تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

نمایندگی رسمی

دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی XBOX ONE در ملارد کرج آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی خدمات مربوط به تمامی کنسول های XBOX  را با بهترین کیفیت و گارانتی از نمایندگی رسمی XBOX دریافت کنید.

اگر به دنبال لوازم جانبی اورجینال برای کنسول های XBOX  خود میگردید ، بهترین جا برای تهیه آن فروشگاه یا سایت دیجی پد  می باشد ، زیرا تمامی خدمات ما دارای گارانتی معتبر می باشد و این خود دلیلی برای اعتماد شما به مجموعه ما می باشد.

Xbox one

رفع عیب و تعمیر ایکس باکس وان XBOX ONE  در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دستگاه ایکس باکس وان XBOX ONE  یکی از رایج ترین کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، تصمیم گرفتیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

سرویس Xbox Live برای استفاده از 300،000 سرور برای کاربران Xbox One بهینه شده است. ذخیره سازی ابر برای ذخیره موسیقی، فیلم ها، بازی ها و محتویات ذخیره شده امکان پذیر است و توسعه دهندگان می توانند از سرویس های Live (همراه با پلت فرم رایانه مایکروسافت Azure cloud computing) برای ارائه محتوای پویا در بازی و سایر قابلیت ها استفاده کنند. کاربران می توانند تا 1000 دوست داشته باشند. به روز رسانی نرم افزار در ماه دسامبر 2016، Clubs جدید ویژگی های شبکه های اجتماعی اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به گروه هایی متمرکز بر منافع خاص یا بازی ها و در جستجوی گروه (LFG) کمک کنند تا کاربران بتوانند بازیکن را برای پیوستن به بازی چند نفره خود به محل برگردانند.

بازیکنان می توانند برنامه آپلود استودیو را برای ویرایش و به اشتراک گذاری کلیپ ها از پنج دقیقه گذشته از بازی های گیم پلی که به طور خودکار توسط کنسول ضبط شده است، استفاده کنید. بازی ها همچنین می توانند توسعه یابند تا ضبط به صورت خودکار در پاسخ به رویدادهای قابل توجه مانند دستاوردها رخ دهد.ایکس باکس یکی از جریان مستقیم به سرویس Mixer و Twitch را پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از دستورات صوتی برای بلافاصله شروع به پخش فیلم های بازی فعلی خود را به طور مستقیم به سرویس و استفاده از دوربین و میکروفون Kinect برای ضبط روایت های ویدئویی و صوتی استفاده کنند.  کاربران می توانند از کلیپ های ضبط شده در صفحه نمایشی Xbox Live خود در یک قسمت “Showcase” استفاده کنند.

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

همانطور که با Xbox 360، ویژگی های آنلاین حق بیمه مانند چند نفره، ارتباط صوتی، پخش و آپلود استودیو نیاز به اشتراک Xbox Live Gold برای استفاده. بر خلاف ایکس باکس 360، مزایای اشتراک اشتراک کاربر Xbox Live Gold برای همه کاربران دیگر از کنسول تعیین شده «خانه» نیز به جای نیاز به اشتراک جداگانه برای هر کاربر اعمال می شود.  از ماه ژوئن 2014، برنامه های دیگر نیازی به استفاده از Xbox Live Gold ندارند. اشتراک های اضافی برای خدمات خارجی مانند Netflix ممکن است هنوز مورد نیاز باشد.  مایکروسافت همچنین برنامه های بازی های خود را با طلای Xbox One را توسعه داد، ماهانه به صورت رایگان به ایکس باکس 360 و ایکس باکس یک بازی را به مشترکین Xbox Live Gold ارائه می داد.

برنامه ایکس باکس SmartGlass قابلیت های پیشرفته ای را در Xbox One فراهم می کند و اجازه می دهد دستگاه های ویندوز فون، ویندوز 8، iOS و اندروید به عنوان یک دستگاه همراه برای ویژگی های Xbox One مانند کنترل کنسول، کنترل از راه دور، دسترسی به پیام ها و فعال کردن خوراک، خرید محتوای و ارائه یکپارچگی با بازی ها و محتوای خاص. برنامه SmartGlass همچنین می تواند برای پخش تلویزیون زنده برای آندروید و دستگاه های ویندوز مورد استفاده قرار گیرد اگر کنسول از یک تیونر تلویزیون دیجیتال USB استفاده می کند.

نمایندگی xbox one در فردیس کرج

خرابی های رایج ایکس باکس Xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس البته در استفاده طولانی مدت مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات Xbox مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجت های دنیای دیجیتال هستند که اغلب کاربران از خدمات این محصول آگاه نیستند و تا آنجا که این محصول با مشکل مواجه می شوند از آن استفاده می کنند.
گرما، گرد و غبار، عدم دسترسی به موقع و انعطاف پذیری برق از مهمترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی هستند.
این خرابی ها بیشتر در دستگاه های چیپس است نمایندگی xbox کرج که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA است،نمایندگی xbox کرج با داشتن پیشرفته ترین ابزار تست و تعمیرات مانند مدل کامل دستگاه اتوماتیک BGA بدون دخالت دست امکان تعمیر کنسول های بازی را فراهم می کند.

نمایندگی xbox one در فردیس کرج نمایندگی xbox one در فردیس کرج نمایندگی xbox one در فردیس کرج

خدمات نمایندگی رسمی XBOX ONE

تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات انواع ایکس باکس به صورت اتوماتیک با دستگاه کامل اتوماتیک BGA در
سرویس کامل تمام کنسول های ایکس باکس (XBOX) و رفع ایراد کردن بیش از حد آنها در
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze) ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن کردن انواع ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
تعمیر انواع آداپتور و فن اداپتور ایکس باکس در
تعمیر چیپ جنوبی در نمایندگی xbox کرج
آپدیت ایکس باکس 360 و نصب اخرین ورژن کپی خور (جیتگ)
تعمیر کینکت ایکس باکس در
تعمیر انواع انواع ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
خدمات دسته ایکس باکس در
تعمیر هارد ایکس باکس و ارتقا هارد ایکس باکس
هک و ضبط کردن ایکس باکس (جیتگ)
رفع مشکل کانکتکردن دسته ایکس باکس نمایندگی xbox کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *