خرید PS5 در کرج
ps5 تعمیر ps5 خرید و فروش ps5 کنسول نصب اکانت بازی ps5 در کرج نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در فردیس کرج نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در کرج نصب بازی اکانتی ps5 و ps4 در گوهردشت کرج

خرید PS5 در کرج

خرید PS5 در کرج یکی از مسائلی است که امروزه بیشتر جوانان و خانواده درگیر آن هستند و به دنبال خرید از جایی مطمعن به همراه قیمت مناسب هستند.

دیجی پد به عنوان فروشگاهی که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خدمات مربوط به کنسول های بازی را انجام می دهد اینجاست تا بهترین کیفیت و قیمت را همراه با ضمانت تقدیم شما کند.

مورد دیگر قیمت مناسب می باشد که اهیمت زیادی در خرید این محصول دارد، شما می توانید بهترین قیمت کنسول های پلی استیشن مخصوصا PS5 و لوازم جانبی آن را از فروشگاه به دو صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

برای خرید PS5 در کرج و شهر های دیگر شما می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.

خرید PS5 در کرج

آیا PS5 ارزش خرید دارد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است هنگام خرید برای شما پیش بیاید این است که آیا کنسول بازی PS5 ارزش خرید دارد یا خیر؟

ابتدا به این مورد اشاره کنیم که کنسول PS5 جزو نسل 9 کنسول های بازی در جهان است که از بروز ترین تکنولوژی ها بهره می برد تا بهترین گرافیک را برای بازی به شما ارائه دهد.

شما می توانید با تلوزیون های 8K یا 4K 120fps بالاترین گرافیک و رزولوشن را از این کنسول دریافت کنید، اما اگر تلویزیون HD یا SD دارید اصلا نگران نباشید چون در این شرایط باز هم از نسل قبل خود از کیفیت و گرافیک بالاتری برخوردار می باشد.

یکی دیگر از دلایل ارزش خرید داشتن این کنسول قیمت مناسب آن نسبت به نسل قبل خود یعنی ps4 است که با وجود عدم تولید و تعداد محدود در بازار قیمت بالایی را دارد.

مورد دیگر ارائه بازی های روز دنیا برای این کنسول است که حدود 2 تا 3 سال دیگر بازی برای نسل قبل عرضه نخواهد شد و یکه تاز بازار کنسول بازی جهان خواهد شد.

و آخرین نکته، طراحی جذاب و مدرن این کنسول نسبت به رقبا و نسل قبل خود است که شما را راقب می کند این کنسول را خریداری کنید.

جمع بندی: خرید این کنسول در بازار حال حاظر منطقی تر است نسبت به نسل های قبلی یا رقبا با توجه به کیفیت، امکانات و تکنولوژی بروزی که دارد.

خرید PS5 در کرج3

آیا خرید اینترنتی امن است؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ادغام زندگی روزمره ما با آن خرید اینترنتی یکی از مسائلی است که در طول روز با آن بسیار مواجه می شویم.

بسیاری از مردم حتی کوچک ترین خرید خود را هم به صورت آنلاین انجام می دهند اما خرید هایی همچون کنسول PS5 کمی ریسکی است و نیاز به اعتماد سازی دارد.

فروشگاه دیجی پد با 10 سال سابقه در زمینه تکنولوژی به خصوص کنسول های بازی به دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد که شما بنا به میل خود می توانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

فروشگاه آنلاین دیجی پد دارای نماد اعتماد الکترونیک است که دلیلی کافی و موجه برای اعتماد شما عزیزان می باشد و می توانید پرداخت های خود را از طریق درگاه پرداخت به صورت امن انجام دهید.

اما اگر به هر دلیلی نخواستید به صورت آنلاین خرید کنید می توانید به صورت حضوری به شعبات ما مراجعه کنید که آدرس آن در سایت موجود می باشد.

در کل خرید اینترنتی در زمان شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد و با توجه به فضای رقابتی آن قیمت ها مناسب بوده و از نظر اقتصادی یکی از بهترین روش ها برای خرید است.

خرید PS5 در کرج

خرید اقساطی PS5

شما می توانید کنسول بازی PS5 و تمام کنسول های بازی موجود در بازار را از فروشگاه دیجی پد به صورت نقد و اقساط با کمترین کارمزد و پیش پرداخت خریداری کنید.

خرید اقساطی از فروشگاه دیجی پد به ساده ترین روش ممکن انجام می شود بدون نیاز به ضامن یا فیش حقوقی فقط با داشتن چک صیادی شما می میتوانید هر مدل کنسول بازی را که می خواهید به همراه تمامی لوازم جانبی آن به صورت اقساط کوتاه یا بلند مدت خریداری کنید.

برای خرید PS5 در کرج و شهر های دیگر شما می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.

 

خرید12 PS5 در کرج

ریجن بندی PS5

یکی از مهم ترین موارد در خرید کنسول PS5 اطلاع از ریجن و سری آن می باشد، PS5 دارای چند ریجن آمریکا، اروپا ، آسیا و… می باشد که در بعضی از محصولات آسیا که مخصوص کشور چین تولید شده است در نصب و اجرای بازی شما را کمی محدود می کند که این مورد فقط برای کشور چین بوده و نه همه محصولات ریجن آسیا.

ریجن های دیگر مثل آمریکا و اروپا باهم تفاوتی ندارند و فقط به سفارش این قاره ها تولید شده.

اصل این ریجن ها یا دسته بندی ها برای ارائه آمار دقیق به شرکت سونی و داشتن اطلاعاتی قبیل محبوبیت، فروش، بازخورد و… می باشد و غیر از این از نظر کیفیت ساخت و بازدهی محصول هیچ تفاوتی ندارند.

شاید شما با نام پلی استیشن 5 سری 1200 یا 1216 برخورد کردید و سوال پیش آمده که این کد ها و عدد ها یعنی چه.

سری بندی دیگری هم وجود دارد برای کنسول های پلی استیشن 5 که آن ها هم برای سال تولید می باشند، از سال 2019 که این کنسول در بازار های جهانی معرفی شد تا به امروز 3 سری معرفی شدند، سری 10، 11 و 12 که به ترتیب از قدیمی ترین به جدید ترین سری آن می رسند.

برای مثال PS5 1216 دو رقم اول از سمت چپ یعنی عدد 12 نشان دهنده آخرین سری تولید شده توسط شرکت سونی می باشد و کد 16 نشان دهنده ریجن بندی یا همان قاره سفارش دهنده آن می باشد که در این مورد اروپا می باشد.

خرید PS5 در کرج1212

چرا دیجی پد؟

فروشگاه دیجی پد حدود 10 سال فعالیت در زمینه تکنولوژی همراه با کادری مجرب و با دانش فنی بالا به خوبی می تواند نیاز های شما را در زمینه کنسول های بازی و لوازم جانبی آن، لپ تاپ و حتی موبایل برآورده کند.

محدوده فعالیت ما در زمینه خرید و فروش کنسول های نو و کارکرده، فروش لوازم جانبی و اکسسوری کنسول های بازی و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آن می باشد.

شما می توانید کنسول PS5 خود را برای نصب به روز ترین بازی های روز دنیا به صورت آنلاین و آفلاین پیش ما بیاورید تا در کوتاه ترین زمان بازی ها بر روی کنسول شما نصب و راه اندازی شود.

برای خرید PS5 در کرج و شهر های دیگر شما می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *