کنسول

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج
تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج ضمن بالا رفتن قیمت دسته ایکس باکس بهتر هست جای خرید مجدد دسته آن را به ما بسپارید. تیم دیجی پد هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکردی میتواند دسته شما را همانند روز اولی که خریداری نموده اید تعمیر و یا قطعات آن را به طور کامل تعویض نماید. در نظر داشته باشید صفر تا صد دسته قابلیت تعمیر و تعویض دارد پس اگر دسته شما اورجینال هست نگران هیچ چیز نباشید.تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

– چگونه Dualshock خودم را تحویل DIGIPED بدهم ؟

با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسایت میتوانید آدرس فروشگاه را مشاهده و مورد تعمیری خود را تحویل دیجی پد دهید همچنین اگر شهرستان هستید دسته های خود را بسته بندی نموده و آن را از طریق پست به آدرس درج شده در سایت برای ما پست نموده و حدالامکان لطف بفرمایید و ایراد دسته خود را داخل کاغذی نوشته و به همراه بسته خود تحویل پست نمایید.
توجه داشته باشید تیم دیجی پد در کمترین زمان بلافاصله ایرادات دسته را به همراه هزینه آن به شما گزارش میکند و بعدا اقدام به تعمیر مورد مینماید٬ لذا در صورت تمایل شما دسته تعمیر خواهد شد و در صورت عدم رضایت جنس برگشت خواهد شد و هزینه ای بابت عیب یابی از مشتری دریافت نخواهد شد.

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج
تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

بیشترین مشکلات شما با آنالوگ دسته هست قبول دارید ؟

شاید توجه کرده باشید هنگام بازی کردن به خصوص در فوتبال و یا بازی های شوتر بازیکن به طور غیر ارادی جا به جا شده و یا در بازی های شوتر در هنگام هدف گیری دسته شما خود به خود هدف را جا به جا میکند این مشکل به شدت با اعصاب و روان شما بازی میکند.
مشکل همین آنالوگ است ولی متاسفانه این قطعه قابلیت تعمیر ندارد و حتما میبایستی تعویض شود تا به عملکرد روز اول خود بازگردد.

– آیا میتونم خودم تعویض کنم ؟

اینکه شما تا به حال با هیتر و هویه کارکرده باشید را ما نمیدانیم ولی جالب هست بدانید آنالوگ با یک فیش و یا کندن یک کابل ساده تعویض نمیشود و نیاز هست تا این قطعه با تجهیزات تعمیر و حرارت از برد جدا شود و مجددا روی آن لحیم گردد. این کار دقت و حوصله بسیاری میطلبد که شما با پرداخت هزینه اندکی میتوانید آن را به تعمیرکاران ما بسپارید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *