نصب بازی اکانتی ps4 در کرج
نمایندگی Playstation نمایندگی ps4 نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن

نمایندگی ps4 در کرج

نمایندگی ps4 در کرج

تکنسین های نمایندگی ps4 در کرج دارای میانگین ۱۰ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات کنسول های بازی و فروش آن می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های روز دنیا، مناسبترین فرد جهت فروش و تعمیر کنسول های بازی شما می باشند.
در نمایندگی ps4 در کرج تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.
از جمله مزایای تعمیر کنسول نمایندگی ps4 در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درباره نمایندگی ps4 در کرج

این مجموعه با سابقه ای ۱۰ ساله و دارای جواز کسب از اتحادیه می باشد .
تمامی مراحل تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. و در صورتی که مشکل از برد دستگاه باشد.
تمامی قطعات به کار رقته برای تعمیر فابریک (اصلی) کارخانه میباشد .
هزینه های تعمیرات در صورت امکان از قبل به مشتری اعلام میگردد.
تمامی قطعات تعویضی توسط نمایندگی ps4 در کرج گارانتی می شود.
خدمات نمایندگی ps4 در کرج از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب ارائه میگردد.

نمایندگی ps4 در کرج

معرفی پلی استیشن ۴

هفت سال پس از معرفی پلی استیشن 3 ، شاهد آن بودیم که هر روزه تعداد کنسول بازی در منازل رو به افزایش بود و اتاق های نشیمن کم کم تبدیل به مراکز بازی شد.شرکت سونی سعی در آن داشت که با به روز رسانی های مداوم مشتریان خود را خوشنود نگه دارد اما این به روز رسانی ها همیشه کامل نبودند، هرچند که در PS3 ، همیشه اتفاق ضعف هایی مشاهده میشد.در همین حال ، طراحان پلی استیشن 4 در حال یادداشت برداری بودند و یک کنسول را طراحی می کردند که از نظر ویژگی می خواستند خطاهای پیشین خود را برطرف سازند.سونی در سال 2006 بر تصویب استاندارد Blu-ray بسیارتمرکز داشت. PS4 برای فروش تلویزیون های سه بعدی یا دیسک های Blu-ray یا سایر محصولات شرکت های دیگر ساخته نشده بود، بلکه این یک کنسول بازی است، یک پیام واضح که سونی سریع آن را تکرار کرد. این تمرکز باعث شده است که این کنسول از موقعیت مناسبی نسبت به پلی استیشن 3 در سال 2006 برای رقابت در یک جنگ بزرگ برای اتاق نشیمن برخوردار باشد.

سخت افزار و طراحی

PS4 جذاب ترین قطعه سخت افزاری سونی است. این سیستم زیبا، لبه های تیز و کمی زاویه دار دارد که توسط یک نوار نور برجسته می شود و به عنوان یک نشانگر وضعیت کنسول عمل می کند. در پشت دستگاه PS4 هیچ خروجی صوتی یا تصویری آنالوگ ندارد.

DUALSHOCK 4

ما می توانیم به طور واضح این را بگوییم: DualShock 4 بهترین دسته ای است که سونی تاکنون ساخته است.کسانی که با دسته های پلی استیشن۳ مشکل داشتند از دسته ی جدید این محصول بسیار استقبال کردند. در این مطلب شما را با بازی پلی استیشن playstation در نمایندگی ps4 در کرج می کنیم. در ابتدا مقدمه کوتاهی درباره کنسول بازی پلی استیشن پلی استیشن و واحد تعمیر کنسول بازی پلی استیشن ارائه می دهد.

پس از آن، مشکلات عمده ای که برای انواع مدل های کنسول پلی استیشن ممکن است وجود داشته باشد. در ادامه خدمات ما تعمیرات مربوط به کنسول پلی استیشن در نمایندگی ps4 در کرج عنوان می کنیم. و در نهایت نیز انواع مدل های کنسول پلی استیشن که در مجتمع فنی کرج مورد تعمیر قرار می گیرند نام می بریم. با ما همراه باشید.

نمایندگی ps4 در کرج

نمایندگی ps4 در کرج

یکی از محبوب ترین کنسول های بازی، کنسول بازی پلی استیشن یا به اختصار ps4 است. شاید در ایران، پرشیو و پر استفاده ترین کنسول بازی همین پلی استیشن باشد. کنسول پلی استیشن توسط شرکت سونی ساخته می شود و در مدل های مختلف و متنوع به بازار عرضه می شود.

آخرین نوع این کنسول بازی، PlayStation 4 است که در سه مدل به بازار عرضه شده است. ps4 معمولی، پلی استیشن 4 اسلیم پی اس فورslim و پلی استیشن 4 پرو عرضه شده. مدل پلی استیشن 4 pro از دو مدل دیگر قدرتمندتر و قادر به اجرای بازی های با کیفیت بالاتر از اچ دی یا همان Ultra HD 4K می باشد. در هر صورت همه این مدل ها به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی های بشوند.

واحد نمایندگی تعمیر کنسول بازی پلی استیشن در کرج همیشه آماده است تا خدمات تعمیر و تعویض قطعات انواع مدل های کنسول پلی استیشن را به شما عزیزان ارائه دهد.

ما در واحد نمایندگی تعمیر و نگهداری کنسول بازی پلی استیشن در نمایندگی کرج از بهترین و معقول ترین تعمیرات استفاده می شود که باعث می شود تا کنسول پلی استیشن شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیر و به دست شما می رسد.

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *