نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند
تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات پلی استیشن تعویض لنز PS4 کنسول نمایندگی ps4 نمایندگی پلی استیشن

نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند

نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند

اگر به خدمات حرفه ای تعیر ps4 – ps5 نیاز دارید، به کارشناسان دیجی پد نیاز دارید. هنگامی که ps4 – ps5 خود را به دیجی پد می‌برید، می‌توانید مطمئن باشید که ما از قطعات، ابزارها و تجربه‌ای کافی برای انجام این کار را داریم. در سریع ترین زمان و بدون دردسر همچنین می‌توانید ps4 – ps5 خود را به مجموعه ما بفروشید یا آن را با یکی از دستگاه‌های برتر موجود در فروشگاه‌های ما مبادله کنید.

تعمیر سخت افزار و نرم افزار ps4 – ps5

از اشکالات نرم افزار گرفته تا نمایشگرهای آسیب دیده و باتری های مرده، تکنسین های دیجی پد همه را دیده اند. خواه به دلیل سقوط تصادفی، آسیب آب یا هر چیز دیگری باشد، ps4 – ps5 خود را برای تعمیر و عیب یابی رایگان به نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند ببرید. بسته به مشکل شما تکنسین‌های ما می‌توانند از همان روزی که دستگاه شما را تحویل می‌دهید، عیب‌یابی و تعمیر کنند.

تعمیر مادربرد ps4 – ps5

گاهی پیش می آید که بر اثر عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، مادربرد پلی استیشن آسیب ببیند. در چنین شرایطی باید اقدام به تعمیر مادربرد ps4 – ps5 کرد. برای این منظور، تکنسین دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند. سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه ترمیم شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات پلی استیشن 5 انجام شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

تعمیر لنز ps4 – ps5

آیا ps4 – ps5 شما دیسک ها را بار نمی کند یا پیام خطای خواندن را نمایش نمی دهد؟ شاید زمان تعمیر لیزر ps4 – ps5 فرا رسیده باشد. متخصصان دیجی پد برای رفع انواع اختلالات ناشی از فرسودگی یا آسیب دیدگی لنز آموزش دیده اند. هنگامی که کنسول خود را تحویل می دهید، تکنسین های ما آزمایشی را انجام می دهند، تا مشکلات دیگر را برسی کند و، به شما پیشنهاد می دهند و در صورت نیاز تعمیرات یا تعویض های لازم را انجام می دهند.

تعویض پورت HDMI ps4 – ps5

یکی از رایج ترین مشکلات سونی ps4 – ps5 که در تعمیر کنسول مشاهده می کنیم، خرابی  پورت های HDMI است. خوشبختانه، تکنسین‌های متخصص ما مهارت و دانش کافی برای تمیز کردن و تعویض سریع پورت‌های HDMI ps4 – ps5 را دارند. به سادگی کنسول ps4 – ps5 خود را برای ارزیابی و برآورد در فروشگاه دیجی پد بیاورید. هنگامی که تخمین زمان و هزینه را تأیید کردید، ما مستقیماً روی تعمیر پورت HDMI شما کار می کنیم.

نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند

مشکلات ps4

گاهی اوقات مشکلات ps4 کمتر از «خط آبی مرگ» یا داغ شدن بیش از حد مشهود است. اگر در شناسایی عامل ایجاد پیام خطا یا ناتوانی کنسول خود در روشن شدن مشکل دارید، با نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند تماس بگیرید. تکنسین های ما می توانند به شما کمک کنند تا ریشه مشکل کنسول بازی ویدیویی خود را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید.

عیب یابی «خط آبی مرگ» ps4

خط آبی بدنام “خط آبی مرگ” یک مشکل گسترده در میان کنسول های بازی پلی استیشن 4 است. اگر یک نور آبی به طور مداوم روی کنسول خود می بینید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مواجه شود. برخی از رایج‌ترین دلایل این مشکل عبارتند از آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI، هارد دیسک‌ها و منابع تغذیه. برای رفع این مشکل، دستگاه خود را به مرکز نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند ببرید. تکنسین های ما می توانند مشکل را ارزیابی کنند و زمان و هزینه را به شما ارائه دهند.

نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند

تعمیر دسته ps4 – ps5

از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری کنسول بازی می‌توان به دسته‌های آن اشاره کرد که اگر مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید، بازی با این دستگاه تقریبا غیرممکن می‌شود. این جزء حیاتی از قطعات متعددی شامل: مدارات مختلف، قاب، باتری و … تشکیل شده است که احتمال اختلال در هر یک از این قطعات به دلایل مختلفی وجود دارد. به همین دلیل عیب‌یابی دسته کنسول بازی درصورت بروز اختلال در آن به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد.

خوشبختانه نیروهای مجرب و نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند پس از انجام پروسه عیب‌یابی دسته کنسول بازی به سراغ تعمیرات حرفه‌ای و تخصصی آن می‌روند و با تست و بررسی نهایی آن از رفع مشکلش اطمینان حاصل می‌کنند. با این وجود می‌توانید با خیال راحت تعمیرات دسته کنسول بازی خود را به نمایندگی تعمیرات سونی بسپارید.

خدمات نمایندگی ps4 – ps5 در دماوند

  • برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن شدن انواع کنسول بازی
  • برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول
  • سرویس تمام کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها
  • تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات کنسول ها به صورت کاملا اتوماتیک با دستگاه BGA
  • رفع مشکلات روشن روشن شدن کنسول
  • تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر
  • تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز
  • تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard)
  • تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter)
  • تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller)
  • تعمیر انواع دوربین پلی استیشن
  • دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور
  • تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن
  • تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB
  • رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی
  • رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
  • رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن
  • رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی
  • کپی خور کردن پلی استیشن
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *