ps5 تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج

نمایندگی ps4 – ps5 در تهران

نمایندگی ps4 – ps5 در تهران

اگرچه ps5 به تازگی عرضه شده است و هنوز کاربران زیادی آن را خریداری نکرده اند، اما ایجاد خرابی ها و آسیب دیدگی های مختلف در این کنسول اصلا دور از انتظار نیست. تاکنون در خصوص تعمیر پلی استیشن 4 و دیگر مدل ها صحبت می کردیم. اما در این مقاله  تعمیرات ps4 – ps5 و جزئیات آن را بررسی می کنیم. همیشه پس از عرضه یک دستگاه الکتریکی جدید، به ویژه موبایل، لپ تاپ، کنسول بازی و …، بحث تعمیرپذیری آن دستگاه نیز مطرح می شود و تعمیرکاران به فکر ابداع یا تست روشهای مختلف تعمیراتی می افتند. تعمیر ps4 – ps5 در بسیاری از جهات مشابه دیگری کنسول های سونی است. اما با توجه به تغییرات این مدل در مقایسه با مدل های قبلی، بدون شک تغییرات عمده ای نیز در روش های تعمیراتی این دستگاه ایجاد شده است. در ادامه شما را با جزئیات بیشتری در مورد تعمیر ps4 – ps5 آشنا می کنیم.

مشکلات کابل پورت HDMI

ممکن است پورت HDMI پلی استیشن 4 شما خراب شود. نگران نباشید ما می توانیم آن را برای شما جایگزین کنیم. همیشه می توان پورت HDMI را با یک پورت جدید تعویض کرد تا زمانی که مادربرد آسیب جدی ندیده باشد.

تعمیر لنز ps4 – ps5

آیا سیستم ps4 – ps5 شما دیسک ها را نمی خواند؟  احتمالاً مشکل مربوط به لنز است که ps4 – ps5 شما برای خواندن CD، DVD و دیسک های Blu-Ray از آن استفاده می کند. دیجی پد تخصص و تجهیزات لازم برای تعمیر یا تعویض درایو لنز ps4 – ps5 شما را دارد تا سیستم شما بتواند بازی‌ها، سی‌دی‌ها، دی‌وی‌دی‌ها  و دیسک‌های Blu-Ray را دوباره بخواند.

تعمیر هارد ps4 – ps5

از درایوهای دیسک شکسته گرفته تا چراغ‌های آبی چشمک‌زن، کارشناسان ما آموزش دیده‌اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد دیسک پلی‌استیشن 4 را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر ps4 – ps5 خود امروز به دیجی پد مراجعه کنید.

نور آبی چشمک زن ؟

نور آبی مرگ چشمک زدن به این معنی است که PS4 به حالت روشن که با نور سفید نشان داده شده است، وارد نمی شود. به همین دلیل ممکن است هیچ خروجی تصویری یا صوتی به تلویزیون وجود نداشته باشد و در واقع خاموش کردن کنسول با مشکل مواجه شود.

چراغ نشانگر قرمز چشمک زن

معمولاً این مشکل گرمای بیش از حد شماست و این نشان می‌دهد که گرد و غبار اضافی، سوسک‌ها یا هوای دیگری وجود دارد که اجسام خارجی را مسدود می‌کند. همچنین می تواند به این معنی باشد که فن و هیت سینک به درستی با APU هماهنگ نیستند. در هر صورت، این باید برای تشخیص وارد فروشگاه شود. مشکلات برق در PS4 به دلیل گرم شدن واحد منبع تغذیه رایج است.

مشکلات Psn

مشکلات اتصال شبکه پلی استیشن مشکلات اتصال به شبکه دائمی ترین شکایت در مورد PS4 است و اغلب خود را به عنوان خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 نشان می دهد. PSN بیشتر از آنچه که ما می‌خواهیم پایین می‌آید، اما خوشبختانه، معمولاً برای مدت طولانی از کار نمی‌افتد. به طور معمول، خطاهای شبکه را می توان به PSN نسبت داد که در حال تعمیر و نگهداری است (کد خطا CE-33991-5)، و شما فقط باید منتظر بمانید. با این حال، خارج از دوره های تعمیر و نگهداری، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی انجام دهید تا دوباره آنلاین شوید.

نور سفید مرگ

ممکن است PS4 شما روشن شود اما چیزی را روی صفحه نمایش نشان نمی‌دهد. سپس متوجه نور سفید مرگ یا WLOD می شوید. در بیشتر موارد، این به دلیل اتصال HDMI معیوب است. ابتدا کابل رابط HDMI را عوض کنید و دوباره امتحان کنید. اگر این کار نکرد، ممکن است پورت HDMI معیوب یا مشکلی در تراشه داخلی داشته باشید. ما می توانیم توصیه کنیم و شایان ذکر است که تعویض پورت های HDMI نسبتاً ارزان است.

چگونه PS5 خود را بدون نمایشگر عیب یابی کنیم؟

هنگام عیب یابی یک دستگاه الکترونیکی، همیشه باید از تعمیرات رایج شروع کنید و به سمت بالا بروید. به عنوان مثال، اگر پلی استیشن 5 شما روشن نمی شود، ابتدا بررسی کنید که کابل برق وصل شده است. برای تشخیص صحیح سونی پلی استیشن 5، ابتدا باید کابل HDMI را بررسی کنید. آیا کابل HDMI آسیب دیده، فرسوده، خم شده یا شکسته است؟ در این صورت، کابل را با یک کابل جدید یا شناخته شده جایگزین کنید.

خدمات تعمیر فن PS5

گرد و غبار یا خاک می تواند در داخل کنسول بازی جمع شود. این آلاینده ها از کارکرد فن خنک کننده جلوگیری می کنند. اگر هنگام روشن بودن PS5 صدای فن شنیدید، با ما تماس بگیرید. ما یک بازرسی کامل از این واحد کنترل را انتخاب خواهیم کرد. تکنسین های ما در صورت مشاهده هر گونه نشانه ای از آسیب آن را تعویض خواهند کرد. علاوه بر این، ما مهارت تعمیر فن های آسیب دیده PS5 را داریم.
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *