ps4 ps5 تعمیر ps4 تعمیر ps5 خرید فروش ps5 - ps4 نمایندگی ps4 – ps5 در قم

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

نمایندگی ps4 – ps5 در قم با سال ها با ابزار ها و تجهیزات کامل برای تعمیر کنسول بازی به شما کمک میکنیم تا  کنسول بازی و لوازم جانی آن را تعمیر کنیم. ما در نمایندگی ps4 – ps5 در قم برای تعمیر کنسول بازی از دانش و تجربه کافی برای تعمیر کنسول بازی شما استفاده میکنیم و میتوانیم نتیجه بهتری را اراعه به دهیم. ما حتی کنسول های قدیمی شما را میگیریم و کنسول جدید و بهتری را به شما اراعه میدهیم. برای آشنای با نمایندگی ps4 – ps5 در قم تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی ps5

کنسول پلی استیشن ۴ از زمانی که به بازار عرضه شد تا به امروز، خاطرات بسیار زیادی را برای افرادی که با این کنسول بازی می‌کنند ساخته است. پلی استیشن ۴ در طول این ۶ سال با قدرت سخت افزاری بسیار بالا و داشتن بازی‌های اختصاصی باکیفیت عالی، بدون شک بهترین کنسول نسل هشتم بازی‌های ویدیویی بوده است.

مدت زیادی از معرفی کنسول پلی استیشن ۵ توسط شرکت سونی نمی‌گذرد و این کنسول بازی در همین مدت کوتاه توانسته نظر بسیاری از کاربران را به دلیل امکانات فوق العاده‌ای که دارد به خود جلب کند. بعد از انتشار ps5 اطلاعات مختلف از این دستگاه بازی منتشر شد.

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

سخت افزار ps5

کنسول PS5 در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در بازارهای جهانی عرضه شد. این کنسول، از لحاظ گرافیکی و پردازشی قوی‌ ترین کنسولی است که تا به حال کمپانی سونی تولید کرده است. هدف سونی از ارائه‌ی این سخت افزار، بهره‌ مندی کامل گیمرها از ویژگی‌های نسل جدید و تجربه بازی‌ها با رزولوشن و نرخ فریم بالاست.

کنسول PS5 با برخورداری از پردازنده مرکزی شخصی سازی شده AMD توانسته است عملکرد روان و سریعی را برای مخاطبان خود ارائه دهد. این پردازنده ۸ هسته‌ای دارای فرکانس متغیر ۳.۵ گیگاهرتزی است و از معماری Zen 2 با تکنولوژی ۷ نانومتری بهره‌ مند است. پردازنده گرافیکی کنسول PS5 نیز با برخورداری از معماری RDNA 2 شخصی سازی شده و ۳۶ واحد پردازشی با فرکانس ۲.۲۳ گیگاهرتز، حدودا ۱۰.۳ ترافلاپ قدرت خام گرافیکی ارائه می‌دهد. برای مقایسه، قدرت گرافیکی کنسول PS4 حدودا ۱.۸ ترافلاپ بود که البته معماری آن نیز قدیمی‌تر است.

PS5 دارای ۱۶ گیگابایت رم ۲۵۶ بیتی DDR6 نیز می‌باشد و با پهنای باند ۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه‌ای، قادر است به خوبی از پس رزولوشن بالای بازی‌ها بر بیاید. اما قطعا مهم‌ترین و انقلابی‌ترین ویژگی کنسول PS5، فضای ذخیره‌سازی ۸۲۵ گیگابایتی فوق سریع آن است. این کنسول از یک فناوری شخصی سازی شده و مدرن برای SSD خود استفاده می‌کند تا نهایتا بتواند به سرعت بی‌نظیر ۵.۵ گیگابایت بر ثانیه در حالت خام و ۹ گیگابایت بر ثانیه در حالت فشرده برسد. علاوه بر این، کنسول PS5 از سخت‌افزاری اختصاصی برای تولید صدای سه بعدی استفاده می‌کند.

کنترلر

برخلاف نسل‌های پیشین، سونی این بار برای کنترلر کنسول نسل نهمی خود، از انتخاب نام DualShock اجتناب کرد. به دلیل تغییرات ساختاری و مهمی که کنترلر PS5 داشته است و به ادعای سونی احساسات درون بازی را بهتر به مخاطب منتقل می‌کند، این کنترلر DualSense نام گرفته است.

البته گرچه تغییرات مهمی در این کنترلر ایجاد شده است، اما فرمت و چیدمان دکمه‌ها تقریبا مشابه با همان DualShcok 4 است؛ منتهی آرگونومی کلی دسته، گریپ‌ها و بافت سطحی آن تغییر کرده است تا کاربران در استفاده‌های طولانی مدت خسته نشوند. از مهم‌ترین تغییرات کنترلر DualSense می‌توان به هپتیک فیدبک (بازخورد لمسی)، تریگرهای تطبیقی و میکروفن داخلی اشاره کرد.

معرفی ps4

پلی استیشن 4 با پشت سر گذاشتن زمان زیادی از عرضه خود، اکنون پرفروش ترین کنسول نسل هشتمی محسوب می شود. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی  که در شهر نیویورک برگزار شده بود معرفی شد. تنها چند سال پس از عرضه نسل اولیه PS4 شاهد معرفی نسخه های بعدی این کنسول قدرتمند به بازار یعنی PS4 Slim و PS4 Pro بودیم که هر کدام انتقابی را در صنعت کنسول های بازی به وجود آوردند

بررسی نسخه های PS4

همانطور که میدانید کنسول پلی استیشن 4 در سه نسخه به بازار عرضه شد. با اینکه نسخه استاندارد در زمان معرفی موفق شد به فروش خوبی دست پیدا کند، اما هنوز جای کار داشت و نمی توانست مدت زیادی به عنوان پرچمدار کنسول های نسل هشتم باقی بماند؛ از این رو چند سال بعد شاهد ارائه پلی استیشن 4 اسلیم و سپس پلی استیشن 4 پرو بودیم.

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

تعمیر ps5

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر PS5 در نمایندگی قم می توان به اقداماتی همچون ترمیم ضربه خوردگی، تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، رفع مشکلات درایو و لنز، رفع مشکل داغ شدن بیش از حد، عیب یابی و ترمیم خاموش شدن ناگهانی، تعمیرات دسته کنسول، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی به تلویزیون، رفع هنگ و فریز شدن صفحه، تعویض و یا ریبال کردن APU و South Bridge و رفع ایراد صفحه آبی اشاره کرد.

تعمیر مادربرد PS5

گاهی پیش می آید که بر اثر عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، مادربرد پلی استیشن آسیب ببیند. در چنین شرایطی باید اقدام به تعمیر مادربرد PS5 کرد. برای این منظور، تکنسین های ما دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند. سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه ترمیم شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات پلی استیشن 5 انجام شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

تعمیرات دسته پلی استیشن ۵

اما یکی از مهم ترین مراحل در پروسه تعمیرات پلی استیشن 5، ترمیم دسته های این کنسول است. عملکرد نامطلوب L2 و R2، شارژ نشدن دسته با کابل، کار نکردن قسمت تاچ پد، سرمچ نشدن دسته با دستگاه، خراب شدن سوکت شارژ دسته، از کار افتادن و کشیدگی آنالوگ ها، از بین رفتن کامل ریبون های دسته، تعویض زغال دکمه ها و سر آنالوگ، درست کار نکردن کلیدهای کنترلر PS5 و مواردی از این دست، بخشی از مشکلاتی هستند که در دسته های کنسول جدید سونی ایجاد می شوند. برای تعمیر دسته پلی استیشن 5 در چنین شرایطی باید دو قسمت دسته از هم جدا شده و اجزای آسیب دیده، به تناسب نوع و شدت خرابی،تعمیر شده و یا تعویض گردند.

تعمیر ps4

تعمیر ps4 در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. تعمیر ps4 نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد , و ما برای تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم،تا شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. خدمات ما مربوط به تشخیص مشکل و رفع انها هست، تیم تعمیر دیجی پد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند.

انواع مشکلات هارد PS4

یکی از مشکلات رایج هارد جایی است که هارد PS4 شما به طور کامل کار نمی کند. شاید کنسول شما حتی هنگام راه‌اندازی آن را تشخیص ندهد و پیامی ببینید که PS4 شما هارد دیسک ندارد (کد خطا CE-34335-8)، یا شاید کنسول PS4 شما شروع به بوت شدن کند و نتواند از آن عبور کند.
همچنین خرابی های ظریف تری در هارد PS4 وجود دارد که به نظر می رسد درایو در حال کار است، اما مشکلاتی وجود دارد. PS4 شما ممکن است گهگاه یخ بزند، ممکن است صداهای غیرعادی را از درایو بشنوید، یا ممکن است با خراب شدن داده ها مواجه شوید.

نمایندگی ps4 – ps5 در قم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *