نمایندگی ایکس باکس
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ایکس باکس

نمایندگی ایکس باکس

نمایندگی ایکس باکس

نمایندگی ایکس باکس

دیجی پد به عنوان نمایندگی ایکس باکس در استان البرز ، تمامی خدمات مربوط به تمامی کنسول های ایکس باکس و دسته های آن را با ضمانت معتبر برای شما مشتریان عزیز انجام میدهد.

نمایندگی ایکس باکس ( دیجی پد ) به همراه تیمی از تکنسین های با تجربه برای تعمیرات ، مسئول فروش کنسول های ایکس باکس و لوازم جانبی آن ، کارشناسان با تجربه جهت مشاوره در خرید و تعمیرات کنسول یا دسته ایکس باکس که بهترین راهکار ها را به شما پیشنهاد میدهند و کارشناسان نصب بازی ، که همگی با سال ها تجربه آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشند.

تمامی خدمات انجام شده در نمایندگی ایکس باکس اعم از تعمیرات و تعویض قطعات کنسسول یا دسته آن ، خرید و فروش کنسول های بازی ، فروش لوازم جانبی ایکس باکس و نصب بازی ، تماما دارای گارانتی معتبر می باشد که اطمینانی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی ایکس باکس

خدمات نمایندگی ایکس باکس

تمامی خدمات مربوط به تمامی کسنول های ایکس باکس  و دسته های آن در نمایندگی ایکس باکس انجام میشود.

در ادامه مطلب درباره خدمات نمایندگی ایکس باکس صحبت خواهیم کرد.

سپاس از همراهی شما.

تعمیرات کنسول های ایکس باکس

ما به همراه تیمی از متخصصین حرفه ای تعمیر ، همیشه آماده ارائه خدمات با کیفیت همراه با ضمانت به شما مشتریان عزیز می باشیم.

اگر برای هرکدام از مدل های ایکس باکس شما مشکلی پیش آید بهرین کار ارئه کنسول خود به نمایندگی ایکس باکس می باشد ، ما به عنوان نمایندگی ایکس باکس آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات کاملا اورجینال بوده و به هیچ وجه از قطعات تقلبی و فیک استفاده نمی شود و تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیرات دسته های کنسول ایکس باکس

تمامی گیمر ها به خوبی میدانند که یک دسته معیوب و خراب که به درستی کار نمیکند چقدر میتواند در عملکرد بازی شما تاثیر منفی می گذارد پس باید هرچه زودتر آن دسته معیوب تعمیر شود .

بیشتر خرابی های دسته های ایکس باکس به علت استفاده زیاد و مدت زمان استفاده می باشد که باید به صورت دوره دسته ها سرویس شوند.

به عنوان مثال دسته ها به صورت دوره ای نیاز به شستشو دارند ، یعنی باید دسته کامل باز شود و گرد و غبار داخل آن تمیز شود تا دستورات را به صورت کامل اجرا کند یا دستور اشتباهی به کنسول ندهد.

اگر برای دسته ایکس باکس شما مشکل پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید ، کافیست آن را به نمایندگی رسمی ایکس باکس ارئه دهید تا با یک بررسی تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تمامی قطعات همچون  شوک ها ، ذغال ها ، سوکت شارژ و… از قطعات اورجینال استفاده شده و دارای گارانتی 12 ماهه معتبر می باشد.

نمایندگی ایکس باکس

 

نصب بازی

اگر شما دیسک بازی های مورد علاقه خود را به سختی پیدا میکنید یا از دردسر نگه داری از آن خسته شدید ، پیشنهاد ما به شما نصب بازی بر روی کنسول های ایکس باکس می باشد.

این راه بسیار ارزان تر راحت تر و سریع تر میباشد نسبت به روش قدیمی خرید دیسک بازی .

شما میتوانید هر بازی را که میخواهید به همراه آخرین آپدیت آن بر روی کنسول خود ( تمامی مدل های ایکس باکس ) نصب بازی کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

میتوانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما و ارائه کنسول و بازی های مورد نظر ، در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت ممکن کنسول خود را دریافت و از بازی با آن لذت ببرید.

لوازم جانبی

در نمایندگی رسمی ایکس باکس تمامی لوازم جانبی مربوط به کنسول و دسته آن در تمامی مدل ها موجود می باشد.

شما اگر لوازم جانبی اورجینال برای کنسول ایکس باکس خود خریداری کنید هیچ حطری مبنی بر آسیب رسیدن به کنسول شما وجود ندارد و در صورت وجود همچین مشکلی شما اصلا نباید نگران باشید زیرا تمامی لوازم جانبی موجود در نمایندگی ایکس باکس دارای گارانتی بوده و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

شما میتوانید لوازم جانبی ایکس باکس را از سایت دیجی پد به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید و فروش کنسول ایکس باکس

شما میتوانید کنسول های ایکس باکس را به صورت نو و کارکرده در نمایندگی رسمی ایکس باکس با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده و یا کنسول های خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

تمامی کنسول های فروخته شده دارای 7 روز مهلت تست فروشگاه دارد و شما میتوانید با اطمینان کامل کنسول مورد نظر خود را خریداری کرده و از بازی با آن لذت ببرید.

نمایندگی ایکس باکس

نقطه قرمز مرگ

درست مانند حلقه قرمز مرگ در نسخه قبلی ایکس باکس، یکی از مشکلات کنسول های جدید Xbox 360 Slim نقطه قرمز مرگ یا RDOD است. این یک نقطه از نور قرمز است که روی دکمه روشن/خاموش ظاهر می شود و وقتی این نقطه وجود دارد، کنسول از کار کردن خودداری می کند. علت دقیق این مشکل ناشناخته است، اما با انجام تعمیرات در نمایندگی رسمی xbox (دیجی پد) قابل رفع است.

جدا از این مسائل، هیچ مشکل عمده ای وجود ندارد. باید به یاد داشته باشید که این یک دستگاه الکترونیکی است و برخی از قطعات به نوعی دچار خرابی می شوند. نکته مهم این است که وقتی این اتفاق می‌افتد، زیاد دچار وحشت نشوید. رفع مشکل به روش صحیح بسیار مهم است. مهم ترین چیزی که باید مراقب آن باشید، جابجایی کنسول هنگام پخش دیسک در داخل است. این برای همیشه دیسک شما را خراب می کند و هزینه شما را هدر می دهد.

نمایندگی ایکس باکس

نصب بازی وتعمیرات به صورت غیر حضوری با پیک رایگان در تمامی نقاط البرز 

مناطق تحت پوشش پیک رایگان:

حصارک کرج/درختی/شاهین ویلا/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز

نحوه ارسال کنسول با پیک رایگان

شما از طریق راه های ارتباطی ( تماس یا واتساپ دیجی پد) آدرس محل سکونت، شماره تماس، نوع کنسول، مشکل آن یا بازی های مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پیک ما از شما کنسول را تحویل گرفته و به دست مجموعه میرسد.

بسته به تعداد بازی یا مشکل کنسول شما بین 2 تا 5 روز کاری زمان می برد.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *