تعمیر دسته پلی استیشن 5 در کرج,
ps5 تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعویض لنز PS4 نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4

نمایندگی ps4 – ps5 در ملارد

نمایندگی ps4 – ps5 در ملارد

امروزه بسیاری از مردم در سنین متفاوت ، از کنسول های بازی و به خصوص PS4 – PS5 استفاده می کنند . با توجه به این حجم استفاده ، خرابی این دستگاه ها امری طبیعی به نظر می رسد . در مرکز تعمیرات PS4 – PS5، تکنسین های کارکشته و دارای تخصصی فعالیت می کنند که تعمیر و ترمیم تخصصی این دستگاه را انجام می دهند . گفتنی است که عملیات تعمیر در این مرکز ، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد . لذا در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد PS4 – PS5 خود ، می توانید به واحد تعمیرات PS4 – PS5 مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوید .

در مرکز تعمیر PS4 – PS5، کارشناسانی فعالیت می کنند که دوره ها تخصصی و فوق تخصصی تعمیر را در سطح بین المللی گذرانده و دارای مدارک معتبر می باشند . این کارشناسان ، به واسطه ی برخورداری از دانش و تجربه ی کاری بالا ، قادر به ارائه ی خدمات عیب یابی و تعمیر در سریع ترین زمان ، به کاربران گرامی می باشند . در صورتی که برای تعمیر محصول مورد نظر خود به مرکز مجاز تعمیرات سونی مراجعه کنید ، می توانید از صحت تعمیرات انجام شده بر روی دستگاهتان ، اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی ps4 – ps5 در ملارد

کارشناسان ما تمام تلاش و توان خود را جهت بازیابی کیفیت اولیه دستگاه به کار خواهند بست؛ از همین رو مراجعه به یک مرکز مجاز تعمیرات کنسول بازی سونی باید  نخستین اقدام در تعمیرات دستگاه های معیوب باشد. لازم به تاکید است که تعمیرات سونی ، باید صرفاً توسط تکنسین های حرفه ای و نیز تنها در نمایندگی رسمی سونی انجام پذیرد . ما به شما توصیه میکنیم که تحت هیچ شرایطی ، دستگاه خود را به مراکز غیر مجاز ، نسپارید . چنانچه نیاز به دریافت خدمات تعمیر و ترمیم PS4 – PS5 خود داشتید ، کارشناسان خبره مرکز تعمیرات این محصول در نمایندگی سونی ، در خدمت شما هستند .

هزینه تعمیر Ps4 – Ps5

نمی توان به طور قطع گفت که PS4 – PS5 چقدر هزینه دارد. باید دستگاه را عیب یابی  کرد و دید که کدام بخش ها آسیب دیده اند. شدت خرابی هم در تعیین هزینه نهایی تعمیرات تاثیرگذار است. در مجموع تعمیر قطعات پلی استیشن معمولا چندان هزینه بر نیست. اما در شرایطی که یکی از اجزا، مثلا مین برد، به اندازه ای آسیب دیده باشد که امکان ترمیم آن وجود نداشته باشد، باید قطعه را تعویض کرد. بسته به قیمت قطعه جدید،  تعمیرات PS4 – PS5 ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. بهترین کار برای اطلاع از هزینه تعمیر PS4 – PS5، مراجعه به نمایندگی مجاز سونی و عیب یابی کنسول توسط تکنسین های تعمیر این مجموعه است.

خدمات تعمیر PS4 – PS5

به عنوان بخشی از تخصصی ترین خدمات تعمیر PS4 – PS5 در نمایندگی sony می توان به اقداماتی همچون ترمیم ضربه خوردگی، تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، رفع مشکلات درایو و لنز، رفع مشکل داغ شدن بیش از حد، عیب یابی و ترمیم خاموش شدن ناگهانی، تعمیرات دسته ی سونی، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی به تلویزیون، رفع هنگ و فریز شدن صفحه، تعویض و یا ریبال کردن APU و South Bridge و رفع ایراد صفحه آبی اشاره کرد.

نمایندگی ps4 – ps5 در ملارد

تعمیر مادربرد PS4 – PS5

گاهی پیش می آید که بر اثر عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، مادربرد پلی استیشن آسیب ببیند. در چنین شرایطی باید اقدام به تعمیر مادربرد PS4 – PS5 سونی کرد. برای این منظور، تکنسین دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند. سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه ترمیم شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات PS4 – PS5 انجام شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

رفع ارورهای پلی استیشن

گاهی برای تعمیر پلی استیشن باید سراغ ارورهای این دستگاه رفت. خطاهایی که گاها مربوط به شبکه هستند و برخی اوقات هم ناشی از مشکلات سرور می باشند. مثلا ارور CE-105799-1 در برخی از مناطق مشاهده می شود و ناشی از مشکلات سرور است. برای برطرف کردن هریک از این ارورها باید کد خطای مورد نظر بررسی شده و منشأ صدور آن تعیین شود. سپس با توجه به علت صدور خطا، مشکل برطرف می شود. البته همیشه نمی توان ارورهای پلی استیشن  را به همین سادگی برطرف کرد. گاهی ایراد از سرورهای خود کنسول است و مشکل باید از طرف شرکت سونی برطرف گردد.

نمایندگی ps4 – ps5 در ملارد

تعمیرات دسته PS4 – PS5

اما یکی از مهم ترین مراحل در پروسه تعمیرات PS4 – PS5، ترمیم دسته های این کنسول است. عملکرد نامطلوب L2 و R2، شارژ نشدن دسته با کابل، کار نکردن قسمت تاچ پد، سرچ نشدن دسته با دستگاه، خراب شدن سوکت شارژ دسته، از کار افتادن و کشیدگی آنالوگ ها، از بین رفتن کامل ریبون های دسته، تعویض زغال دکمه ها و سر آنالوگ، درست کار نکردن کلیدهای کنترلر PS4 – PS5 و مواردی از این دست، بخشی از مشکلاتی هستند که در دسته های کنسول جدید سونی ایجاد می شوند. برای تعمیر دسته PS4 – PS5 در چنین شرایطی باید دو قسمت دسته از هم جدا شده و اجزای آسیب دیده، به تناسب نوع و شدت خرابی، ترمیم شده و یا تعویض گردند.

نمایندگی دیجی پد

نمایندگی دیجی پد ، خدمات فروش ، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات را به کاربران ارائه می دهد. مدیریت این مرکز ، در راستای عمل به شعار مشتری مداری ، اقدام به راه اندازی سرویس در محل برای تعمیرات محصولات شرکت سونی نموده است ؛ در صورت نیاز ، می توانید با یک تماس ، از این سرویس در محل مورد نظرتان بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *