تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ps4 pro در کرج

نمایندگی ps4 pro در کرج

 

نمایندگی رسمی

نمایندگی رسمی PS4 در استان البرز و شهر کرج ( دیجی پد) تمامی خدمات مربوط به PS4 در استان البرز را انجام داده.

مواردی از خدمات مجموعه دیجی پد: نصب انواع بازی همراه با آپدیت های آن، تعمیرو تعویض قطعات کنسول، تعمیر دسته بازی و خرید وفروش کنسول PS4

معرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 (PS4) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت سونی ساخته شده است. در فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 معرفی شد. این کنسول نسل هشتمی است که با Xbox One مایکروسافت و Wii U و Switch نینتندو رقابت می کند.

AMD اعلام کرد که این “قدرتمندترین” APU است که تا به امروز توسعه داده است. پلی استیشن 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات دارد، از جمله توانایی بازی کردن بازی های خارج از کنسول در پلی استیشن ویتا و سایر دستگاه های پشتیبانی شده (“بازی از راه دور”)، امکان پخش جریانی بازی به صورت آنلاین یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور (“Share Play”).

 

پلی استیشن 4 به دلیل تامین نیاز های گیمر ها و حمایت از بازی های مستقل و عدم اعمال طرح های محدود کننده همچون مدیریت حقوق دیجیتال مانند ماکروسافت مورد استقبال بسیاری از طرف گیمرها و منتقدین کنسول های بازی قرار گرفت.

استدیو بازی های ویدیویی قبل از عرضع منسول پیش بینی کرده بودند که انقلابی در کنسول های بازی با عرضه این کنسول رخ خواهد و از تمامی رقیبان خود پیشی خواهد گرفت و درست هم میگفتند زیرا این کنسول دومین کنسول پر فروش تمام تاریخ نام گرفت.

جانشین آن، پلی‌استیشن 5، در نوامبر 2020 منتشر شد و سونی تمام مدل‌های پلی‌استیشن 4 به جز نسخه اسلیم را در ژانویه 2021 در ژاپن متوقف کرد و پس از بیانیه پشتیبانی 3 ساله آنها از PS4 همچنان در بازارهای غربی تولید می‌شود.

نمایندگی ps4 pro در کرج

تعویض پورت HDMI پلی استیشن 4

یکی از رایج ترین مشکلات سونی پلی استیشن 4 که در نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران مشاهده می کنیم، خرابی پورت های HDMI است. خوشبختانه، تکنسین‌های متخصص ما مهارت و دانش کافی برای تمیز کردن و تعویض سریع پورت‌های HDMI PlayStation را دارند. به سادگی کنسول PS4 خود را برای ارزیابی و برآورد در فروشگاه به در نزدیکی بیاورید. هنگامی که تخمین زمان و هزینه را تأیید کردید، ما مستقیماً روی تعمیر پورت HDMI شما کار می کنیم.

عیب یابی «خط آبی مرگ» پلی استیشن 4

خط آبی بدنام “خط آبی مرگ” یک مشکل گسترده در میان کنسول های بازی پلی استیشن 4 است. اگر یک نور آبی به طور مداوم روی کنسول خود می بینید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مواجه شود. برخی از رایج‌ترین دلایل این مشکل عبارتند از آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI، هارد دیسک‌ها و منابع تغذیه. برای رفع این مشکل، دستگاه خود را به تعمیر نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران ببرید. تکنسین های ما می توانند مشکل را ارزیابی کنند و زمان و هزینه را به شما ارائه دهند.

نمایندگی ps4 pro در کرج

چرا کنسول خود را به دیجی پد بسپاریم ؟

ما در مجموعه دیجی پد تمامی بازی ها را همراه با آخرین آپدیت بر روی کنسول شما نصب خواهیم کرد و با توضیح شرایط اکانت بازی ها ، به شما ضمانت برای بالا آمدن بازی و عدم قفل شدن آن خواهیم داد.

پروسه نصب بازی های اکانتی به هیچ وجه نیاز به باز کردن کنسول ندارد و بدون باز کردن دستگاه بازی ها نصب می شود  پس اصلا نگران این موضوع نباشید.

شما میتوانید با اطمینان کامل کنسول خود را در اختیار ما بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ، بازی های در خواستی را برای شما نصب کنیم.

مشکل خاموش شدن PS4

یکی از رایج ترین مشکلات PS4، خاموش شدن ناگهانی کنسول به هنگام استفاده کاربر از آن است. همچنین ممکن است گاهی اوقات حتی با فشردن دکمه Power هم روشن نشود.

اگر این مشکل در حال وقوع باشد، کاربران به جای دیدن یک چراغ سفید، یک چراغ چشمک زن آبی یا قرمز می بینند. این مورد اولین بار در نوامبر ۲۰۱۳ مشاهده شد و سونی خیلی زود مجموعه ای از اصلاحات را برای رفع این مشکل ارائه کرد. همچنین این گزینه را در اختیار کاربران قرار داد تا اگر هیچ یک از این عملیات ها نتیجه بخش نبود، نسبت به تعویض کنسول های خود اقدام کنند. البته این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است، اما اگر روزی با آن مواجه شدید باید:

  • کابل HDMI را بررسی کنید.
  • هارد درایو را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که PS4 به خوبی تهویه می شود.

سونی برای این مشکل، راهنمای عیب یابی ارائه کرده است. اما در صورت عدم موفقیت می توانید با پشتیبانی دیجی پد تماس بگیرید تا ما بتوانیم کمکتان کنیم.

نمایندگی ps4 pro در کرج

تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 نمایندگی ps4 درنمایندگی ps4 pro در کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 درنمایندگی ps4 pro در کرج
نصب آپدیت LT3 آخرین آپدیت موجود در نمایندگی ps4 pro در کرج
نصب ixtreme lt plus 2 برای همه درایوهای xbox slim و phat درنمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات سخت افزاری xbox360 slim، ps3 slim، psp go در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات تخصصی کینکت در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات بورد ایکس باکس XBOX 360 در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات حرفه ای پلی استیشن بازی ایستگاه 3 در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیر بخش پورت HTMI در پلی استیشن در نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات شارژ دسته فابریک و جنرال سرویس دسته های بازی
جایگزینی لنز PS3 پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در کرج
تعمیرات تخصصی PS2
تعمیر لنز دستگاه های ایکس باکس Xbox 360

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *