تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج کنسول نمایندگی Playstation نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج

نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج

نمایندگی 360 Xbox  در کرج (دیجی پد) با سال ها تجربه، دریافته است که تنها راه پیشرفت، جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار برده است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران با رضایت خاطر به استفاده از خدمات مفید و متنوع آن بپردازند. مدیران خبره ی این نمایندگی با آگاهی از نیازهای کاربران دریافته اند خرید امن و تعمیرات مطمئن از جمله خواسته های اغلب مشتریان است. به همین دلیل مرکز خود را به سه بخش تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات Xbox تقسیم کرده اند.

کارشناسان واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کاربردی، مشتریان را در جهت خرید امن راهنمایی می کنند. بخش فروش با همکاری واحد تعمیرات نمایندگی Xbox 360 جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی Xbox  را با شرایط ویژه ای نظیر گارانتی های معتبر، نصب بازی، تعمیر و تعویض قطعات، سرویس در محل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعمیر Xbox 360 در کرج | سایت دیجی پد

خرابی های xbox 360

مشکلات رایج کنسول بازی XBOX 360 در بین کاربران گاهی مشترک اند و گاهی کاملا متفاوت. در این نوشته به مشکلات و خطاهایی هایی اشاره می کنیم که ممکن است در هنگام اجرای بازی ها در کنسول Xbox  با آنها روبه رو شوید. کنسول بازی Xbox 360 یکی از بهترین، موفق‌ترین و خاطره ‌انگیزترین کنسول ‌های صنعت بازی ‌های رایانه‌ای ‌است. ایکس ‌باکس۳۶۰ کنسولی است که در کنار همه قابلیت‌ هایش، مشکلات عجیب و غریب فراوانی نیز با خود به همراه دارد. گاهی در کنسول بازی XBOX 360 پس از مدتی، ناگهان حلقه سبز کنسول به رنگ قرمز در می آید، سه چراغ قرمز روشن می شود و اصطلاحا دستگاه‌ سه چراغه می شود. البته مشکل سه چراغه شدن، مخصوص نسخه‌های ابتدایی و نسخه‌های آرکید این دستگاه بود و تقریبا هیچکدام از دستگاه‌های جدید با این مشکل روبه‌رو نیستند. برای رفع هر کدام از مشکلاتی که در ادامه اشاره می کنیم، باید بررسی های دقیقی انجام شود و بر اساس ایراد موجود مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود. مشکلات رایج کنسول بازی XBOX 360 می توانند ریشه نرم افزاری و سخت افزاری داشته باشند که تنها با بررسی دقیق قابل حل خواهند بود.

تعمیر Xbox 360 در کرج | سایت دیجی پد

مشکلات رایج xbox 360

  1. سی دی رام کار نمی کند و دستگاه بازی را نمی خواند یا اینکه بازی های جدید را اجرا نمی کند و یا بازی را به سختی اجرا می کند
  2. کنسول بازی XBOX 360 در هنگام اجرای بازی هنگ می کند و فن صدا می دهد
  3. کنسول بازی XBOX 360 روشن می شود، اما تصویر ندارد
  4. کنسول بازی XBOX 360 روشن نمی شود
  5. کنسول بازی XBOX 360 بعد از مدتی خاموش می شود
  6. با روشن کردن دستگاه، XBOX چشمک می زند و روشن نمی شود
  7. کنسول بازی XBOX 360 مشکل نرم افزاری و خرابی هارد دارد
  8. کنسول بازی XBOX 360 درایو خراب دارد و سی دی را نمی خواند
  9. کنسول بازی XBOX 360 نیاز به تعویض کامل درایو دارد
  10. کنسول بازی XBOX 360 باید آپدیت شود
  11. کینکت کنسول بازی XBOX 360 شکسته است anit

تعمیرات xbox 360 و تعویض قطعات
بدیهی است که قطعات ایکس باکس نیز همچون قطعات سایر دستگاههای الکترونیکی، در اثر استفاده نادرست کاربر و یا بر اثر استهلاک دستگاه، به مرور دچار خرابی شده و کیفیت نخستین خود را از دست می‌دهند. در صورت بروز این اتفاق، دو راهکار پیش پای کاربر وجود دارد. راهکار نخست مراجعه به یک نمایندگی 360 Xbox و «تعمیر» قطعات معیوب است. در این صورت باید توجه داشت که مرکز موردنظر، در زمرۀ مجموعه های استاندارد و مجازی باشد که فعالیت های آن تحت نظر اتحادیه انجام می پذیرد.

در غیر اینصورت یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز بروز اختلالات دوچندان در دستگاه و خرابی های سایر قطعات چندان دور از انتظار نخواهد بود! راهکار دیگری که پیش روی کاربر وجود خواهد داشت مراجعه به نمایندگی XBOX 360  و درخواست «تعویض» قطعات معیوب است. در این صورت، قطعات استفاده شده جهت تعویض، می بایست حتما از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه بوده و کیفیت کارکرد آنها پس از تعمیر، در حضور کاربر تست گردد. نمایندگی 360 Xbox در فردیس کرج (دیجی پد) یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیرات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی است که کلیه خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و به همراه گارانتی به متقاضیان ارائه می دهد.

تعمیر Xbox 360 در کرج | سایت دیجی پد

تعمیر دسته ایکس باکس
همانطور که می دانید، ایکس باکس هم مثل بسیاری از مدل های دیگر کنسول های بازی، دسته هایی دارد که قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر این دسته ها ایرادی داشته باشند و یا از کار بیفتند، فرایند بازی نیز به شدت مختل خواهد شد. به همین دلیل تعمیر دسته ها اهمیت ویژه ای در فرایند تعمیر ایکس باکس دارد. دسته های بازی ساختار بسیار ظریفی داشته و قطعات ریزی در آنها به کار رفته است. مدارها و خازن ها بسیار کوچک هستند و همین امر، تعمیر و تعویض آنها را به امری دشوار تبدیل کرده که تنها با استفاده از ابزارآلات پیشرفته امکان پذیر می باشد.

گفتنی است کادر فنی نمایندگی تعمیرات کنسول بازی، هم مهارت کافی برای تعمیر دسته ایکس باکس را دارند و هم از تجهیزات مدرن برای این کار استفاده می کنند. همکاران ما پس از عیب یابی دقیق دسته آسیب دیده، آن را باز کرده و قطعات و اجزاء معیوب را بر حسب نیاز، تعمیر یا تعویض می کنند. به این ترتیب شما می توانید مجددا بدون هیچ ایرادی از دسته های ایکس باکس خود استفاده کنید.

تعمیر Xbox 360 در کرج | سایت دیجی پد

نمایندگی 360 Xbox  در فردیس کرج
نمایندگی 360 Xbox در فردیس کرج (دیجی پد) ، دربرگیرنده ی کلیه ی مشخصاتی است که این موجب تمایز سطح کیفی خدمات این مرکز از سایر رقبا شده است. تخصص در تعمیرات، یکی از اصلی ترین این ویژگی ها است که نمایندگی مذکور به داشتن آن شهرت یافته است. گفتنی است که این سطح از تخصص، به دلیل حضور تعمیرکاران دوره دیده و البته استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته در فرآیند تعمیر xbox 360 حاصل شده است.

بعد تخصصی در این نمایندگی، بخش فروش را نیز در بر می گیرد. به این ترتیب که تیمی متشکل از مجرب ترین کارشناسان و مشاوران فروش، واحد فروش نمایندگی 360 Xbox  را هدایت نموده و خدمات لازم در این حوزه را به کاربرن ارائه می دهند. صداقت، دیگر ویژگی نمایندگی مورد بحث بوده و نمود آن را در کلیه ی فعالیت های این مرکز می توان مشاهده نمود.

نمایندگی رسمی 360 xbox

 

نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج توانایی تعمیر کنسول بازی را دارد. تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS4، کنترلر کنسول، تعمیر کینکت و رفع اشکلات دستگاه هنگ در نمایندگی تعمیر و نگهداری پلی استیشن و ایکس باکس کامتک انجام می شود. رفع اشکال سه چراغه شدن پلی استیشن، تعمیر لنز ایکس باکس و آسیب دیدن کنسول از مشکالت مشتریان تماس با نمایندگی تعمیرات کنسول. تعمیر کنسول بازی با گارانتی یک ماه است.

تعمیرات دسته بازی، آپدیت ایکس باکس، آپدیت پلی استیشن 3، تعمیر xbox one، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری، تعمیر کینکت، تعمیر هارد پلی استیشن، ارتقاء هارد پلی استیشن، جی تگ کردن دستگاه، مربوط به نصب بازی و تعمیرات پلی استیشن 4 از جمله موارد درخواست مشتریان در تعمیرگاه کنسول بازی است.

عیببابی بخش تأدیه کنسول بازی
تعمیرات ایکس باکس xbox one در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
تعمیرات پلی استیشن 3 در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس xbox one در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
تعمیرات کینکت و فروش اصلی آداپتور در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
تعمیر دسته جوی استیک و تعمیر كنترل كنسول در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
تعمیر خط مشی هنگ کردن و داغ کردن کنسول بازی در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج
تعمیر قسمت پورت HDMI در پلی استیشن در نمایندگی 360 xbox در فردیس کرج

دانگرید انواع مدلهای فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین نسخه کپی بر روی آن، جی تگ تمام مدلهای xbox one  فت و اسلیم و نصب تمام نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد از جمله مواردی است که توسط ما برطرف می شود. همچنین تعمیرات دسته جوی استیک xbox one ، بازی تعمیرات بازی پلی استیشن 3، تعمیرات هارد پلی استیشن PS3، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 بطور تخصصی در نمایندگی فردیس کرج انجام می شود. فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما به همکاران است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *