دیجی پد
دانلود بازی

خرید بازی ps4 در کرج

فروشگاه آنلاین دیجی پد، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی فعالیت‌های خود قرار داده است. انواع کنسولهای بازی و خرید بازی ps4 در کرج، با یک کلیک در تمام نقاط ایران در اختیار شما است. کالاهای موجود در دیجی پد از برندهای معتبر مانند سونی و ماکروسافت به فروش می‌رسد. خرید بازی ps4 در کرج با ایجاد تنوع در بازی ها، قیمت مناسب امکان انتخاب صحیح و آسان در خرید را به شما می‌دهد. ایجاد ساختار گارانتی و تعویض به موقع کالا و پشتیبانی مشتری، از دیگر مزایای خرید از دیجی پد محسوب می‌شود.

خرید بازی ps4 در کرج به صورت آنلاین

خرید بازی ps4 در کرج به صورت آنلاین از فروشگاه دیجی پد با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز ایران زمین ، کمک به صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی و کاهش آلودگی و ترافیک شهری، با ارائه بهترین بازی ها و جدید ترین کنسول های بازی در سال 1389 تاسیس گردیده است. این فروشگاه همواره در راستای احترام به مشتریان و تامین رضایت و خوشنودی آنان در نظر داشته با ارائه محصولات برندهای معتبر جهانی به همراه خرید بازی ps4 در کرج و تخفیفات همیشگی، بر روی تمامی کالاها و همچنین پرسنل توانمند و صبور در کنار شما مشتریان عزیز باشد . فروشگاه دیجی پد در نظر دارد تا با خدمت رسانی به مشتریان و همچنین ایجاد فضای سالم برای خانواده های ایرانی در راستای شکوفایی و پیشرفت اقتصادی میهن عزیزمان گامی کوچک بردارد. امید است شما مردم عزیز، ما را در رسیدن به اهدافمان یاری نمایید تا ثابت کنیم ایران و ایرانی همیشه سربلند و سرافراز است.

30 بازی برتر ps4 در سال 2020

از بین ۱۰۰ ها بازی پلی استیشن۴ ما ۳۰ عدد از بهترین ها و پر فروش ترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد، با نزدیک شدن به PS5، رقابت بیشتری بین بازی های ps۴ به وجود آمده است. البته این لیست از بهترین بازی های PS4 امسال مقداری تغییرخواهد کرد، زیرا که ما به شدت منتظر بازی های مهیج PS5 هستیم. شما میتوانید هر روز هفته با خرید بازی ps4 در کرج از خدمات مرکز دیجی پد بهره مند شوید.

اما اکنون زمان است که بهترین هایی را که این نسل ارائه کرده است را به شما معرفی کنیم. تعداد بازی ها بالاست و ژانرهای مختلف در بین آنها وجود دارد ، اما چه شما به دنبال پرفروش ترین و برترین بازی ها مانند God of War و Spider-Man PS4 باشید و چه به دنبال بازی های خاص مانند Red Dead Redemption 2 فرقی ندارد، در این لیست که شامل ۳۰ بازی میشود ما از هر ژانری بازی به شما معرفی خواهیم کرد.

هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین بازی های PS4، در نظر می گیریم که این بازی ها دقیقاً در همین لحظه چگونه بازی میشوند، زیرا اگر پول اضافی برای هزینه کردن دارید، حق دارید بدانید چه چیزی بهترین ارزش را برای زمان و هزینه شما دارد. و باید بدانید که آیا واقعاً ارزش بازی کردن را دارد یا خیر، آیا چیزی را به تجربه پلی استیشن شما اضافه می کند – یا اگر بهتر است برای یکی از بازی های بزرگ آینده PS۵، پول خود را پس انداز کنید . آنچه در ادامه میخوانید ، بهترین انتخاب های PS4 در داخل و خارج از کشور است.

30: Kingdom Hearts 3

هرکسی ممکن است از ژانر بازی Kingdom Hearts 3 استقبال نکند. مگر اینکه سالها داستان های والت دیزنی را دنبال کرده باشید، اگر شخصیت ها را نشناسید ممکن است از اتفاقاتی که در طول بازی میوفتد شگفت زده شوید. اما احتمالاً شما هم مثل من شخصیت های معروف آن را بشناسید و از این بازی لذت ببرید. دونالد اردک و گوفی دوست های قدیمی شما هستند، میکی ماوس جزو شخصیت های اصلی داستان است، اما در طول این بازی با شخصیت های دوست داشتنی دیگر مانند موش سرآشپز، بو و.. برخورد میکنید.

Kingdom Hearts 3
Kingdom Hearts 3

 

29: Dark Souls 3

Dark Souls بازی بسیار دشوار و سریالیست که با Dark Souls 3 به پایان رسید، اما این بازی به قدری مهیج است که راهی برای فرار به از آن به شما نمیدهد! با دارا بودن انواع لوکیشن های ترسناک (برخی grotesque ، برخی با شکوه)، هواداران همیشگی و مشکل پسند خود را که انتظار محیطی جنگی از این بازی را داشتند را راضی نگه داشته است. ورژن ۳ این بازی نسبت به Dark Souls۲ سرعت و کیفیت بیشتری دارد. اگر به بازی های Dark Souls علاقه دارید Dark Souls 3 را از دست ندهید. شما میتوانید با خرید بازی ps4 در کرج از طریق دیجی پد، این بازی مهیج را داشته باشید.

Dark Souls 3
Dark Souls 3

 

28: Death Stranding

اگر شما از داستان های عجیب و غریب لذت میبرید این بهترین بازی برای شماست. Death Stranding در آینده ای دوردست اتفاق می افتد، پدیده ای کاملاً غیر قابل توضیح به نام مرگ و میر دنیا را نابود کرده. در بازی بیشتر شهرها از بین رفته اند اما شهری که بازی در آن اتفاق میوفتد دروازه ای دارد که بین دنیای مردگان و زنده ها ارتباطی برقرار کرده است. در این شهر شبح هایی وجود دارد و از طریق دروازه، مردگان میتوانند به دنیای زنده ها آمده و حادثه آفرین شوند. شخصیت اصلی این بازی سام ، با بازی نورمن ریدوس، یکی از این بازگشت کنندگان است. او همچنین مردی است که پس از آخرالزمانی که اتفاق افتاده محافظ بعضی از شهرهاست. در اوایل بازی، وظیفه ای بسیار جاه طلبانه به او داده شده است: سفر به سراسر کشور، آمریكا (که اکنون با نام UCA یا شهرهای متحد آمریکا شناخته می شود) و اتصال شهرک ها به نوعی شبکه اینترنتی مانند. شما میتوانید با خرید بازی ps4 در کرج از طریق دیجی پد، این بازی مهیج را داشته باشید.

Death Stranding
Death Stranding

27: Final Fantasy 15

چهار نوجوان با آدرنالین بالا در یک سفر همدیگر را همراهی می کنند، اما این یک سفر جاده ای نیست. در طول این سفر که مقصد نهایی آن بسیار عجیب است، این چهار نوجوان از جاده های پر پیچ و خمی عبور کرده و اتفاقات مهیجی را پشت سر میگذارند. در این بازی شما کنترل شاهزاده ای را دارید که می تواند انواع مختلفی از اقدامات مرتبط با اکتشافات میدانی و جنگی را انجام دهد.

مکانها را می توان پیاده و یا سوار بر چوکوبوها نیز بررسی کرد. از مکانهای بسیار عجیبی در جهان بازدید می کنید که میتواند به سرعت سفرتان کمک کرد. این بازی برای شما شامل تلاش ها و چالش های جدیدی است. وقتی قفل هر مرحله را باز می کنید تجهیزات جدید نیز موجود می شوند. خرید بازی ps4 در کرج این امکان را به شما میدهد تا این بازی مهیج را اینترنتی و یا حضوری از دیجی پد تهیه کنید.

Final Fantasy 15
Final Fantasy 15

 

26: Wolfenstein 2: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus یک بازی ویدیویی با ژانر اکشن-ماجراجویی است که توسط MachineGames ساخته شده و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. البته میتوان این بازی را جزو بازی های تاریخی هم دسته بندی کرد که در سال 1961 به دنبال پیروزی نازی ها در جنگ جهانی دوم انجام می شود. داستان پس از جنگ، و شخصیت اول آن جانباز جنگ ویلیام “BJ” Blazkowicz و تلاش های وی برای جنگ علیه رژیم نازی در ایالات متحده است .

این بازی از منظر اول شخص انجام می شود و بیشتر آن را با پای پیاده حرکت می کند. داستان در فصل هایی تنظیم شده است که بازیکنان برای پیشرفت آنها را کامل می کنند. در این بازی سلاح های متنوعی وجود دارد. این بازی برای جوایز چند سال اخیر، از جمله نامزدی در سی و پنجمین جوایز سالانه طلایی جوی استیک نامزد شد ، و در سال ۲۰۱۹ دومین جایزه “بهترین بازی اکشن” را دریافت کرد.

26: Wolfenstein 2: The New Colossus
26: Wolfenstein 2: The New Colossus

 

25: Doom

در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی داستان وظیفه دارید تا یکی دیگر از موارد نسل کشی شیاطین را در مریخ آغاز کنید در این بازی كاركنان دریایی فضایی شما از جهنم باز می گردند تا به شما کمک کنند زمین را كه توسط شیاطین محاصره شده است پیدا كنید. میلیارد ها نفر قتل عام شده اند، اما واقعاً هیچ کس در کنار شما نمی جنگد. اما شما میتوانید این وضعیت را حل کنید زیرا شما مرد رستاخیز هستید.
Doom با توجه به طراحی رضایت بخش و با کیفیتمیتواند شما را ساعت ها مشغول کند. چیزهایی مانند سیستم ارتقاء اسلحه و اضافه شدن یک سفینه فضایی به بازی همواره شما را در حین بازی راضی نگه خواهد داشت.

doom
doom

 

24: Dishonored 2

اولین Dishonored بسیار عالی بود، از نظر کیفیت فضای زیادی برای مانور در بازی وجود دارد، شما دوباره به یک ماجراجویی بسته بندی شده با قصه های داستانی مهیج، در دنیایی کاملاً باورپذیر دست می یابید.در این بازی مخفیکاری شیرینیه بازی شماست! تنها اشکال قابل توجه بازی این است که اگر بازی اول را بازی نکرده باشید، داستان برای شما کمی بی معنی و گنگ است.

در این بازی هرچه خفا تر باشید بازی برایتان چالش برانگیز است، سازگاری توانایی های امیلی و Corvo در هر دو سبک بازی عالی ست. در Dishonored۲ اشکالات بازی اول گرفته شده. در کل اگر از بازی هایی با فضای رازآلود خوشتان می آید پیشنهاد ما به شما Dishonored۲ است.

Dishonored 2
Dishonored 2

 

23: Rise of the Tomb Raider

لارا کرفت دور دیگری از مبارزات اساسی و چالش برانگیز و لذت بخش اما در عین حال خطرناک را برای شما فراهم میکند. این داستان، با جابجایی خانم کرفت از سیبری شروع میشود، او در تلاش برای تکمیل کار پدر خود در شهر گمشده Kitezh است.

Rise of the Tomb Raider یک بازی اکشن-ماجراجویی شخص سوم است که در آن بازیکنان کنترل Lara Croft را که در تلاش برای کشف شهر افسانه ای Kitezh است، را به دست میگیرند. سلاح هایی که در اختیار لارا قرار میگیرد تنوع بالایی دارند (از جمله تفنگ، تفنگ ساچمه ای، و تپانچه )، که برخی از آنها دارای حالت شلیک متناوب هم هستند. شما می توانید از مخفیکاری برای پیشرفت در بخش هایی از بازی استفاده کنید.همچنین میتوانید با استفاده از کمان و فلش دشمنان را از بین ببرید. لارا می تواند از محیط زیست برای نبرد با دشمنان، شلیک بشکه های انفجاری و پاره کردن سازه های پیچیده شده طناب با فلش های طناب استفاده کند. شما همچنین می توانید با استفاده از کلنگ زدن و مبارزه با چاقو با دشمنان مبارزه کنید. تکمیل اهداف و از بین بردن دشمنان به بازیکنان امتیاز می دهد.

Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider

 

22: Fallout 4

دنیا به آخر رسیده و کارهای زیادی در این آخرالزمان انجام می شود، تقریباً وحشتناک است و معمولاً برای انجام یک مأموریت و رسیدن به موقعیت کاملاً جانبی در هنگام پیدا کردن مسیر، کاملاً در خطر خواهید بود.
Fallout 4 بازی پرفروشی است که توسط Bethesda Game Studios ساخته شده و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این چهارمین بازی اصلی در سریال Fallout است و در 10 نوامبر 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و Xbox One در سراسر جهان منتشر شد. این بازی در یک فضای آزاد در آخرالزمانی واقع شده است که شامل شهر بوستون و منطقه اطراف ماساچوست است که با نام “مشترک المنافع” شناخته می شود. داستان اصلی در سال 2287، ده سال پس از وقایع Fallout 3 رخ می دهد و 210 سال پس از “جنگ بزرگ” ، که باعث ویرانی فاجعه آمیز هسته ای در سراسر ایالات متحده شد.

بازیکن این بازی کنترل شخصیتی به نام “تنها بازمانده” را بر عهده می گیرد، که از مرحله ای طولانی مدت در ورک 111، یک پناهگاه ذرات هسته ای زیرزمینی بیرون می آید. Sole Survivor پس ازاینکه شاهد قتل همسر و آدم ربایی فرزندشان بوده است، برای جستجوی فرزند مفقود شده خود وارد اتحادیه مشترک المنافع می شود. این بازیکن به بررسی دنیای نابسامان بازی می پردازد، مرحله های مختلفی را تکمیل می کند، به جناح ها کمک می کند و امتیازهای کسب شده را برای تراز کردن و افزایش توانایی های شخصیت خود کسب می کند. از ویژگی های جدید این سریال می توان به توانایی توسعه و مدیریت شهرک سازی و سیستم گسترده ای برای کاردستی اشاره کرد که در آن می توان از مواد پاک شده از محیط زیست برای ساختن مواد مخدر و مواد منفجره، به روزرسانی سلاح و زره پوش و ساخت، تأمین و بهبود شهرک سازی استفاده کرد.

Fallout 4
Fallout 4

 

21:Titanfall 2

یک بازی بزرگ است. این بازی یکی از بزرگترین شگفتی های سال 2016 بود، زیرا یک کمپین هوشمندانه ارائه داد و قاتل mulitplayer اصلی (که فقط Xbox بود) را تقویت کرد. این داستان با پیچ و تاب های منحصر به فرد در ژانری که مدتها پیش در دریایی از شستشو و شستشو دوباره تکرار شده بود ، سرریز است و آزادی واقعی را ارائه می دهد در حالی که هنوز هم احساس آشنا را حفظ می کند. ناوبری و مبارزات آن واقعاً سه بعدی است و نبردهای بزرگ اسلحه آن یک چالش با آدرنالین بالا است که حتی Optimus Prime نیز در تلاش برای مهار آن است. یک بازی خاص و ویژه که در مرحله اجرا، بسیار روباتیک است. با خرید بازی ps4 در کرج به صورت اینترنتی یا حضوری و با قیمت مناسب می توانید آن را تهیه کنید.

Titanfall 2
Titanfall 2


اگر از معرفی این 10 بازی لذت بردید برای دیدن ادامه ی برترین بازی های ps4 به صفحه بهترین بازی های ps4 مراجعه کنید. مرکز دیجی پد با خرید بازی ps4 در کرج در خدمت شماست.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *