نمایندگی رسمی ps4
نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن

نمایندگی رسمی ps4 استان البرز

نمایندگی رسمی ps4 استان البرز با کادری مجرب و دلسوز همه روزه قادر به پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان است. شما میتوانید از طریق نمایندگی رسمی ps4 استان البرز انواع کنسول و لوازم جانبی آن را تهیه کنید. نمایندگی رسمی ps4 استان البرز فروشگاه آنلاین و حضوری ما است که به محض انتشارهر بازی PS4 آن را پیدا در این مرکز پیدا خواهید کرد.

پلی استیشن
پلی استیشن

لوازم جانبی ps4

تمام لوازم جانبی پلی استیشن که مواردی از آن در زیر نام برده شده را از نمایندگی رسمی ps4 استان البرز میتوان تهیه کرد:
کابل HDMI: از درگاه PS4 HDMI به تلویزیون خود متصل شوید تا تصاویر و صدا را بر روی صفحه نمایش خود با کیفیت بسیار باشکوه – یا حتی 4K و HDR با شکوه تر – بدست آورید ، اگر تلویزیون فانتزی و PS4 Pro دارید.
کابل برق:PS4 شما به برق نیاز دارد، بنابراین به کابل برق نیاز دارید.
کابل شارژ USB: همانطور که از نام آن پیداست ، کنترلر بی سیم DUALSHOCK 4 شما به صورت بی سیم کار می کند – اما برای شارژ آن به کابل شارژ نیاز د ارید.
هدفون و میکروفون PS4: گپ زدن با دوستان ، بحث در مورد تاکتیک های بازی های آنلاین و گوش دادن به صدای بازی آسان است – هدست عرضه شده PS4 می تواند همه اینها و موارد دیگر را انجام دهد.

آموزش گوش دادن آهنگ در ps4

نگران نباشید اگر بلد نیستید با کنسول بازیتان آهنگ گوش دهید، نمایندگی رسمی ps4 استان البرز به شما آموزش میدهد :

نبرد گرافیکی بین Xbox One و PlayStation 4 برای ماه ها مشتاق بوده است. در اواخر ماه دسامبر، با اینکه کنسول ها در نهایت از بین می روند، یک چیز مطمئن است: چندین بازی بزرگ با رزولوشن بالاتر در PS4 نسبت به Xbox One اجرا می شوند. و اگر چه اهمیت این اختلاف را آسان می کند، متوجه شدم که واقعا تفاوت می کند.

فقط با رفتن به اعداد، PS4 در همه موارد، جز یکی از این بازی ها، مزیتی دارد. و اگر چه Xbox One ارتقاء رزولوشن های بازی ها برای خروجی به تلویزیون 1080P شما، اگر شما بازی ها را در هر دو سیستم بازی کنید – نمایندگی رسمی ps4 استان البرزکه من زمان زیادی را صرف انجام آن کردم، تفاوت واضح است. به استثنای Need for Speed: Strikers، نسخه PS4 به گونه ای واضح تر است که به درک نیاز به نرم افزار ضبط با تکنولوژی بالا نیاز ندارد. این به چشم غیر مسلح آشکار است.

چرا باید اینجوری باشه؟ تجزیه و تحلیل سخت افزاری زمان و متخصص، مطمئنا نشان خواهد داد، اما همان طور که چندین توسعه دهنده پیش از این برای ما توضیح داده است، PS4 به مراتب گرافیکی تر از Xbox One است.نمایندگی رسمی ps4 استان البرز این یک تفاوت بزرگ نیست، اما این وجود دارد. COD: توسعه دهندگان Ghosts حتی گفتند که با توجه به روش های مختلف دو سیستم منابع سیستم را اختصاص می دهند، آنها فقط نمی توانند بازی خود را در 1080p در Xbox One در زمان برای راه اندازی همگام سازی کنید.

نمایندگی رسمی ps4 استان البرز

تفاوت، بسیاری از اولین گزارش ها قبل از اینکه کنسول حتی راه اندازی شد، به وضوح باعث شد مقدار کمی از fretting و عمومی در میان جامعه بازی. در عین حال، تعداد زیادی از مردم در مطبوعات و مردم به طور یکسان (از جمله در کوتاکو) گفته اند که لزوما این معامله بزرگ نیست. این استدلال بر روی تعداد زیادی از نقاط منصفانه تأکید می کند: نسخه های Xbox One این بازی ها هنوز خوب به نظر می رسند؛ شما فقط می توانید تفاوت را در صورت قرار دادن دو نسخه کنار هم قرار دهید؛ گرافیک به یک نقطه رسیده است که در آن تفاوت های کوچک برای بسیاری از مردم مهم نیست؛ ایکس باکس اصلی بیشتر از PS2 قدرتمند بود و به نظر می رسید که چگونه تبدیل شد. و علاوه بر این مهم تر است که آیا بازی ها سرگرم کننده هستند یا خیر … و غیره.

مرکز پلی استیشن در کرج دیجی پد

اما مهم این است که این بازی ها به اندازه Xbox One خوب نیستند. من حتی به این معنی نیست که این موضوع به این دلیل است که تفاوت های رزولوشن در مورد بازی های آینده کنسول ها یا در مورد اینکه چگونه آنها را به فروش می رسانند یا چیزی شبیه به آن، نشان می دهد. این مهم ترین روش به نظر می آید: در حال حاضر، برای بعضی از افراد (مانند من!) تفاوت در این است که نسخه های PS4 این بازی ها بهتر از همتایان Xbox One خود هستند. چقدر برای شما اهمیت دارد؟ دقیقا به همان اندازه که شما فکر می کنید مهم است مهم است که یک نسخه از بازی به نظر بهتر از دیگری است.

من تمام بازی های فوق را در هر دو کنسول بر روی تلویزیون خانه من بازی کرده ام و اکنون فقط در PS4 بازی می کنم. چرا؟ کنترلر را دوست دارم، مطمئنا، اما بیشتر این دلیل است، به استثنای Need for Speed: رقبا، نسخه های PS4 همه به نظر قابل توجهی بهتر هستند. نمایندگی رسمی ps4 استان البرز (رقیب ها در مورد هر دو مشابه است.) Battlefield 4 یک بازی خوب است و رزولوشن بالاتر در PS4 باعث می شود که اشیای دورتر در تلویزیون تان روشن تر شود. رنگها هم واضح تر هستند. Assassin’s Creed IV به نظر می رسد بر روی PS4 زرق و برق دار است، و آن را به طور قابل توجهی در Xbox One crustier.

ps4 در کرج

شما می توانید تصاویر کامل از نسخه PS4 و Xbox One در The Verge را مشاهده کنید. (من توصیه می کنم هر دو تصاویر و tabbing بین آنها را، و یا چک کردن لغزان تصویر سرد در نزدیکی پایان این مقاله است.) نسخه Xbox One تصویر upscaling 900p به 1080P و در روند به نظر می رسد ساخت تصویر تیره تر و muddyer . اگر من مجبور شدم توضیح بدم که چگونه در عمل عمل می کند، می توانم بگویم که نسخه Xbox One به نظر می رسد کمی فیلم، مانند لمس گرایش در برخی از خط خوداسب و بافت.

اسکیت وظیفه: Ghosts به نظر می رسد بسیار تیز در PS4، و در ایکس باکس یکی به نظر می رسد کاملا ناامید کننده است. (برخی از گزارش های قطره های فریمرتب در نسخه PS4 از بازی وجود دارد، اما من فقط با چند ضربه کوچک برخورد کردم و Activision به نظر می رسد حداقل برخی از مشکلات عملکرد با آخرین پچ خود را خطاب قرار داده است.) در Xbox One بازی در مقایسه با تبلت و تار شدن است و تجربه کلی مانند بسیاری از بازی های Xbox 360 Call of Duty بازی می کند.

اگر بخواهم ارواح را به عنوان یک بازی بزرگ برای ایکس باکس جدیدم خریداری کنم، من می توانم بمبگذاری کنم. در اینجا مقایسهای از Foundry Digital است؛ شما می توانید پست خود را برای یک دسته بیشتر بررسی کنید: ببینید که چقدر جدی تر شاخ و برگ های تصویری در فاصله بر روی PS4 است؟

درباره پلی استیشن

این نوعی از چیزهایی است که من بیشتر و بیشتر به عنوان بازی می بینم، اما آن را از دست زدن به ظاهر آشکار است. هیچ یک از این می گویند که قطعنامه تنها چیزی است که مهم است که آن را به بازی نسل بعدی می آید. البته اینطور نیست Ryse: پسر روم در Xperia X1 اجرا می شود و به طور منظم به نظر می رسد فوق العاده است، مانند یک فیلم به زندگی. در همین حال Xbox One Dead Rising 3 با سرعت 720 پیکسل اجرا می شود و دارای مشکلات فراوانی است. با این حال، این هنوز سرگرم کننده ترین نسل بعدی است که من در حال پخش آن هستم.

Need for Speed: رقبا در بیشتر یا کمتر مشابه 1080p در هر دو PS4 و Xbox One اجرا می شود. من مطمئن هستم تفاوت های کوچکی در نحوه انجام بازی ها در Ghost Games وجود دارد، اما به غیر گرافیک متخصص مانند من این بازی به نظر می رسد بسیار خوب در هر دو سیستم است. بسیاری از بازی های دیگر می تواند باشد و امیدوارم پیروی از آن صورت بگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *