تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج

تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج

نمایندگی رسمی PS2

خیلی از گیمر ها همچنان کنسول نوستاژیک PS2 را دارند و مکشلاتی برای آن پیش آمده و به دنبال تعمیر کاری ماهر برای تعمیر تخخصی آن میگردند.

نمایندگی رسمی پلی استیشن در استان البرز ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی تمامی مدل های پلی استیشن ، با استفاده از به روز ترین دستگاه ها تمامی کنسول های پلی استیشن به خصوص PS2 را تعمیر کرده.

 

 

پلی استیشن 2 (PS2) یک کنسول بازی ویدئویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment توسعه داده شده است.تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج این جانشین پلی استیشن است و قسط دوم در کنسول PlayStation است. این بازی در سال 2000 منتشر شد و در نسل ششم نسل کنسول های بازی ویدئویی شرکت Sega’s Dreamcast، Xbox مایکروسافت و GameCube نینتندو شرکت کرد.

در سال 1999 اعلام شد، پلی استیشن 2 اولین کنسول پلی استیشن بود که سازگاری عقب برای کنترلر DualShock سلف خود و همچنین بازیهای خود را ارائه داد. پلیاستیشن 2 کنسول بازی ویدیویی با بهترین فروش است که بیش از 155 میلیون دستگاه فروش دارد و 150 میلیون دستگاه از آن در سال 2011 تایید شده است. بیش از 3،874 عنوان بازی برای PS2 از زمان عرضه منتشر شده است و بیش از 1.5 میلیارد نسخه فروخته شده است.تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج بعدا سونی چندین نسخه کوچکتر و سبکتر از کنسول را به نام Slimline در سال 2004 ساخت. در سال 2006، Sony اعلام کرد و پسرش، PlayStation 3 را راه اندازی کرد.

حتی با انتشار جانشینش، پلیاستیشن 2 به نسل هفتم تبدیل شد و همچنان تا 4 ژانویه 2013 تولید شد و سونی در نهایت اعلام کرد که پلی استیشن 2 پس از 13 سال تولید، یکی از طولانی ترین محصولات برای یک کنسول بازی ویدیویی اجرا می شود.تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج با وجود اعلام، بازی های جدید برای کنسول تا پایان سال 2013 همچنان ادامه دارد، از جمله Final Fantasy XI: جستجوگران Adoulin برای ژاپن، Pro Evolution Soccer 2014 برای آمریکای شمالی و اروپا و FIFA 14 برای برزیل.

اگر چه سونی اطلاعاتی درباره سری راز توسعه پلی استیشن 2 را حفظ کرده است، کار بر روی کنسول زمانی آغاز شد که PlayStation اصلی منتشر شد (در اواخر سال 1994). خودیها اعلام کردند که در سواحل غربی ایالات متحده توسط اعضای سابق نرم افزار Argonaut توسعه یافته است. در سال 1997، به گفته مطبوعات، کنسول سازگاری عقب با PlayStation اصلی،تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج یک درایو دی وی دی ساخته شده و اتصال به اینترنت را داشت. [13] [14] سونی اعلام کرد پلی استیشن 2 (PS2) در تاریخ 1 مارس 1999. کنسول بازی ویدئویی به عنوان یک رقیب به Dreamcast سگا، اولین نسل ششم نسل کنسول منتشر شد،تعمیرات ps2 در گوهردشت کرج اما در نهایت رقبای اصلی PS2 بازی نینتندو GameCube و مایکروسافت ایکس باکس Dreamcast خود را در سال 2007 بسیار موفقانه در آمریکای شمالی راه اندازی کرد، در عرض دو هفته بیش از 500،000 واحد فروش کرد.

به زودی پس از راه اندازی Dreamcast در آمریکای شمالی، سونی PlayStation 2 را در نمایشگاه توکیو در تاریخ 20 سپتامبر 1999 معرفی کرد. سونی با نمایش کامل نسخه های بازی های آینده PlayStation 2 از جمله Gran Turismo 2000 (که بعدها به عنوان Gran Turismo 3: A-Spec منتشر شد) و Tekken Tag Tournament نشان داد که توانایی های گرافیکی کنسول را نشان می دهد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *