نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران
تعمیر لنز xbox در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج نمایندگی Xbox series s

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

ایکس باکس سری ایکس و سری اس کنسول‌های بازی خانگی هستند که توسط مایکروسافت توسعه یافته‌اند. هر دوی آنها در 10 نوامبر 2020 به عنوان چهارمین نسل از خانواده کنسول ایکس باکس و جانشین ایکس باکس وان عرضه شدند. همراه با پلی استیشن 5 سونی که در نوامبر 2020 نیز منتشر شد، ایکس باکس سری ایکس و سری اس بخشی از نسل نهم کنسول های بازی ویدیویی هستند.

مانند Xbox One، کنسول ها از CPU و GPU AMD استفاده می کنند. هر دو مدل دارای یک معماری جدید ذخیره سازی مبتنی بر هارد اس اس دی برای کاهش زمان بارگذاری، پشتیبانی از ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری و صدای فضایی، توانایی تبدیل بازی ها به رنگ با دامنه دینامیکی بالا با استفاده از یادگیری ماشین هستند. پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر HDMI 2.1 و حالت های کم تأخیر و کنترلرهای به روز شده. Xbox Series X برای رندر اسمی بازی ها با کیفیت 2160p (رزولوشن 4K) با سرعت 60 فریم در ثانیه (FPS) طراحی شده است. Xbox Series S رده پایین، که مشخصات کمتری دارد و شامل درایو نوری نمی‌شود و برای رندر اسمی بازی‌ها با کیفیت 1440p با سرعت 60 FPS با پشتیبانی از ارتقاء 4K طراحی شده است.

روشن شدن سه چراغ ایکس باکس به چه معناست؟

روشن شدن سه چراغ موجود روی کنسول، از داغ شدن بیش از حد قطعات دستگاه خبر می‌دهد. این مشکل که با نام سه چراغه شدن ایکس باکس شناخته می‌شود، باید توسط تعمیرکار ایکس باکس برطرف گردد. این مشکل اغلب روی کنسول‌های ایکس باکس قدیمی مشاهده شده و در ورژن‎‌های جدید، کمتر به وجود می‌آید.

چرا دیسک در کنسول ایکس باکس خوانده نمی‌شود؟

یکی از مشکلات رایج کنسول ایکس باکس نخواندن دیسک در دستگاه است. در این شرایط بازی‌ها در دستگاه شناسایی نشده و اجرا نمی‌شوند. اغلب این وضعیت، نشان دهنده ایراد در سیستم اپتیک یا همان لنز دستگاه و یا آلوده بودن لنز است. این مشکل با تعویض اپتیک یا تمیز کردن لنز توسط تعمیرکار نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران برطرف می‌شود.

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

چرا بازی در XBOX اجرا نمی‌شود؟

مشکل اجرا نشدن بازی در ایکس باکس سری ایکس و اس یا سایر ورژن‌های ایکس باکس گاهی از تمیز نبودن دیسک ناشی می‌شود برای رفع این مورد لازم است دیسک را تمیز کنید. اگر با این ترفند مشکل حل نشد، بازی را روی کنسول نصب و وضعیت را بررسی کنید. در صورتیکه مشکل از درایور دی وی دی است، باید برای تعمیر کنسول بازی از یک تعمیرکار مختصص کمک بگیرید.

مشکل رایج ایکس باکس

داغ شدن ایکس باکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس است البته در استفاده طولانی مدت مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

چرا ایکس باکس سری ایکس را در دیجی پد تعمیر کنیم؟

ما فقط تعمیرات Xbox Series X را با استفاده از قطعات با کیفیت انجام می دهیم. این به ما امکان می‌دهد راه‌حل‌های قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای تعمیرات آنها به مشتریان ارائه دهیم و باعث می‌شود که ما بدون گارانتی کیفیت بالا را تضمین کنیم. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که کنسول‌های بازی جدید را پس از عرضه دریافت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم بلافاصله تعمیرات شما را شروع کنیم. فقط کافی که به نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران نزدیک خود بیاورید.

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

تعویض پورت HDMI

آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعمیر یا تعویض Xbox Series X شما در صورت لزوم کمک کنند – گاهی اوقات به محض وارد کردن آن. ما یک تخمین قیمت مقرون به صرفه برای تعمیر به شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید

تعمیرات دسته ایکس باکس سری ایکس و اس در کرج

نسخه سوم این کنترلر در نوامبر 2020 منتشر شد، همراه با Xbox Series X و Series S، در حالی که هنوز با کنسول های Xbox One موجود سازگار است. این دستگاه دارای ساختاری زیبا با بدنه کمی کوچک‌تر، دکمه اشتراک‌گذاری در مرکز کنترل‌کننده در زیر دکمه‌های «View» و «Menu»، یک D-pad دایره‌ای شبیه به Elite Controller و یک USB-C است. کانکتور به جای USB Micro-B. این کنترلر همچنین از بلوتوث کم انرژی پشتیبانی می کند و می تواند به طور همزمان به یک دستگاه بلوتوث و یک دستگاه ایکس باکس جفت شود. این کنترلر همچنین دارای ورودی دینامیک تأخیر است که اطلاعات کنترلر را به دفعات و به موقع با نرخ فریم فعلی به کنسول ارسال می کند تا تأخیر بین ورودی و واکنش کاربر در بازی کاهش یابد.

نمایندگی ایکس باکس سری ایکس و اس در مازندران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *