تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات پلی استیشن نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4

نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان

نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان

تعمیرات ps4 – ps5 یکی دیگر از سرویس‌های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی لواسان است که با استفاده از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. دارندگان این کنسول، در صورت مواجهه با هرگونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش می‌توانند به مرکز تعمیرات نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان مراجعه کرده و تخصصی‌ ترین سرویس‌های موردنیاز را دریافت نمایند.

اگرچه بدلیل ساختار ساده این دستگاه، امکان تعمیر آن در منزل نیز وجود دارد، اما بهتر است جهت پیشگیری از دستکاری‌های ناشیانه و خرابی دوچندان دستگاه، تعمیر آن را به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. تعمیر ps4 – ps5 در مراکزی استاندارد سبب می‌گردد تا منشأ اشکال پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تعمیرکاران متبحر، رفع گردد. مراکز مجاز تعمیرات PS4 – ps5 ضمن برخورداری از کارشناسانی مجرب و خبره در این حیطه، از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات نیز بهره‌مندند.

نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان

خدمات تخصصی تعمیر ps4 – ps5

تعمیر تخصصی ps4ps5 در این مرکز در دو پارت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه‌شان، می‌توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنسول بازی را دریافت نمایند.

تعمیر تخصصی ps4 – ps5 در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه را شامل می‌گردد. (ما تلاش میکنیم تا اشکالات نرم‌افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد)

تعمیر چیپ ps4 – ps5

دلیل داغ کردن بیش از اندازه کنسول ps4ps5 چیست؟ اگر هنگام کار با کنسول بازی متوجه شدید که این دستگاه بیش از اندازه داغ شده است، مطمئن باشید که چیپ آن دچار مشکل شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. منتهی عامل دیگری هم مانند آسیب‌دیدگی مین‌ برد می‌تواند، موجب داغ شدن کنسول بازی شود اما احتمال خرابی چیپ نسبت به مین برد در چنین شرایطی بیشتر است.

تعمیر برد کنسول ps4 – ps5

برد در کنسول بازی همه کاره است! چراکه هم دستورات کاربر را دریافت می‌کند و هم آن‌ها را به اجزای موردنظر دستگاه جهت اجرایی شدن ارسال می‌کند. علاوه‌بر این وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء کنسول بازی برعهده برد این دستگاه است. به دلیل نقش حائز اهمیتی که برد کنسول بازی در این دستگاه دارد، بدیهی است که با خراب شدن آن، کنسول بازی سونی ناگهان خاموش شود. با این وجود اگر هنگام بازی با این دستگاه ناگهان شاهد خاموش شدن آن بودید باید احتمال خرابی برد آن را در نظر بگیرید.

HDMI در تعمیر ps4 – ps5

ps4 – ps5 را روشن میکنید ولی چیزی را نمایش نمی دهد یا در صفحه یک فلش آبی مشاهده میکنید. این مشکل که اغلب در تعمیر ps4 – ps5 مشاهده شده، مربوط به HDMI است. با فشار دادن HDMI و تکان دادن آن این مشکل حل میشود. اما این راه تعمیرps4 – ps5 یک راه حل دائمی برای تعمیرps4 – ps5 شما نیست و شما باید نمایندگی در لواسان برای تعمیر ps4 – ps5 خود مراجعه کنید.

تعمیر مادربرد ps5

عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، به مادربرد پلی استیشن آسیب می رسانند. خرابی برد، مشکلات متعددی را در کنسول ایجاد می کند و ممکن است باعث از کار افتادن آن شود. در این شرایط باید با تعمیر مادربرد ps5، ضمن حل مشکلات ایجاد شده، از تشدید خرابی و آسیب دیدگی دستگاه جلوگیری کرد.

برای این منظور، تکنسین دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند. سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه تعمیر شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات پلی استیشن انجام شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان

مشکلات رایج پلی استیشن 5

  • وصل نشدن Ps5 به اینترنت

کارشناسان تعمیر پلی استیشن 5، وصل نشدن این کنسول به اینترنت را یکی از مشکلات نسبتا رایج آن می دانند. پیش از هر کاری، کابل اینترنت و مودم خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که ایرادی ندارند. همچنین بهتر است درایور کنسول را بروزرسانی کنید، اگر update سخت افزاری جدیدی برای دستگاه منتشر شده است، بهتر است آن را دانلود کنید.

  • روشن نشدن ps5

از دیگر مشکلات PlayStation 5 که برخی از کاربران از بروز آن شکایت کرده اند، روشن نشدن دستگاه است. بسیاری عنوان کرده اند که کنسول پس از reset شدن روشن نمی شود. در این شرایط باید هرچه زودتر به نمایندگی ps4 – ps5 در لواسان مراجعه کنید تا دستگاه توسط یک تعمیرکار ماهر، عیب یابی شود. ممکن است تعمیر پلی استیشن 5 در این شرایط نیاز به اقدامات سخت افزاری داشته باشد و یا با چند اقدام ساده نرم افزاری، بتوان مشکل را برطرف کرد.

تعمیرات دسته ps5

یکی از مهم ترین مراحل در پروسه تعمیر ps5، تعمیر دسته های این کنسول است. سونی برای سری جدید کنسول های بازی اش، دسته های جدید و پیشرفته ای را عرضه کرده است که مشخصات و قابلیت های منحصر بفردی دارند. تعمیر دسته پلی استیشن 5 نیاز به مهارت بالایی دارد و تعمیرکار باید با ساختار و فناوری های به کار رفته در این گجت، آشنایی کامل داشته باشد.

شارژ نشدن دسته با کابل، کار نکردن قسمت تاچ پد، سینک نشدن دسته با دستگاه، خراب شدن سوکت شارژ دسته، از کار افتادن و کشیدگی آنالوگ ها، از بین رفتن کامل ریبون های دسته، تعویض زغال دکمه ها و سر آنالوگ، درست کار نکردن کلیدهای کنترلر و مواردی از این دست، بخشی از مشکلاتی هستند که در دسته های کنسول بازی سونی ایجاد می شوند. برای تعمیر دسته ps5 در چنین شرایطی باید دو قسمت دسته از هم جدا شده و اجزای آسیب دیده، به تناسب نوع و شدت خرابی، تعمیر یا تعویض شوند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *