کپی خور کردن ps4
کپی خور کردن ps4

کپی خور کردن ps4 در کرج

کپی خور کردن ps4 دو مدل است. در ابتدا به معرفی این دو نوع می‌پردازیم. این دو مدل بستگی به ورژن دستگاه دارد.نوع اول هکی و نوع دوم اکانتی نام دارد. برای دیدن ورژن دستگاه خود به قسمت Setting/System/System Informationبروید.

کپی خور کردن پلی استیشن
کپی خور کردن پلی استیشن

کپی خور کردن ps4 اکانتی:

ps4 هایی با ورژن‌های 5.07 و بالاترمیتوانند از طریق اکانت کپی خور شوند (مثال: ورژن‌های 5.50 – 5.53 – 5.55 و …) وکپی خور کردن ps4 در این ورژن‌ها فقط به این شکل انجام می‌شوند. مهم‌ترین نکته در رابطه با کپی خور کردن ps4 اکانتی این است که به‌هیچ وجه نباید ps4 را به اینترنت متصل کرد واصلا نباید هیچ‌کدام از بازی‌ها و حتی خود کنسول را آپدیت کرد. 

ویژگی‌های کپی خور کردن ps4 اکانتی:

– کنسول از طریق نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیج عنوان باز نخواهد شد. به عبارتی در سخت افزار دستگاه دست برده نمیشود و دستگاه آکبند می ماند. میتوانید 3 بازی را به انتخاب خودتان داشته باشید و باقی بازی ها به صورت رندوم روی دستگاه ریخته میشود. در روش کپی خور کردن ps4 اکانتی فقط میتوان 10 یازی نصب کرد و فرقی ندارد کنسول شما 1 ترا باشد یا 500 گیگ .

-حواستان باشد که بازی‌های آنلاین نباید در لیست شما وجود داشته باشد (مثال: Rainbow Six Siege یا Overwatch و …). زیرا کنسول کپی‌خور شما به هیچ‌وجه نباید به اینترنت وصل شود.  اگر در زمان کوتاهی نیاز به یک  دستگاه کپی خور را دارید و زمانی برای کپی خور کردن ps4 ندارید میتوانید از دستگاه های آماده ما قبلا کپی خور شده اند انتخاب کنید. ممکن است گاهی اوقات کنسول کپی‌خور شما در حین بازی خاموش شود. نگران نباشید! دلیل این امر این است که بعضی اوقات لایسنس بازی‌ها از سمت کنسول چک می‌شود، در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود. 

پلی استیشن کپی خور
پلی استیشن کپی خور

کپی خور کردن ps4 هکی:

کپی خور کردن ps4 هکی برای ورژن‌های 5.07 و پایین‌تر (مثال: ورژن‌های 4.7 – 4.5 و …) و زیر آن انجام میشود و کپی خور کردن ps4 در این ورژن‌ها فقط به این شکل انجام می‌شوند. در این روش هم بعد از کپی خور کردن ps4 اصلا نباید به اینترنت وصل شد یا بازی ها را آپدیت کرد و اگر از دیسک استفاده کنید و نیاز به آپدیت داشته باشد کپی خور کردن ps4 از بین میرود.

ویژگی‌های کپی خور کردن ps4 هکی:

– کنسول از طریق نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیج عنوان باز نخواهد شد. به عبارتی در سخت افزار دستگاه دست برده نمیشود و دستگاه آکبند می ماند. تمام بازی های نصب شده در کپی خور کردن ps4 هکی به انتخاب شما بوده و بیشتر بازی های موجود در بازار را میتوان به این روش روی دستگاه شما نصب کرد. برای دستگاه ۵۰۰ گیگابایت میانگین ۹ الی ۱۵ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد.

البته باید به حجم بازی‌های انتخاب شده نیز توجه داشت، چرا که ممکن است بعضی بازی‌ها بسیار کم‌حجم و برخی بیش از ۴۵ گیگابایت حجم داشته باشند. درنهایت تمام ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت کنسول شما پر خواهد شد. و تعداد بازی‌ها ملاک دقیقی نیست.  برای دستگاه یک ترابایت میانگین ۱۸ الی ۳۰ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد. همان‌طور که در بالا گفته شد، حجم ملاک اصلی است و ممکن است این عدد با توجه به بازی‌های انتخاب شده توسط مشتری تغییر کند تا تمام ظرفیت یک ترابایت کنسول پر شود. 

ps4 کپی خور
ps4 کپی خور

توجه:

حواستان باشد که بازی‌های آنلاین نباید در لیست شما وجود داشته باشد (مثال: Rainbow Six Siege یا Overwatch و …). زیرا کنسول کپی‌خور شما به هیچ‌وجه نباید به اینترنت وصل شود. اگر در زمان کوتاهی نیاز به یک  دستگاه کپی خور را دارید. زمانی برای کپی خور کردن ps4 ندارید میتوانید، از دستگاه های آماده ما قبلا کپی خور شده اند انتخاب کنید.

 زمان آماده شدن دستگاه به شما اطلاع داده میشود. ممکن است گاهی اوقات کنسول کپی‌خور شما در حین بازی خاموش شود. نگران نباشید! دلیل این امر این است که بعضی اوقات لایسنس بازی‌ها از سمت کنسول چک می‌شود، در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود. 


1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *