تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات ps2 هشتگرد کرج

تعمیرات ps2 هشتگرد کرج

نمایندگی رسمی PS2

خیلی از گیمر ها همچنان کنسول نوستاژیک PS2 را دارند و مکشلاتی برای آن پیش آمده و به دنبال تعمیر کاری ماهر برای تعمیر تخخصی آن میگردند.

نمایندگی رسمی پلی استیشن در استان البرز ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی تمامی مدل های پلی استیشن ، با استفاده از به روز ترین دستگاه ها تمامی کنسول های پلی استیشن به خصوص PS2 را تعمیر کرده.

سونی اعلام کرد که از زمان معرفی مارک در سال 1994، بیش از 525 میلیون کنسول پلی استیشن را به فروش رسانده است. به منظور یادآوری این نقطه عطفی، این شرکت یک نسخه محدود PS4 Pro را با طراحی شفاف تیره منتشر کرد که در تاریخ 24 اوت منتشر شد.

“من می خواهم عمیق ترین قدردانی را برای حمایت مداوم از طرفداران و شرکای تجاری خود که همه را به تاریخ غنی PlayStation کمک کرده اند، بیان کنم. تعمیرات ps2 هشتگرد کرج جان Codera، مدیر عامل شرکت Sony Interactive Entertainment، گفت: “بدون جامعه پرشور ما نمی توانستیم از این نقطه عطف قابل توجه 500 میلیون واحد جلوگیری کنیم.”

مدل MILESTONE. این نسخه محدود PS4 Pro جشن موفقیت 500M با نام تجاری است. تصویری از سونی

مدل MILESTONE. این نسخه محدود PS4 Pro جشن موفقیت 500M با نام تجاری است. تصویری از سونی

نسخه نیمی از یک میلیارد دستگاه به فروش می رسد که شامل هر دستگاهی با نام PlayStation است که تا به حال به فروشگاه های PlayStation، PSOne، PlayStation 2، PlayStation Portable (PSP)، PSP GO، PlayStation 3، PlayStation Vita، PlayStation Vita TV، PlayStation 4، و PlayStation 4 Pro.

سونی چندین واحد از هر سیستم را فروخت.

با این حال، VGChartz، یک شرکت تحقیقاتی شخص ثالث تخمین تقریبی از فروش دارد. به گفته آنها، PlayStation 2 همچنان به عنوان کنسول موفقیت آمیز شرکت و تاریخ با 157 میلیون دستگاه در 13 سال گذشته فروخته است.

PlayStation اصلی دومین سیستم خانواده سونی است که بیش از 104 میلیون دستگاه فروخته است در حالیکه PlayStation 3 در رده سوم قرار دارد و نزدیک به 87 میلیون است.

در همین حال، PlayStation 4 همچنان به خوبی عمل می کند که به تازگی از تاریخ 22 ژوئیه 2018 فروخته شده است که 81.2 میلیون دستگاه فروخته شده است، که نزدیک به سلف خود در نمودارها قرار دارد.

در مقایسه کنسول کنونی نسل کنونی مایکروسافت، ایکس باکس تاکنون تنها 38.15 میلیون دستگاه را فروخته است. با اضافه کردن اصلی ایکس باکس و ایکس باکس 360 در ترکیب، کل مایکروسافت حدود 148.6 میلیون دستگاه فروخته می شود.

از سوی دیگر، نینتندو در بازار دستی با DS و Gameboy فروش 154.9 میلیون و 118.69 میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است. نینتندو به راحتی در مجموع فروش بازی سیستم سونی را در حدود 700 میلیون فروخته فروخته است.تعمیرات ps2 هشتگرد کرج Factoring در تمام سالهای انتشار این شرکت مانند NES، سیستم سرگرمی Super Nintendo (SNES)، Gameboy Advance، Wii، 3DS و Switch.

بخشی از دلیلی که نینتندو در پیش دارد این است که بیش از یک دهه قبل از سونی در کسب و کار بازی های ویدئویی آغاز شده است. نینتندو نخستین کنسول خانگی خود یعنی Computer Family را در سال 1983 منتشر کرد و اولین پلی استیشن در سال 1994 منتشر شد. نینتندو در بازار دستی غالب است، اما سونی در بخش کنسول خانگی پیشرو است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *