تعمیر کنسول بازی کرج
ps5 تعمیر xbox one در کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعویض لنز PS4 کپی خور کردن ps4 نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4

تعمیر کنسول بازی کرج

تعمیر کنسول بازی کرج

در مرکز تخصصی تعمیر کنسول بازی (دیجی پد) کارشناسان ما می‌توانند در حل مشکلات کنسول به شما کمک کنند تا کنسول شما در اسرع وقت و بدون مشکل به حالت اول برگردد. کارشناسان ما برای تعمیر کنسول ها و لوازم جانبی آن از  قطعات با کیفیت و ابزار های باکیفیت استفاده میکنیم.

تعمیر PS5 در کرج

از اشکالات نرم افزار گرفته تا نمایشگرهای آسیب دیده ، تکنسین های دیجی پد همه را تجربه کرده اند. به دلیل سقوط تصادفی، آسیب آب یا هر چیز دیگری باشد، PS5 خود را برای تعمیر به دیجی پد بیاورید تا در کمترن زمان آن را برسی و تعمیر بکنیم.

تعمیر مادربرد PS5

گاهی پیش می آید که بر اثر عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، مادربرد پلی استیشن آسیب ببیند. در چنین شرایطی باید اقدام به تعمیر مادربرد PS5 سونی کرد. برای این منظور، تکنسین های دیجی پد دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند. سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه ترمیم شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن 5 اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های متخصص و مجرب تعمیر شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

تعمیر کنسول بازی کرج

تعمیر هارد ps5

از درایوهای دیسک شکسته گرفته تا چراغ‌های آبی چشمک‌زن، کارشناسان ما آموزش دیده‌اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد دیسک را برطرف کنند و اگر نتوانند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر PlayStation 5 خود به دیجی پد مراجعه کنید.

تعمیر لنز ps5

آیا PS5 شما دیسک ها را اجرا نمی کند یا پیام خطای خواندن را نمایش نمی دهد؟ شاید زمان تعمیر لنز ps5 شما فرا رسیده باشد. متخصصان دیجی پد برای رفع انواع اختلالات ناشی از فرسودگی یا آسیب دیدگی لنز آموزش دیده اند. هنگامی که کنسول خود را تحویل دیجی پد می دهید، تکنسین های ما کنسول شما را برسی کرد و مشکل را به شما باز گو کرد تا در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنند.

تعویض پورت HDMI

آیا گرافیک پیکسلی می بینید یا صفحه سیاه؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هرگونه آسیب آن را تعمیر یا تعویض کنند.

خدمات تعمیر ps5

تعمیر PS4 در کرج

تعمیر ps4 در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. تعمیر ps4 نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. , و ما برای تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم،تا شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. خدمات ما مربوط به تشخیص مشکل و رفع انها هست، تیم تعمیر دیجی پد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیر ps4 در کرج انجام می گردد.

تعمیر کنسول بازی کرج

 رایج ترین مشکلات عبارتند از:

خرابی پورت های HDMI، مشکلات داغ شدن بیش از حد، خطاهای خواندن دیسک و خرابی هارد دیسک. اگر سیستم شما سیگنالی به تلویزیون شما دریافت نمی کند، احتمالاً پورت HDMI شما نیاز به تعویض دارد. اگر کنسول شما به طور تصادفی خاموش می شود یا اصلاً روشن نمی شود، ممکن است مشکل گرمای بیش از حد داشته باشید. ما هر روز این نوع مشکلات را برطرف می کنیم. ما تمام تجهیزات و ابزار مناسب برای این کار را داریم.

نور آبی مرگ PS4 چیست؟

نور آبی فلج کننده مرگ زمانی دیده می شود که خروجی ویدیو در نتیجه از کار بیفتد و دستگاه شما خاموش می شود. علت می تواند از کابل منبع تغذیه، هارد دیسک، اتصالات لحیم خورده یا مربوط به مادربرد PS4 باشد.

تعویض پورت HDMI ps4

در دیجی پد تقریباً هر مشکل از ps4 را دیده‌ایم، اما یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌بینیم آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI است. اگر ps4 شما دارای پورت HDMI آسیب دیده یا خم شده است، به دیجی پد مراجعه کنید. ما می توانیم به سرعت پورت HDMI شما را تعویض کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات ps4 و اطلاع از قیمت با کارشناسان دیجی پد در تماس باشید.

تعمیر کنسول بازی کرج

مشکل فریز شدن یا قفل شدن بازی در PS4

شاید فریز شدن در بازی جزو رایج ترین مشکلات PS4 نباشد اما برخی از کاربران گزارش داده اند که در حین بازی دچار فریز یا به اصطلاح لگ شدند. این مشکل می تواند روند پیشرفت بازی را مختل کرده و موجب ناامیدی بازیکنان شود. این یک مشکل رایج است اما چندان گسترده نیست. اگر این اتفاق افتاد، دو کار اصلی وجود دارد که کاربران باید انجام دهند.

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که به دنبال آپدیت جدید PS4 باشید. سونی به صورت دوره ای نرم افزار جدیدی را برای PS4 منتشر می کند که در آن به رفع باگ ها پرداخته است. این روش می تواند مشکل فریز شدن خیلی از کاربران را برطرف کند.

اگر PS4 شما پس از یک بازی طولانی فریز شد، مطمئن شوید که دستگاه بیش از حد داغ نشده باشد. اگر این کنسول درون یک مرکز بازی سرپوشیده قرار گرفته و یا بر روی سطح صافی نباشد، ممکن است بیش از حد داغ شود. در این صورت، با انتقال دستگاه به منطقه ای باز تر می توانید از فریز شدن آن در حین بازی جلوگیری کنید.

برای کاربرانی که نمیتوانند این مشکل یا سایر مشکلات PS4 را برطرف کنند، پشتیبانی دیجی پد گام بعدی برای آن هاست. کاربران می توانند از طریق چت یا تلفن با پشتیبانی ما در ارتباط باشند.

مشکل در اتصال به شبکه ی PS4

این مشکل با خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 نمایش داده می شود. از دسترس خارج شدن و خطاهای مربوط به شبکه با شماره ی CE-33991-5 به کاربر اطلاع داده می شود. در این وضعیت بهترین کار صبر کردن است تا اتصال صورت بگیرد. در صورت فعال بودن PSN و عدم اتصال، تنظیمات DNS را تغییر دهید، و فرم مودم را به روز رسانی نمایید، کابل شبکه را جدا کرده دوباره وصل کنید، تنظیمات شبکه را پاک کرده دوباره مراحل وصل شدن را طی کنید. از طریق این راه ها می توانید بخش مهمی از مشکلات رایج پلی استیشن4 را برطرف کنید.

خدمات تعمیر ps4

تعمیر XBOX SERIES X  در کرج

تعمیر xbox series x در دیجی پد، شامل بررسی و تعمیر تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است.

تعمیر xbox series x نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. و ما برای تعمیر این محصول از دانش و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم،تا شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. خدمات ما مربوط به بررسی مشکل و رفع انها هست، تیم تعمیر دیجی پد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه،و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند.

تعمیر کنسول بازی کرج

توضیحات

فرم کنسول به گونه ای طراحی شده‌است که بی پرده و حداقلی باشد. طول و عرض این کنسول تقریباً ۶ اینچ (۱۵۱ میلی‌متر) و ارتفاع این کنسول تقریباً ۱۲ اینچ (۳۰۱ میلی‌متر می‌باشد)؛ در حالی که در این جهت عمودی پیکربندی شده‌است، این واحد همچنین می‌تواند در کنار آن استفاده شود. وزن این کنسول حدود ۵ کیلوگرم است. این کنسول از رنگ مشکی مات پشتیبانی می‌کند. حافظه ذخیره‌سازی این کنسول ۱ ترابایت اس‌اس‌دی ویژگی‌های رو به جلو آن فقط دکمه پاور اصلی و شکاف رسانه نوری را ارائه می‌دهد. بخش اصلی یک فن قدرتمند است که به گفته فیل اسپنسر: ایکس‌ باکس سری ایکس به اندازه ایکس‌ باکس وان ایکس آرام است. این کنسول از شبکه بی‌سیم، بلوتوث، درگاه شبکه، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، ۱ درگاه حافظه برای اتصال درایو حالت جامد اختصاصی، و ۳ درگاه یواس‌بی پشتیبانی می‌کند.

تعمیر هارد XBOX SERIES X

از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، کارشناسان ما آموزش دیده اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد درایو Xbox Series X شما را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. برای تعمیر Xbox Series X خود امروز به دیجی پد مراجعه کنید.

تعویض پورت HDMI

آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعمیر یا تعویض Xbox Series X شما در صورت لزوم کمک کنند.

خدمات تعمیر XBOX SERIES X

تعمیر XBOX SERIES S  در کرج

ایکس باکس سر اس کنسول بازی قدرتمندی است که از سوی شرکت مایکروسافت به بازراهای جهانی عرضه شد. مایکروسافت با عرضه این محصول، توانست از برندهای رقیبی چون سونی پیشی گیرد و با ارائه این کنسول برای گیمرها بازار جهانی این دستگاه را به تصرف خود درآورد.

تعمیر کنسول بازی کرج

مشکلات رایج ایکس باکس سری اس

داغ شدن ایکس باکس سری اس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس سری اس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج ایکس باکس سری اس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات ایکس باکس سری اس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.

خرابی های رایج ایکس باکس سری اس

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس سری اس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس سری اس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس سری اس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. کاربران تا زمانی که این گجت دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس سری اس اقدامی نمی کنند.

بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس سری اس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس سری اس البته در استفاده طولانی مدت مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌ سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس سری اس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات ایکس باکس سری اس مراجعه کرده و سرویس های مورد نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

خدمات تعمیر XBOX SERIES S

تعمیر XBOX ONE X  در کرج

به دلیل استفاده روزانه و بی شمار از ایکس باکس، خرابی آنها می تواند باعث ناراحتی کاربران شود. در این مواقع مرکز تعمیر ایکس باکس وان ایکس در کرج (دیجی پد) به کمک شما می آید. برد ایکس باکس وان ایکس یکی از پیچیده ترین بردهای کنسول بازی موجود دردنیاست که تعمیرات آن باید حتما توسط متخصصین دوره دیده انجام شود. به خاطر داشته باشید که همه ی قسمت های کنسول بازی، از روی برد به هم اتصال پیدا می کنند، در نتیجه وجود هر مشکلی در برد ایکس باکس وان ایکس باعث می شود دستگاه به طور استاندارد کار نکند و عدم تعمیر آن میتواند آسیب های جدی را در پی داشته باشد.

تعمیر کنسول بازی کرج

تعویض پورت HDMI Xbox One X

در دیجی پد تقریباً هر مشکل ایکس باکس وان ایکس را دیده‌ایم، اما یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌بینیم آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI است. اگر Xbox One x شما دارای پورت HDMI آسیب دیده یا خم شده است، به دیجی پد مراجعه کنید. ما می توانیم به سرعت پورت HDMI شما را تعویض کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات xbox و اطلاع از قیمت با کارشناسان دیجی پد در تماس باشید.

مشکلات رایج در ایکس باکس وان ایکس

به طور کلی، تعمیرات ایکس باکس وان ایکس شامل بررسی و رفع گستره وسیعی از مشکلات می گردد. یکی از این موارد که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند، گرم شدن بیش از حد و داغ شدن کنسول است. این اتفاق معمولا به دلیل استفاده بیش از حد از کنسول و روشن ماندن طولانی مدت آن می افتد. اگر مشکل مذکور برطرف نشده و دستگاه به موقع خنک نگردد، بدون شک قطعات داخلی آسیب خواهند داد و حتی ممکن است کنسول مورد بحث به کلی از کار بیفتد.

همچنین سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج این کنسول است که معمولا به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس به وجود می آید. به هر ترتیب، هریک از مشکلات ذکر شده، در صورت عدم ترمیم می تواند زمینه ساز بروز اختلالات اساسی در عملکرد دستگاه شود. نمایندگی تعمیرات ایکس باکس به صورت ویژه و تخصصی، خدمات مربوط به تعمیر Xbox One X را به کاربران ارائه می دهد.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر XBOX ONE X

تعمیرXBOX ONE S  در کرج

تعمیر ایکس باکس وان اس در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. تعمیر ایکس باکس وان اس نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری نیاز دارد. , و ما برای تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم. خدمات ما مربوط به تشخیص مشکل و رفع انها هست، تیم تعمیر دیجی پد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند.

تعمیر کنسول بازی کرج

مشکلات هارد ایکس باکس وان اس

اگر هارد دیسک ایکس باکس شما مشکل دارد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنسول خود را ریستارت کنید. این گاهی اوقات مشکل را برطرف می کند و به شما امکان می دهد دوباره به هارد دیسک خود دسترسی پیدا کنید.

اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نمی کند، ممکن است مشکلی در خود هارد دیسک شما وجود داشته باشد. در این مورد، بهتر است آن را به فروشگاه ما (دیجی پد) بیاوریم تا ما بتوانیم به آن نگاهی بیندازیم و مشکل را تشخیص دهیم. ممکن است لازم باشد هارد دیسک شما را تعویض کنیم.

اگر شما یکی از معدود افراد بدشانسی هستید که مشکلات هارد دیسک ایکس باکس را تجربه می کنید، نگران نباشید دیجی پد اینجاست تا به شما کمک کند! ما در تعمیر Xbox تخصص داریم و می توانیم تقریباً هر مشکلی را که با کنسول خود دارید برطرف کنیم.

در واقع یکی از رایج ترین مشکلاتی که می بینیم مربوط به هارد دیسک است. فایل ها خراب باشد یا فضای کافی وجود ندارد، ما می‌توانیم به راه‌اندازی مجدد سیستم شما در کمترین زمان کمک کنیم.

به روز رسانی نرم افزار ایکس باکس وان اس

یکی دیگر از مشکلات رایج تری که در مورد Xbox ها می بینیم این است که آنها آخرین نرم افزار را اجرا نمی کنند. مایکروسافت به‌طور منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای ایکس‌باکس منتشر می‌کند و این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند مشکلات مختلفی را برطرف کنند.

اگر Xbox شما مشکل دارد، مهم است که مطمئن شوید که آخرین نرم افزار را اجرا می کنید.

به خاطر داشته باشید که در حین انجام به‌روزرسانی نرم‌افزار، هرگز نباید کنسول را خاموش یا از برق جدا کنید، اگر این اتفاق بیفتد ممکن است نرم‌افزار سیستم و داده‌های ذخیره‌شده بازی را خراب کنید، اما اگر این اتفاق بیفتد دیجی پد نیز می‌تواند در این مورد کمک کند.

برای بررسی به‌روزرسانی‌ها، کافی است به منوی تنظیمات در Xbox خود بروید و «System Updates» را انتخاب کنید.

این به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی می‌کند و آن‌ها را در کنسول شما دانلود می‌کند. پس از دانلود به‌روزرسانی‌ها، می‌توانید با راه‌اندازی مجدد Xbox، آن‌ها را نصب کنید.

اگر کنسول شما پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار همچنان مشکل دارد، ممکن است مشکل جدی‌تری در دست باشد. در این مورد، بهتر است آن را به فروشگاه دیجی پد بیاوریم تا بتوانیم به آن نگاهی بیندازیم و مشکل را تشخیص دهیم.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر XBOX ONE S

تعمیر XBOX ONE  در کرج

تعمیر ایکس باکس وان در دیجی پد، شامل بررسی و تعمیر تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. تعمیر ایکس باکس وان  نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. و ما برای تعمیر این محصول از دانش و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم.تا نیتیجه بهتر داشته باشد.

تعویض پورت ایکس باکس وان

در دیجی پد تقریباً هر مشکل ایکس باکس وان را دیده‌ایم، اما یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌بینیم آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI است. اگر ایکس باکس وان شما دارای پورت HDMI آسیب دیده یا خم شده است، به دیجی پد مراجعه کنید. ما می توانیم به سرعت پورت HDMI شما را تعویض کنیم.

تعمیر کنسول بازی کرج

تعمیر هارد ایکس باکس وان

کارشناسان ما آموزش دیده‌اند تا، از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، تقریباً هر مشکلی را در هارد دیسک ایکس باکس وان شما برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب‌یابی بدون هزینه ارائه می‌کنیم تا بفهمیم مشکل دستگاه شما چیست.

تعمیر لنز ایکس باکس وان

آیا ایکس باکس وان شما دیسک ها را اجرا نمی کند یا پیام خطای خواندن را نمایش نمی دهد؟ شاید زمان تعمیر لنز ایکس باکس وان شما فرا رسیده باشد. متخصصان دیجی پد برای رفع انواع اختلالات ناشی از فرسودگی یا آسیب دیدگی لنز آموزش دیده اند. هنگامی که کنسول خود را تحویل دیجی پد می دهید، تکنسین های ما کنسول شما را برسی کرد و مشکل را به شما باز گو کرد تا در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنند.

خدمات تعمیر XBOX ONE

تعمیر دسته PS5 در کرج

همان طور که میدانید، تعمیر دسته ps5 در کرج شامل بررسی و تعمیر تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. تعمیر دسته ps5 در این مجموعه این امکان را به شما می دهد که خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می کنید دسته ی کنسول خود را سالم تحویل بگیرید . کارشناسان و متخصصان این مجموعه سالهاست که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند.

در نتیجه یک کارشناس زبده و آگاه می تواند با مدرن ترین ابزار و تجهیزات در سریع ترین زمان ممکن خواسته ی شما را برطرف کند. و چه عالی است که توانسته ایم با جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف در این رابطه همیشه رضایت مشتریان خود را داشته باشیم.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر دسته ps5

  • تعمیر آنالوگ دسته ps5 در کرج
  • تعویض باطری دسته ps5 در کرج
  • تعویض فلت دسته ps5 در کرج
  • تعمیر دکمه های دسته ps5 در کرج
  • تعمیر سوکت شارژ دسته ps5 در کرج
  • تعمیر اسپیکر دسته ps5 در کرج
  • تعمیر برد دسته ps5 در کرج

تعمیر دسته PS4 در کرج

دسته ps4 تنها راه ارتباطی شما با کنسول ps4 شماست. در صورتی که دسته ps4 دچار نقص شود ، تنها راه ارتباطی شما با کنسول ps4 تان قطع خواهد شد. این مشکل بدترین مسئله ای است که یک گیمر حرفه ای میتواند با آن مواجه شود. خوشبختانه اکثر نقص هایی که برای دسته ps4 به وجود می آید قابل رفع شدن هستند و امکان تعمیر آن وجود دارد. در مجموعه دیجی پد ،گروهی از تعمیرکاران با تجربه و مسلط به امور تعمیر PS4 و دسته PS4 گرد هم آمده اند تا بهترین سرویس تعمیر را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند. در صورتی که نیاز به سرویس تعمیر دسته PS4 نیاز دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشاوره مناسب داده شود.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر دسته ps4

  • تعمیر آنالوگ دسته ps4 در کرج
  • تعویض باطری دسته ps4 در کرج
  • تعویض فلت دسته ps4 در کرج
  • تعمیر دکمه های دسته ps4 در کرج
  • تعمیر سوکت شارژ دسته ps4 در کرج
  • تعمیر اسپیکر دسته ps4 در کرج
  • تعمیر برد دسته ps4 در کرج

تعمیر دسته XBOX SERIES X  در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج ضمن بالا رفتن قیمت دسته ایکس باکس بهتر هست جای خرید مجدد دسته آن را به ما بسپارید. تیم دیجی پد هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکردی میتواند دسته شما را همانند روز اولی که خریداری نموده اید تعمیر و یا قطعات آن را به طور کامل تعویض نماید. در نظر داشته باشید صفر تا صد دسته قابلیت تعمیر و تعویض دارد پس اگر دسته شما اورجینال هست نگران هیچ چیز نباشید.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر دسته XBOX SERIES X

  • تعمیر آنالوگ دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعویض باطری دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعویض فلت دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعمیر دکمه های دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعمیر سوکت شارژ دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعمیر اسپیکر دسته XBOX SERIES X در کرج
  • تعمیر برد دسته XBOX SERIES X در کرج

تعمیر دسته XBOX SERIE S  در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس وان اس در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر دسته ایکس باکس نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات دسته ایکس باکس ، خدمات مربوط به تشخیص مشکل انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد.

تیم تعمیرات دسته ایکس باکس سری اس پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض برده دسته، تعویض ذغال دسته، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات دسته ایکس باکس سری اس در کرج انجام می گردد.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر دسته XBOX SERIES S

  • تعمیر آنالوگ دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعویض باطری دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعویض فلت دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعمیر دکمه های دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعمیر سوکت شارژ دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعمیر اسپیکر دسته XBOX SERIES S در کرج
  • تعمیر برد دسته XBOX SERIES S در کرج

تعمیر دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج

تعمیر دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج تخصص اصلی ماست، دیجی پد حدود 10 سال است به عنوان عامل فروش و پشتیبانی کنسول های بازی و لوازم جانبی آن فعالیت کرده است. با توجه به افزایش هزینه خرید کنسول بازی و دسته آن، تعمیرات آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. دیجی پد با تخصص در زمینه فروش، نصب وتعمیرات انواع کنسول های بازی توانسته است تجهیزات مورد نیاز شما دراین حوزه را پشتیبانی کند و در صورت نیاز به تعمیر یا جایگزینی به شما سرویس دهد .
لذا خدمات سخت افزاری و نرم افزاری خود را در حوزه کنسول های بازی و تعمیر تخصصی آنها را به دیجی پد بسپارید.

تعمیر کنسول بازی کرج

خدمات تعمیر دسته XBOX ONE X و ONE S

  • تعمیر آنالوگ دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعویض باطری دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعویض فلت دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعمیر دکمه های دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعمیر سوکت شارژ دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعمیر اسپیکر دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
  • تعمیر برد دسته XBOX ONE X و ONE S در کرج
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *