دانلود بازی

دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso

بهترین بازی های PS2 برای دانلود :
نه تنها PS2بازی های بسیار زیادی را برای مخاطبین خود به بازارعرضه کرد بلكه یكی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های پخش دی وی دی در آن زمان بود. و حتی اکنون نیز می توانید از طریق اینترنت اقدام به دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso کنید. در این میان تا کنون این بازی ها بیشترین آمار دانلود را در میان دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso را داشتند: Kingdom Hearts ISO ، Destroy All Humans PS2 ISO، Dark Cloud PS2 ISOs ، Silent Hill 2 ROM ، Naruto Shippūden: نهایی ninja 5 ، Marvel vs Capcom 2 ROM ، Shadow of the Colossus ISO .

دانلود بازی پلی استیشن
دانلود بازی پلی استیشن

معرفی پلی استیشن 2

PlayStation 2 یک کنسول نسل ششم بازی ویدیویی خانگی است که در اوایل سال 2000 توسط Sony Computer Entertainment ساخته و به بازار عرضه شده است که در این سری از کنسول هایش کنترل DualShock مدل قبلی خود را تصحیح کرده است. PS2 با طراحی هنری ، بازی های شگفت انگیز و زمان بندی کامل، به موفقیت های زیادی راه یافت. کنسول و بازی های آن از ویژگی های بسیار خوبی مانند؛ گرافیک بلند پروازانه و سینمایی جاه طلبانه، افکت های صوتی دلپذیر، سبک و پر تحرک، پخش DVD و CD ، کنترل آنالوگ، صدای دیجیتال فراگیر، ماجراهای گسترده جهان باز و یک درگاه یکپارچه برای بازی های شبکه را دارند.

تصمیم مبتکرانه سونی مبنی بر استفاده از دستگاه پخش دی وی دی تنها به این معنی بود که دستگاه در اکثر منازل راه خود را پیدا کند، بنابراین این دستگاه به محبوبیت دست یافت و بازی های بیشتری رانسیت به رقبایش مانند Sega’s Dreamcast ارائه داد.

بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso

خاطراتی که از مشکلات بازی کردن در کنسول PS2 به وجود آمده است ، می تواند به راحتی و به راحتی بر روی رایانه شما با دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso برطرف شود و یا به سادگی با ریختن یا بارگیری بازی های PS2 از دیسک ها به رام های پلی استیشن 2 ، بارگیری شود، در اصل شما دیگر نیازی به داشتن آنها ندارید.در این صورت میتوانید بدون استفاده از کنسول از بازی های آن لذت ببرید.با استفاده ازدانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso شما میتوانید همه بازی های PS2 را به فایلهای تصویری ISO2 و فرمت های فایل ROM PS2 تبدیل کنید تا یک نسخه از بازی های دیسک شما، که از دیسک بازی اصلی حذف شده است یا به صورت آنلاین بارگیری می شود را ذخیره کنید.

نکته جالب در مورد دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso این است که آنها در اینترنت به راحتی میتوانید جستجو کنید، و به راحتی در دسترس هستند تا بتوانید در کمترین زمان در رایانه شخصی، لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود بارگیری و بازی کنید.

بازی پلی استیشن 2
بازی پلی استیشن 2

ویژگی دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso

برخی از ویژگی های جالب دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso بارگیری رایگان فایل ISO این است که گذشته از این واقعیت که دیگر نیازی به کنسول برای انجام بازی های PS2 ندارید، شما همچنین از رزولوشن های سفارشی و فیلترینگ بافت استفاده می کنید که در این صورت بازی های قدیمی PS2 بهترو نامحدودتر از قبل به نظر میرسند. کارت های حافظه این امکان را برای شما فراهم می کند که سریعاً در هر مکانی از بازی که هستید خودبسیار سریع آن را بارگیری کنید.

چند بازی مهیج که با دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso به شما پیشنهاد میکنیم : Sims ، Grand Theft Auto Vice City ، Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty و Gran Turismo 3 .اگر دنبال هیجان بیشتر هستید دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso را تجربه کنید.

شبیه ساز برای دانلود بازی پلی استیشن 2 با فرمت iso

برای دانلود بازی پلی استیشن با فرمت iso اگر شما علاقه مند به بازی های کلاسیک هستید، برای اینکه بتوانید رام های پلی استیشن 2 خود را بر روی رایانه شخصی، تبلت یا گوشی هوشمند خود بازی کنید، به یک نرم افزار نیاز دارید تا شبیه سازی بازی های PS2 را بر روی دستگاه خود انجام دهید، به این نرم افزار شبیه ساز گفته می شود. تعداد زیادی شبیه ساز وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را دانلود کنید.

PCSX2 PCSX2 یک شبیه ساز Sony PS2 است. همچنین، با کاملترین بسته همراه است و به همین ترتیب یک شبیه ساز مخصوص PS2 و بسیار مفید است. این شبیه ساز با آپدیت های مکرر خود، کاربران را قادر به بازی و لذت بردن از بسیاری از بازی های PS میکند. از ویژگی های آن میتوان به صدا و سرعت پیشرفته ، پشتیبانی از کنترل شوک دوگانه، بهینه سازی سریع موتور و سایه بان گرافیکی نهایی نام برد. همچنین از حالتهای صرفه جویی و جبران پویا پشتیبانی می کند.

دانلود بازی ps2
دانلود بازی ps2

ePSXe ps2 شبیه ساز روم


شبیه ساز PSX ePSXe aka پیشرفته ، یکی از معدود شبیه سازهای PS است که به طور مرتب به روز می شود و تقریباً با همه دستگاه ها و سیستم عامل ها سازگار است. این شبیه ساز با هدف ارائه تجربه عالی PS ساخته شده است که سایر شبیه سازهای رقیب قادر به رقابت با آن نیستند.

ایستگاه بازی مجازی (VGS)
شبیه ساز VGS در ابتدا برای Mac ساخته شده بود، اما بعداً به روز شد تا در کنار ویندوز کامپیوتر نیز قرار بگیرد. گذشته از اینکه کاربران بتوانند بازیهای پلی استیشن را بر روی رایانه های شخصی خود اجرا کنند ، کتابخانه شبیه ساز VGS دارایجایگاه خاصی در PS است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *