ایکس باکس سری اس
تعمیر لنز xbox در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one نمایندگی xbox

تعمیرات XBOX SERIES S در کرج

تعمیرات XBOX SERIES S

تعمیرات Xbox Series S در کرج، تعمیر هارد دیسک، تعویض پورت HDMI و موارد دیگر Xbox Series S  شما را به سرگرمی های بی وقفه متصل نگه می دارد. وقتی خراب می شود یا به درستی کار نمی کند، می دانیم که چقدر می تواند ناامید کننده باشد.

در نمایندگی تعمیرات کنسول دیجی پد در کرج ، کارشناسان تعمیر Xbox Series S ما می‌توانند به شما کمک کنند تا دستگاه شما را سریع و بدون دردسر به حالت اول برگردانید، چه نیاز به تعمیر هارد دیسک، تعویض پورت HDMI یا کمک در مورد مشکلات دیگر داشته باشید. کارشناسان ما برای تعمیر کنسول ها و لوازم جانبی Xbox Series S با استفاده از قطعات با کیفیت بالا آموزش دیده انجام می دهند .

ایکس باکس سری اس
ایکس باکس سری اس

خدمات تعمیرات ایکس باکس سری اس در دیجی پد 

ما از ابزارهای تشخیصی پیشرفته برای شناسایی مشکل Xbox One S شما و رفع سریع آن استفاده می‌کنیم. در اینجا برخی از مشکلات رایج وجود دارد:

تعمیر هارد دیسک XBOX SERIES S
از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، کارشناسان ما آموزش دیده اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد درایو Xbox Series S شما را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر Xbox Series S خود امروز به مرکز تخصصی تعمیرات دیجی پد  مراجعه کنید.

تعویض پورت HDMI
آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعمیر یا تعویض Xbox Series S شما در صورت لزوم کمک کنند – گاهی اوقات به محض وارد کردن آن. ما یک تخمین قیمت مقرون به صرفه برای تعمیر شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید

خدماتی تعمیرات ایکس باکس سری اس در کرج DIGIPED

تعویض هارد دیسک
تعویض درایو دیسک
تعمیرات برد اصلی
تعمیرات لوازم جانبی و کنترلر

تعمیرات دسته  XBOX SERIES S در کرج

نسخه سوم این کنترلر در نوامبر 2020 منتشر شد، همراه با Xbox Series X و Series S، در حالی که هنوز با کنسول های Xbox One موجود سازگار است. این دستگاه دارای ساختاری زیبا با بدنه کمی کوچک‌تر، دکمه اشتراک‌گذاری در مرکز کنترل‌کننده در زیر دکمه‌های «View» و «Menu»، یک D-pad دایره‌ای شبیه به Elite Controller و یک USB-C است. کانکتور به جای USB Micro-B. این کنترلر همچنین از بلوتوث کم انرژی پشتیبانی می کند و می تواند به طور همزمان به یک دستگاه بلوتوث و یک دستگاه ایکس باکس جفت شود. این کنترلر همچنین دارای ورودی دینامیک تأخیر است که اطلاعات کنترلر را به دفعات و به موقع با نرخ فریم فعلی به کنسول ارسال می کند تا تأخیر بین ورودی و واکنش کاربر در بازی کاهش یابد.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *