تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات ps2 استان البرز

تعمیرات ps2 استان البرز

نمایندگی رسمی PS2

خیلی از گیمر ها همچنان کنسول نوستاژیک PS2 را دارند و مکشلاتی برای آن پیش آمده و به دنبال تعمیر کاری ماهر برای تعمیر تخخصی آن میگردند.

نمایندگی رسمی پلی استیشن در استان البرز ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی تمامی مدل های پلی استیشن ، با استفاده از به روز ترین دستگاه ها تمامی کنسول های پلی استیشن به خصوص PS2 را تعمیر کرده.

 

این کنسول بود که یک دوره را تعریف کرد – اما در حال حاضر PlayStation 2 سونی در نهایت به بازی ادامه داد. این شرکت به Guardian تایید کرده است که پس از 12 سال و 150 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته می شود و این دستگاه موفق ترین دستگاه بازی های خانگی در تمام دوران است.تعمیرات ps2 استان البرز تولید PS2 در سراسر جهان به پایان رسیده است.

در سال 2000، جانشین PlayStation اصلی با یک کتابخانه از بیش از 10،000 عنوان بازی به سال 2011، با 1.52bn بازی های فردی پس از راه اندازی فروخته شد.تعمیرات ps2 استان البرز آنا مارش، طراح بازی که در Tomb Raider و Hitman مشغول به کار بود، گفت: “در اوایل موفقیت پلی استیشن 2، این کلمه به طور موثر به معنای بازی های ویدیویی برای بسیاری از افراد بود.

موفقیت آن سه عامل بود: طراحی حیله گر، بازی های عالی و زمان بندی عالی. تصمیم سونی برای قرار دادن یک پخش کننده دی وی دی به این معناست که دستگاه راه خود را به اتاق نشیمن منتقل کرده و بسیاری دیگر را به بازی معرفی می کند.تعمیرات ps2 استان البرز این رقبای تحت تاثیر خود، بازی های Nintendo GameCube و Sega Dreamcast را سرکوب کرد و به خانه منحصر به فردی از بازی های ضروری مانند Grand Theft Auto III، Final Fantasy و Metal Gear Solid تبدیل شد که در آن دوره های توسعه دهندگان قوانین طراحی بازی را تغییر دادند ،تعمیرات ps2 استان البرز تجربیات تجربی سینمایی بلندپروازانه و ماجراهای عظیم باز جهان.

تعمیرات ps2 استان البرز

 

پریس هاردینگ رولز، تحلیلگر ارشد در IHS Screen Digest، گفت: “سونی همچنین دارای یک استراتژی بازاریابی بسیار موفق بود، به خصوص ارتباط آن با فوتبال، که نشان داد نفوذ زیادی در بسیاری از مناطق که بازی های کنسول توسعه نیافته بودند،تعمیرات ps2 استان البرز فراتر رفت. اولین پلی استیشن با گسترش مخاطبان خود در سال های بعد، معرفی شیوه زندگی و بازی های اجتماعی که در اواسط سال 2000 به تصویب رسید. ”

اما بازار تکنولوژی مصرفی از روزهای افتخار PS2 به طور چشمگیری تغییر کرده است. تام برامول، سردبیر سایت بازی Eurogamer، می گوید: “کنسول های بازی تنها جعبه ای بود که شما با هر گونه اشجاری یا شخصیت به آن تعلق داشتید.” “امروزه گوشی های هوشمند، رایانه های لوحی، رایانه های شخصی و تلویزیون های هوشمند دارای طراحی صنعتی شگفت انگیز، ویژگی ها و محتویات هستند و اگر دیگران به نظر خنک نیز توجه جدی می کنند.”

سونی در حال مبارزه با آخرین دستگاه دستی خود است، PS Vita، که تنها 10 ماه در فروش 4 متری فروخته است، در حالی که دستگاه های iPhone، iPad و Android در سال 2012 بیش از 200 میلیون فروش داشتند. مصرف کنندگان در حال حاضر برای دانلود بازی های ارزان در گوشی های هوشمند استفاده می شوند؛ از این رو موفقیت باور نکردنی عناوین مانند پرندگان عصبانی و برش طناب.

“مارش” گفت: “صنعت تبدیل شده است تا شکست خورده، من مطمئن نیستیم ما شاهد یک کنسول دیگر است که این نوع نفوذ به آگاهی عمومی می شود.

این به معنی مشکلات برای بازار کنسول خانگی است. پلیاستیشن 3 که در سال 2006 راهاندازی شده است، هرگز با موفقیت سلف خود همخوانی نداشته است، تاکنون فروش حدود 70 مگاوات دارد.تعمیرات ps2 استان البرز این توسعه بسیار پرهزینه بود و شامل پردازنده مرکزی اختصاصی و یک لیزر آبی برای درایو Blu-ray آن بود – تکنولوژی که هنوز نهایی شده و آزمایش شده است. انتشار یک سال پس از مایکروسافت ایکس باکس 360، کنسول سونی هرگز با رقیب اصلی خود، با وجود برخی از بازی های قوی و یک سرویس آنلاین چند نفره آنلاین رایگان نیست.

انتظار میرود مایکروسافت نیز در این تابستان کنسول جدیدی را اعلام کند و شایعات مربوط به صنعت نشان می دهد که هر دو شبیه به رایانه های پیشرفته خواهد بود،تعمیرات ps2 استان البرز با پردازنده های خنثی و تراشه های گرافیکی از شرکت های AMD، Intel و Nvidia، به جای گران قیمت، سخت افزار ساخته شده از هدف. توسعه دهندگان پیشنهاد می کنند که PS4 از Chipmaker AMD پردازنده های شتاب دهنده استفاده می کند که پردازنده های چهار هسته ای و پردازنده های گرافیکی را به یک تراشه برای عملکرد صحیح تر ترکیب می کند. همچنین بین 4 گیگابایتی و 16 گیگابایت رم – که بیشتر از بسیاری از رایانه های خانگی است – همچنین انتظار می رود که بتواند گرافیک با کیفیت HD را با 60 فریم بر ثانیه در هر ثانیه اجرا کند.

مات مارتین از سایت اخبار بازی Gamesindustry.Biz می گوید: “سونی حق دارد که PlayStation 4 را با قطعات خارج از قفسه بسازد.” “این شرکت واقعا پولی برای ساخت یک کنسول خانگی جدید نداشته است،تعمیرات ps2 استان البرز بجز تکنولوژی سفارشی برای آن به همان شیوه ای که در PlayStation 3 انجام داد، ندارد. کل شرکت Sony [bond] به Fitch به وضعیت ناخواسته کاهش یافته است.”

بعضی ها فکر می کنند که PS4 و Xbox 720 نسل کنسول جدیدی خواهند بود که دستگاه های طراحی شده به عنوان واحد های قابل تنظیم هستند. تیم کلارک، تعمیرات ps2 استان البرز مدیر ارشد انتشارات آینده و سردبیر سابق مجله رسمی پلی استیشن، گفت: “من آنها را به عنوان سخت افزاری قابل مقایسه با سخت افزار کامپیوتر در نظر می گیرم.” “شما می توانید آنها را بسیار آسان با کارت های گرافیکی، پردازنده ها و غیره ارتقا دهید، اما شما می توانید رابط کاربری ساده کنسول های سنتی داشته باشید. مطمئنا ایده های کنسول هایی که در هفت سال گذشته به نظر می رسید مانند یک فلاش بلاست اکنون.”

فلسفه طراحی هر چه بیشتر، با افزایش رقابت از گوشی های هوشمند، قرص، تلویزیون های هوشمند و خدمات دانلود دیجیتال مانند Steam، بعید است که این صنعت دوباره تولید 150 متری را تولید کند. خط تولید متوقف شده است، نه فقط در PlayStation 2، بلکه بر روی ایده ی ماشین های بازی ها متوقف شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *