تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در استان البرز

نمایندگی رسمی ps4 استان البرز

کنسول سونی به طور قابل توجهی ارزان تر از مایکروسافت است، اما قدرتمند تر است – شما فقط باید به بازی های چند پلت فرم مانند Call of Duty: Ghosts و Battlefield 4 نگاه کنید، که هر دو بهتر در PlayStation 4 ظاهر می شوند. زیبایی – کوچک، براق و شیک، با یک کنترلر جدید است که راه راحت تر از سلف خود است. سونی همچنین همه چیز را به عنوان استاندارد برای تنظیم نسیم، از جمله یک سرب HDMI، یک آداپتور برق ساده (بدون آجر سنگین) و یک هدست – نسل بعدی در اینجا قرار داده است، اما آیا آخرین کنسول سونی در رقابت قرار دارد؟ بیایید پیدا کنیم

برنامه PlayStation سونی در iPhone و Android فقط در زمان PS4 قابل مشاهده است

نمایندگی رسمی ps4 در استان البرز

Uncharted به PlayStation 4 می آید: ویدیو را ببینید!

خوب
پلیاستیشن 4 با ویژگی های نسل بعد قابل توجه است. شما می توانید بازی های PS4 را در PlayStation Vita خود با استفاده از سحر و جادو از بازی از راه دور بازی، که واقعا اگر کسی در حال استفاده از تلویزیون است، واقعا مفید است. کنسول به طور مداوم 15 دقیقه آخرین گیمپلی را بافر می کند، بنابراین اگر کاری شگفت انگیز انجام دهید، کلیپ آن را از طریق اینترنت آسان می کند. در حالی که دوربین 50 پوند اضافی است، تمام کنترلرها دارای کنترل حرکت حرکتی هستند که از طریق یک نور در جلو به درستی شسته شده اند. و صحبت از کنترل کننده ها، ما دوست داریم دسته های ضخیم گرد و غول پیکر را تشکیل می دهیم و به راحتی می توانیم از آن استفاده کنیم.

برخی از بازی های بزرگ شخص ثالث در راه اندازی شامل Assassin’s Creed IV: Black Flag و Battlefield 4 وجود دارد، اما سری بازی های Indie مانند Hohokum، Octodad و The Witness، PS4 را به عنوان یک کنسول برای طرفداران فریبنده معرفی می کند. عنوان های تجربی. منوهای سیستم نیز سریع و پاسخگو هستند، به شما این امکان را می دهد که یک بازی دوستانه را در حال پیشرفت مشاهده کنید و در عرض چند ثانیه به آن بازی بروید.


سونی در حال حاضر هزینه بازی های آنلاین را از طریق سرویس پلی استیشن پلاس در حدود 40 پوند در سال محاسبه می کند، اما همانطور که این سرویس برای هر ماه رایگان، به تازگی منتشر شد، از جمله Contrast و Resogun در PlayStation 4، هزینه آن را پرداخت می کند. مجموعه راه اندازی بازی های منحصر به فردی که در بازی های انحصاری وجود ندارد قوی نیست، زیرا در مورد عنوان جدید Killzone بسیار هیجان زده شده است، در حالیکه Driveclub به تازگی به نظر می رسد بسیار ضعیف در کنار Forza ایکس باکس (شاید دلیل آن تا سال آینده تاخیر افتاده) فقط چند پلت فرم نیاز به سرعت: رقبا برای غرق شدن دندان های خود را به. دوربین فوق العاده ای در مورد PS4 است و تقریبا به اندازه کینکت در Xbox One پیشرفته است.

پشتیبانی از رسانه های کنسول سونی نیز در راه اندازی بسیار محدود است – شما می توانید به Netflix دسترسی داشته باشید، اما دستگاه ویدئوی جریان را از یک کامپیوتر محلی یا سایر دستگاه های DLNA پخش نخواهد کرد و حتی فایل های MP3 را پخش نخواهد کرد، در قلب. شما همچنین باید یک حساب شبکه پلی استیشن (اگر مجبور به ثبت نام برای یکی در حال حاضر در وب سایت نیاز دارید)، و یک روز به روز رسانی اجباری 300MB برای دانلود دانلود وجود دارد.

دریافت کنید که پنج بازی برتر ما در کنگره چیست؟

کدام یک واقعا ارزان تر است، PlayStation 4 یا Xbox One؟

سونی واقعا به همراه PlayStation 4 عمل می کرد. این کنسول را که به طور قابل توجهی قدرتمندتر از Xbox One است ایجاد می کند و در عین حال ارزان نیز می باشد. این بازی بزرگترین بازی های بزرگ مانند Battlefield و برخی از بازی های غیر قابل باور مانند Hotline Mayami را میزبانی می کند. برخی از ضعف های قابل توجه در سمت پخش رسانه ها وجود دارد و هیچ بازی “ضروری” در راه اندازی وجود ندارد، اما ما انتظار داریم هر دو این مسائل باید خطاب شود در عین حال، هنوز هم بسیار ارزش خرید دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *