تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات ps2 در عظیمیه کرج

تعمیرات ps2 در عظیمیه کرج

نمایندگی رسمی PS2

خیلی از گیمر ها همچنان کنسول نوستاژیک PS2 را دارند و مکشلاتی برای آن پیش آمده و به دنبال تعمیر کاری ماهر برای تعمیر تخخصی آن میگردند.

نمایندگی رسمی پلی استیشن در استان البرز ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی تمامی مدل های پلی استیشن ، با استفاده از به روز ترین دستگاه ها تمامی کنسول های پلی استیشن به خصوص PS2 را تعمیر کرده.

 

اگر چه سونی اطلاعاتی درباره سری راز توسعه پلی استیشن 2 را حفظ کرده است، کار بر روی کنسول زمانی آغاز شد که PlayStation اصلی منتشر شد (در اواخر سال 1994). خودیها اعلام کردند که در سواحل غربی ایالات متحده توسط اعضای سابق نرم افزار Argonaut توسعه یافته است. در سال 1997، به گفته مطبوعات، کنسول سازگاری عقب با PlayStation اصلی، یک درایو دی وی دی ساخته شده و اتصال به اینترنت را داشت. تعمیرات ps2 در عظیمه کرج سونی اعلام کرد پلی استیشن 2 (PS2) در تاریخ 1 مارس 1999. کنسول بازی ویدئویی به عنوان یک رقیب به Dreamcast سگا، اولین نسل ششم نسل کنسول منتشر شد، اما در نهایت رقبای اصلی PS2 بازی نینتندو GameCube و مایکروسافت ایکس باکس Dreamcast خود را در سال 2007 بسیار موفقانه در آمریکای شمالی راه اندازی کرد، در عرض دو هفته بیش از 500،000 واحد فروش کرد.

به زودی پس از راه اندازی Dreamcast در آمریکای شمالی، سونی PlayStation 2 را در نمایشگاه توکیو در تاریخ 20 سپتامبر 1999 معرفی کرد. سونی نسخه های بازی قابل پخش بازی های پلتفورم 2 را از جمله Gran Turismo 2000 (که بعدها به عنوان Gran Turismo 3: A-Spec منتشر شد) و Tekken Tag Tournament نشان داد که توانایی های گرافیکی کنسول و قدرت آن را نشان داد.

PS2 در مارس 2000 در ژاپن، اکتبر در آمریکای شمالی و نوامبر در اروپا راه اندازی شد.تعمیرات ps2 در عظیمه کرج فروش کنسول ها، بازی ها و لوازم جانبی در روز اول 250 میلیون دلار افزایش یافت و 97 میلیون دلار در اولین روز از Dreamcast شکست خورد. بلافاصله پس از انتشار، دشوار بود که واحدهای PS2 را بر روی قفسه های خرده فروشی به علت تاخیر تولید تولید کنیم. یکی دیگر از گزینه های خرید کنسول آنلاین از طریق وب سایت های حراج مانند eBay، جایی که مردم بیش از یک هزار دلار برای کنسول پرداخت کردند. PS2 در ابتدا به خوبی بر اساس قدرت نام تجاری PlayStation و سازگاری عقب مانده کنسول فروخته شد و در روز 5 مارس 2000، یک روز پس از راه اندازی، بیش از 980،000 واحد در ژاپن فروخته شد.تعمیرات ps2 در عظیمه کرج این به PS2 اجازه داد که پایه نصب بزرگ توسط PlayStation را نصب کند – یکی دیگر از امتیازات عمده فروش در رقابت. بعدها، سونی کیت توسعه جدیدی را برای توسعه دهندگان بازی و واحد های PS2 برای مصرف کنندگان اضافه کرد.تعمیرات ps2 در عظیمه کرج قابلیت های داخلی PS2 نیز مخاطبان خود را فراتر از gamer گسترش داد، به عنوان قیمت گذاری اولیه آن یکسان بود و یا کمتر از یک دستگاه پخش دی وی دی مستقل. این باعث شد که کنسول ورودی ارزان قیمت به بازار تئاتر خانگی باشد.

تعمیرات ps2 در عظیمه کرج

موفقیت PS2 در پایان سال 2000 سبب شد تا مشکلات مالی Sega و رقابتی را به همراه داشته باشد، و Sega اعلام کرد که قطعنامه Dreamcast در ماه مارس سال 2001، فقط 18 ماه پس از راه اندازی موفق، اعلام کرد. PS2 به عنوان تنها کنسول نسل ششم نسل در بیشتر 6 ماه باقی ماند، قبل از رقابت با رقبای جدیدتر، رقابت کند. GameCube نینتندو و ایکس باکس مایکروسافت، که پس از آن منتشر شد. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی یک مسابقه سه طرفه در میان این سه کنسول را پیش بینی کردند؛ ایکس باکس دارای سخت افزار قدرتمند ترین، در حالی که GameCube کنسول کم هزینه بود و نینتندو سیاست خود را تغییر داد تا طرفداران شخص ثالث را تشویق کند. تعمیرات ps2 در عظیمه کرج در حالی که پلی استیشن 2 به لحاظ تئوری ضعیف ترین مشخصه های این سه را داشت،تعمیرات ps2 در عظیمه کرج به دلیل پایه نصب شده خود و همچنین تعهد توسعه دهنده قوی، و همچنین یک درایو دی وی دی داخلی (Xbox نیاز به یک آداپتور داشت، در حالی که GameCube به طور کامل پشتیبانی نداشت ) در حالی که نسخه اولیه بازی PlayStation 2 به طور متوسط ​​در نظر گرفته شد، در طی فصل تعطیلات سال 2001 تغییر کرد و انتشار چندین بازی پرفروش که مانع فروش PS2 شد و رقبای جدیدتر خود را حفظ کرد. سونی همچنین با ایکس باکس مواجه شد و موقتا انحصاری برای PlayStation 2 را برای بازی های بسیار پیش بینی شده مانند سری The Grand Theft Auto و Metal Gear Solid 2: Sons

سونی قیمت کنسول در ماه مه سال 2002 را از 299 دلار به 199 دلار در آمریکای شمالی کاهش داد، قیمت آن را همانند GameCube و 100 دلار کمتر از Xbox کاهش داد. همچنین برنامه ریزی برای کاهش قیمت در ژاپن در آن زمان بود.  این قیمت را دو برابر در ژاپن در سال 2003 کاهش داد. تعمیرات ps2 در عظیمه کرج در سال 2006، سونی هزینه های کنسول را پیش بینی کرد تا نسخه پلی استیشن 3 را بفروشد.

سونی، بر خلاف Sega با Dreamcast خود، در ابتدای چندین سال اول تأکید کمی بر بازی های آنلاین گذاشت، هرچند این تغییرات پس از راه اندازی ایکس باکس امکان پذیر است. سونی در اواخر سال 2002 با انتشار Xbox Live به نمایش گذاشت.تعمیرات ps2 در عظیمه کرج Adapter Network PlayStation Network در اواخر سال 2002 با تعدادی از عناوین اول شخص بازی منتشر شد، مانند SOCOM: US Navy SEALs برای نشان دادن حمایت فعال خود از بازی اینترنت. همچنین به شدت تبلیغ شد، و مدل آنلاین آن، پشتیبانی Electronic Arts (EA) بود؛ EA تا سال 2004 عناوین ایکس باکس آنلاین را ارائه نداد. هرچند سونی و نینتندو هر دو از دیرباز شروع کرده اند و هرچند که هر دو به دنبال مدل غیر متمرکز بازی آنلاین بودند که در آن مسئولیت پردازنده ها برای ارائه سرورها است، بازی های سونی بازی آنلاین را یکی از فروش عمده نقطه PS2.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *