ps2 lens
تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج

تعمیرات لنز پلی استیشن 2

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج، اقدامی است که نیازمند تخصص بسیار بالایی در این زمینه است. لذا در نمایندگی دیجی پد، این وظیفه بر عهده تکنسین های دوره دیده و ماهر در زمینه تعمیرات لنز کنسول بازی گذاشته شده است. همچنین انواع ابزار و تجهیزات روز دنیا فراهم شده تا فرآیند مورد نظر، بدون هرگونه نقص و کمبود انجام شود. در این مطلب، نکاتی را بررسی می کنیم که اطلاعات جامعی در مورد لنز پلی استیشن 2 در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد. اگر جزء کاربران کنسول بازی این شرکت هستید، با ما همراه شوید.

نحوه تعمیرلنز پلی استیشن 2

از آنجا که تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج  یکی از اصلی ترین و البته پر کاربردترین قطعات کنسول محسوب می شود، برای تعمیر آن باید به نکات ویژه ای توجه کرد. به عنوان اولین نکته، تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج باید تنها توسط افراد مجرب و متخصص انجام شود. چنانچه افراد نابلد اقدام به این کار نمایند، ممکن است این قطعه به درستی تعمیر نشده و دچار مشکلات بعدی شود. نکته بعدی، انجام فرآیند تعمیر در مراکز مجهز می باشد.

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج، نیازمند استفاده از دستگاه ها و ابزار ویژه و البته جدیدی است که تنها در مراکز معتبر وجود دارند. با استفاده از این دستگاه ها، می توان تمامی روش های لازم برای تعمیر لنز را به راحتی انجام داده و ترمیم این قطعه را در سطحی تخصصی انجام داد. همکاران ما در نمایندگی دیجی پد از همه این شرایط برخوردار بوده و قادر به ارائه خدمات با کیفیتی به کاربران هستند.

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج
تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج

نمایندگی دیجی پد

خدمات فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولاتپلی استیشن و ایکس باکس را می توانید از دیجی پد  دریافت نمایید. این مرکز همواره به تکریم مشتری و تعهد کاری بالای کارکنانش شهره بوده است. چنانچه قصد خرید هریک از تولیدات این شرکت را دارید می توانید از طریق تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج اقدام به این کار نمایید. اطمینان از اورجینال بودن کالا، از جمله مزایایی است که با مراجعه به این مرکز از آن بهره مند خواهید شد. همچنین کلیه ی خدمات پس از فروش محصولات همچون ارائه ی گارانتی معابر، در نمایندگی دیجی پد به کاربران گرامی ارائه می گردد.

واحد تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج

در واحد تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج ، انواع بررسی و تعمیرات این محصول انجام می شود. حضور کارشناسان مجرب و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی برای تعمیر این دستگاه، خدمات ارائه شده در واحد مذکور را به سطح قابل توجهی از کیفیت و تخصص ارتقاء داده است. همچنین در این واحد مجموعه ای از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت وجود دارد که در صورت نیاز به تعویض قطعه در کنسول بازی، از این نمونه ها استفاده می شود. لازم است بدانید که برای تعمیر لنز پلی استیشن 2 خود نیز می توانید به این واحد مراجعه نمایید.

lense play station2
lense play station2

راه های مراقبت از لنز پلی استیشن

بهترین راه برای جلوگیری از تعمیر لنز پلی استیشن 2 ، قرار ندادن این دستگاه در شرایط بروز مشکل می باشد. پیش از هر کار، برای دستگاه خود یک کول پد تهیه کرده و در مواقعی که با دستگاه میکنید، آن را روشن کنید. همچنین در مواقعی که بازی نمی کنید، درب  را بگذارید تا از ورود گرد و خاک و یا ایجاد خط و خش در لنز جلوگیری شود. نکته دیگر  برای مراقبت از لنز پلی استیشن که باید به آن توجه کنید، عدم برخورد دستگاه و لنز آن با مایعات می باشد. لازم به ذکر است که با تهیه یک چهارپایه مناسب و محکم، می توانید از افتادن و ضربه خوردن پلی استیشن پیشگیری به عمل آورید.

لنز پلی استیشن2
لنز پلی استیشن2

اقدامات اولیه قبل از تعمیر لنز پلی استیشن 2

روش هوا

یک دمنده هوای دستی پیدا کنید. لنز پلی استیشن 2 ممکن است به دلیل وجود حتی یک دانه گرد و خاک در قسمتی از لنز، جلو و عقب نرود. می توانید از یک دمنده هوا برای خارج کردن ذرات گرد و خاک استفاده کنید.

اگر نتوانستید یک دمنده هوا پیدا کنید می توانید از هوای فشرده استفاده کنید و تعمیر لنز پلی استیشن 2 را خودتان انجام دهید

دستگاه را روشن کنید. جلو و عقب رفتن لنز را امتحان کنید. اگر باز هم لنز کار نکرد، نا امید نشوید

ین نوع خدمات بنام خدمات لنز سطحی و مبتدی به دوستان عزیز است که بسیار ساده است،تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج چون در ارتقاء پیشرفته آموزش لنز علاوه بر تمیز کردن اپتیک لنز ما در داخل اپتیک (لنزهای لنز بازتابی) و تمام گیت ها و اجزای لنز برد را مرحله به مرحله تمیز مایم و در نهایت پتانسیومترهای اشکی اپیکتیک نیز به نیاز تغییر خواهیم داد.
ولیکن این مطالب را به عنوان مبتدی و برای کسانی که دانش فنی به نسبت کمتر ارائه می شود.

چه زمانی لنز را سرویس می کند:

1- زمانیکه دیسک های بازی ما را به مرحله اجرای نرفته به صفحه BROEWSER رفته

2-زمانی که دیسکت بازی اجرا نشود و صفحه FORMAT DISK بر روی صفحه نمایش ظاهر بشود

3-زمانی که پیام را خوانده اید ERROR روی صفحه نمایش ظاهر بشود

4-زمانی که بازی در مرحله خاصی گیر می کند

5-زمانی که برخی از دیسککت های سالم بازی دیگر اجرا نمی شوند.

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج  اولین وسیله و ساده ترین راه برای تمیز کردن لنز دستگاه های صوتی و تصویری (کنسول های بازی، سینمای خانگی و حتی ضبط صوت خودرو) استفاده از دیسکت های کیلینر LENS CLEANER موجود در بازار است که به WAFER در فروشگاه الکترونیک و کامپیوتری یافت می شود. مانند تصویر زیر:

2.

این دیسککت ها که داری دو پرز ویژه هستند همراه با یک ماده آبکی مانند خاص ارائه می شود که لازم است شما روی یکی از پراس ها ریخته و ماده را در دستگاه قرار دهید، که دیسک متوقف می شود (و گاهی همراه با پخش صدا و یا تصویر) می شود و با رنگ مایع سطح عدسی لنز را مرطوب و پرز دیگر سطح عدسی لنز را خشک می کند

اما در صورتی که موفق به تهیه لنز کلیینر نشدید می توانید طبق مراحل زیر را به صورت دستی و سطح مبتدی سطح لنز را تمیز کنید.

3.

ابتداء کنسول خود را باز بنامئید. توجه تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج (در کنسولی کوچک SLIM که درب دستگاه از بالا باز می شود نیاز به باز کردن کنسول و تنها با باز کردن درب به طور مستقیم شما مشاهده اپتیک لنز)

4.

پیچ های کاور روی برد لنز باز باز می شود.

5.

سطح روی عدسی اوپتیک لنز را با یک گوش پاک کنید که پاک کردن یک پنبه ی آن با استفاده از روان کننده ی هوای پاک شود و سپس خشک کردن لایه ی سطح را با طرف دیگر خشک کنید.

6.

نکته بسیار مهم: برای تمیز کردن سطوح لنت از زدن و تمیز کردن آن از طریق اتوكان و یا الكل به هیچ وجه استفاده نكنید زیرا عدسی اوپتیك از جنس پلاستیک فشرده است كه مانند شیشه به چشم می خورد و این عمل باعث فعل و انفعالات روی پلاستیک شده و گاهی اوقات باعث کدر شدن و از بین رفتن عدسی می شود، در صورت استفاده از الکل، آن را با آب رقیق کنید تا سطح عدسی آسیبی وارد نمیشید

7.

در صورتي كه درب باز كننده را باز كنيد، حتما بعد از لنز سطح خدمات با گوش پاک كنيد، رينگ را انتخاب كنيد و لنز متحرك را نيز تميز كنيد و در صورتي كه ointment برای استفاده از چرخهای مخصوص برای چرخاندن و کاهش کشیدن قطعاتی متحرک از آن استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *