نمایندگی XBOX SERIES X
تعمیر xbox one در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیرات xbox در کرج

تعمیرات ایکس باکس سری ایکس در کرج

تعمیرات XBOX SERIES X در کرج

درمرکز تعمیرات تخصصی دیجی پد در کرج ( تعمیرات XBOX SERIES X ) ، کارشناسان تعمیر Xbox Series X ما می‌توانند به بازگرداندن سریع دستگاه شما کمک کنند – بدون هیچ مشکلی – چه نیاز به تعمیر هارد دیسک، تعویض پورت HDMI یا کمک در مورد سایر مشکلات داشته باشید. کارشناسان ما برای تعمیر کنسول ها و لوازم جانبی Xbox Series X با استفاده از قطعات با کیفیت بالا آموزش دیده اند.

Xbox Series X
Xbox Series X

تعمیرات Xbox Series X درکرج ، تعمیر هارد دیسک، تعویض پورت HDMI در کرج و موارد دیگر
Xbox Series X شما را به سرگرمی های بی وقفه متصل نگه می دارد. وقتی خراب می شود یا به درستی کار نمی کند، می دانیم که چقدر می تواند ناامید کننده باشد.

مرکز تعمیرات دیجی پد درکرج که هنگام بازدید دستگاه شما توسط کارشناسان تعمیر ما دریافت خواهید کرد:
یک بررسی رایگان و بدون اجبار در هر دستگاه بازی
توضیح ساده گزینه های تعمیر – از جمله برآورد هزینه و زمان
خدمات سریع و کارآمد (اغلب یک روزه).
1 ماه ضمانت محدود برای کلیه تعمیرات (شامل قطعات و نیروی کار)

تعمیر Xbox Series X
تعمیر Xbox Series X

خدمات تعمیر Xbox Series X در دیجی پد

ما از ابزارهای تشخیصی پیشرفته برای شناسایی مشکل Xbox Series X شما و رفع سریع آن استفاده می‌کنیم. در اینجا برخی از مشکلات رایج وجود دارد:

تعمیر هارد XBOX SERIES X
از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، کارشناسان ما آموزش دیده اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد درایو Xbox Series X شما را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر Xbox Series X خود امروز به مرکز تخصصی دیجی پد مراجعه کنید.

تعمیر هارد XBOX SERIES X
تعمیر هارد XBOX SERIES X

تعویض پورت HDMI
آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعمیر یا تعویض Xbox Series X شما در صورت لزوم کمک کنند ، گاهی به محض اینکه آن را وارد کردید. ما تخمین قیمت مقرون به صرفه‌ای را برای تعمیر به شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به مرکز تعمیرات ما اطلاع بدهید.

ما فقط تعمیرات Xbox Series X را با استفاده از قطعات با کیفیت بالا انجام می دهیم. این به ما این امکان را می دهد که راه حل های قابل اعتماد و مقرون به صرفه ای را برای تعمیرات آنها به مشتریان ارائه دهیم و باعث می شود که ما بدون گارانتی کیفیت بالایی را تضمین کنیم. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که کنسول‌های بازی جدید را پس از عرضه دریافت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم بلافاصله شروع به تعمیر کنسول‌های بازی کنیم. فقط کافی است به یک فروشگاه دیجی پد  در نزدیکی خود بیاورید.

HDMI XBX ERIES X
HDMI XBX ERIES X

تعمیرات دسته XBOX SERIES X

تعمیرات کنترلر بازی برای ایکس باکس
متأسفانه همه کنترلرهای کنسول بازی قابل تعمیر نیستند، اما اگر یک گیم پد گران قیمت دارید و دیگر کار نمی کند، تعمیرات DIGPED در کرج می تواند کمک کند، ما کنترلرهای ایکس باکس از جمله پورت های شارژ، جوی استیک ها و تریگرها را یکبار تعمیر می کنیم. ما یک ماه ضمانت در برابر تکرار همان خطا ارائه می دهیم.

تعمیرات XBOX SERIES X
تعمیرات XBOX SERIES X
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *