاده از سی دی های اورجینال
تغیر در سخت افزار پلی استیشن (در حقیقت با ایجاد برخی تغیرات در آی سی پلی استیشن میتوان کاری کرد تا دستگاه از دیسک های غیر اورجینال نیز ساپورت نماید)

دقت کنید در صورتی که قصد دارید تا این قابلیت بر روی دستگاه شما فعال شود،حتما آن را در مراکز معتبر سخت افزار انجام دهید.

نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز

ps4

خدمات نمایندگی ps4 در شیراز شامل مجموعه‌ سرویس‌های پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش است که به صورت آنلاین و حضوری و با همکاری نیروهای مجرب و متخصص در شیراز به مشتریان ارایه می‌شود.

نمایندگی ps4 در شیراز یکی دیگر از سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می شود.

دارندگان این کنسول در شیراز ، در مواجهه با هر گونه مشکل و ناکارامدی در دستگاه خود، می توانند به نمایندگی ps4 در شیراز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی مورد نیاز دریافت کنند.

اگرچه بدليل ساختار ساده اين دستگاه، احتمال دارد آن را در خانه نيزبتوانیم اصلاح كنيم، اما بهتر است از آسيب ديدگي و خرابي دوچندان دستگاه جلوگيري كنيد و آن را به مركز مجاز و استاندارد اين حوزه ببرید. با مراجعه به نمایندگی ps4 در شیراز سبب میشوید تا موانع پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تکنسین های حرفه ای این مرکزرفع شود.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز مراجعه کرده و با حضور در مرکز تعمیرات در شیراز به همراه دستگاه خود سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان ازسرویس تعمیر در محل استفاده نمود.

 

تعویض پورت HDMI پلی استیشن 4

یکی از رایج ترین مشکلات سونی پلی استیشن 4 که در تعمیر آن مشاهده می کنیم، خرابی یا خرابی پورت های HDMI است. خوشبختانه، تکنسین‌های متخصص ما مهارت و دانش کافی برای تمیز کردن و تعویض سریع پورت‌های پلی استیشن اج دی ام ای را دارند. به سادگی کنسول PS4 خود را برای ارزیابی به فروشگاه دیجی پد بیاورید. هنگامی که تخمین زمان و هزینه را تأیید کردید، ما مستقیماً روی تعمیر پورت HDMI شما کار می کنیم.

نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز

عیب یابی «خط آبی مرگ» پلی استیشن 4

خط آبی بدنام “خط آبی مرگ” یک مشکل گسترده در میان کنسول های بازی پلی استیشن 4 است. اگر یک نور آبی به طور مداوم روی کنسول خود می بینید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مواجه شود. برخی از رایج‌ترین دلایل این مشکل عبارتند از آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI، هارد دیسک‌ها و منابع تغذیه. برای رفع این مشکل، دستگاه خود را به نمایندگی ps4 – ps5 در شیراز ببرید. تکنسین های ما می توانند مشکل را ارزیابی کنند و زمان و هزینه را به شما ارائه دهند.

اشکال: خطاهای خواندن دیسک و برنامه

مشکلات خواندن دیسک، که اغلب خود را به عنوان کد خطا CE-35486-6 نشان می دهد، می تواند به این معنی باشد که دیسک شما آسیب دیده است. در حالی که خطاها برای دیسک های سالم و نادر هستند، اما ممکن است. مشکل مشابهی در مورد بازی های دانلود شده نیز ممکن است رخ دهد (خطای CE-34878-0)، در این صورت می توان اقدامات مشابهی را برای حل احتمالی مشکل انجام داد. اگر مشکل با یک بازی فیزیکی که اخیراً خریداری کرده اید رخ دهد، ممکن است دیسک معیوب باشد و ممکن است بخواهید آن را تعویض یا برگردانید.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *